احتیاجات طراحی سایت

احتیاجات طراحی سایت

احتیاجات طراحی سایت

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    • ساعت : ۰۹:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۸۳۸
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:
با سلام به دوستداران دیزاینو مقاله ای از احتیاجات طراحی سایت برای شما فراهم آوردیم که امیدواریم خوشتان بیاید .   به مانند هر کار دیگری برای طراحی سایت شما نیاز به ابزارهایی دارید . این ابزارها همان پیش نیازهایی هستند که در این بخش به صورت فهرستی به آنها اشاره خواهم کرد .   1- علاقه برای انجام کار : اگر این مورد را نداشته باشید ، بهتر است که کار را شروع نکنید ! این یک هشدار جدی است . چون فقط وقتتان را تلف خواهید کرد . اما اگر به کار طراحی سایت مثل هر کار دیگری علاقه وافر داشته باشید ، هیچ مشکلی نمی تواند جلوی راه شما را بگیرد و دلسردتان کند .    
2- زمان : اگر زمان کافی برای یادگیری طراحی سایت را دارید ، همین الان شروع کنید . زمان شاخصه ی بسیار مهم هر کاری است که برای شروع آن کار باید داشته باشید . در غیر این صورت احتمال اینکه اواسط کار ، مراحل کار را رها کنید بسیار زیاد است .  
 
3- احتیاجات سخت افزاری : منظور از احتیاجات سخت افزاری همان رایانه و یا لب تاپی است که شما برای ساخت یک سایت به آن نیاز دارید . فکر نکنم راهی برای برای راه اندازی سایت بدون داشتن رایانه وجود داشته باشد ! این رایانه می تواند ساده ترین رایانه باشد که حتی از ضعیف ترین سخت افزارها در آن استفاده شده باشد .  
 
4- احتیاجات نرم افزاری : از نظر نیازهای نرم افزاری نباید مشکلی وجود داشته باشد . نرم افزارهایی که شما برای طراحی سایت به آنها نیاز دارید ، به رایگان از طریق ایننترنت قابل دریافت هستند . البته ما به  یک مجموعه نرم افزار هم نیاز داریم که به آنها نرم افزارهای تحت وب می گویند . به عنوان مثال در طراحی گرافیکی سایت نیاز به نرم افزارهای فتوشاپ و کورل می باشد .  
  5- هاست یا فضای میزبانی : هاست همان فضایی هست که سایت شما روی آن قرار می گیرد . فضای میزبانی  یا هاست به منزله زمینی است که قرار است روی آن یک ساختمان بنا شود . اگر زمینی هم نباشد ، ساختمانی هم وجود نخواهد داشت . در اصل هاست یک فضایی روی یک رایانه است که همیشه به اینترنت متصل است .    
6- دامنه یا نشان اینترنتی سایت : دامنه همان نشانی سایت شماست . اگر می خواهید سایت شما یک ظاهر حرفه ای داشته باشد ، باید یک دامنه را خریداری نمایید . شرکتهای ملی و بین المللی هستند که کار مدیریت و ثبت دامنه های اینترنتی را به عهده دارند . شما هم می توانید دامنه سایت خود را در کمترین زمان ثبت نمایید .
 
  مواردی که در اینجا ذکر شد ، همان نیازهای اولیه برای راه اندازی یک سایت اینترنتی بود که برخی از آنها را باید از قبل تهیه نمایید .   امیدوارم این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد . گروه

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده