ایده های طراحی بروشور: 50 نمونه درخشان که می توانید از آنها بیاموزید ( بخش اول )

ایده های طراحی بروشور: 50 نمونه درخشان که می توانید از آنها بیاموزید ( بخش اول )

ایده های طراحی بروشور: 50 نمونه درخشان که می توانید از آنها بیاموزید ( بخش اول )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    • ساعت : ۱۴:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۲۳۲۷
  • این مطلب پسندیدم: ۲
  • انتشار این مطلب:

آنها را هر روز می بینیم از طریق نامه ، محل کار یا مدرسه ، در تابلوهای اعلانات انجمن ، در قفسه های فروشگاه ها :  آن دسته از کاغذهایی که غالباً به سطل زباله ختم می شوند ، در خیابان پایمال می شوند یا زیر آشغال ها دفن می شوند. اما اگر آنها کار خود را درست انجام  دهند (بخوانید: به خوبی طراحی شده اند) ، بروشورها باید توجه شما را به خود جلب کنند و حتی ممکن است شما را مجبور به اقدام کنند (در این افتتاحیه بزرگ شرکت کنید ؛ از آن کوپن استفاده کنید ؛ بلیط های این کنسرت را بخرید) )شاید شما صاحب مشاغل باشید و نمی خواهید تلاش های بازاریابی شما در سطل بازیافت به پایان برسد. یا شاید شما نیاز به تبلیغ یک رویداد یا سرمایه گذاری برای باشگاه یا سازمان  خود داشته باشید. هر چه نیاز شما باشد ، 50 نمونه از ستارگان زیر را با نکات طراحی بررسی کنید که از شما برای پروژه بعدی  طراحی بروشور الهام گرفته شود. و هنگامی که همه شما آماده طراحی خود هستید ، مجموعه ما از الگوهای جذاب عالی در انتظار ویرایش و سفارشی سازی شماست. می خواهید الهام بخش بروشورهای بیشتری داشته باشید؟ پس از بروشورهای پرشور و مینیمالیستی ما دیدن کنید - یا اگر سبک بلندتری را ترجیح می دهید ، از طرح بروشور پر جنب و جوش الهام بگیرید. ابزار ساخت بروشور ما همچنین باعث می شود تا بتوانید به راحتی آگهی زیبا را ایجاد کنید.

01. رنگ گرم

 پالت های رنگی روشن ، جسورانه ، حتی به داخل یک اتاق ، به آگهی های پرچم جلب توجه می کنند. این طرح بروشور توسط مارتین آزامبوجا از رنگهای پر جنب و جوش استفاده می شود که منعکس کننده عناصر تازه ظروف تبلیغاتی است.

 

 

02. آنرا مخلوط کنید

ترکیب سبک ها و اندازه های مختلف قلم می تواند به بروشور شما ظاهری متمایز بخشیده و به آن درزیبایی کمک کند. در این قطعه از طراحی Overloaded Design ، جلوه های سه بعدی روی متن و برخی از بافت های ظریف و براق نیز طراحی را به نمایش می گذارد.

 

 

03. آن را ساده نگه دارید

یک طراحی زیبا ، خاصیت خاص خود را دارد. مانند این بروشور از والری جار ، متن به حداقل می رسد و عناصر طراحی سخاوتمندانه در آن قرار می گیرند. عکس پس زمینه لبه به لبه و محور تمیز به رنگ سفید و نارنجی نیز به زیبایی یک بروشور کمک می کند.

 

 

4. استفاده از گذشته

ظاهر دست ساخته شده در حال حاضرعالی است (چه طرح ها واقعاً دستباف هستند یا فقط برای ایجاد چنین ظاهری ایجاد شده اند). این جزوه چاپ شده از روی صفحه نمایش از شرکت پرنس اینک دارای تایپوگرافی عجیب و با دست است که برای یک شرکت چاپی که تمام چاپ های خود را با دست انجام می دهد بسیار مناسب است. استفاده از رویکرد "فرم برابر با محتوا" برای طراحی مانند این می تواند بسیار مؤثر باشد.

 

 

05. با پترن ها بازی کنید

پترن ها نقش برجسته ای را ایجاد می کنند ،  از آنها در طول طراحی خود استفاده کنید (مانند این بروشور توسط جوریس ریگل)  از آنجا که چشم انسان به طور طبیعی توجه می کندبه پترن های پیچیده ،  آنها در طراحی شما یک روش مطمئن برای جلب توجه بیشتر افراد به بروشور شما است.

 

 

06. استفاده از شیپ

مانند پترن ها ، شیپ ها توجه خاصی دارند ، به خصوص هنگامی که به طور خلاقانه اعمال شوند. این طراحی بروشور توسط جاستین کروت از شکل و شکل در متن و گرافیک استفاده می کند. توجه داشته باشید که شکل کج شدن متن ، عنوانی بی نظیر و چشم نواز را ایجاد می کند ، در حالی که کوه زیر از مثلث هایی از همه اشکال و اندازه ها تشکیل شده است و جلوه ای چند وجهی تقریباً سه بعدی ایجاد می کند.

 

 

7. روی جزئیات کار کنید

گرافیک های دقیق می توانند خیره کننده باشند ، اما چگونه جلوی طراحی  بیش از حد شلوغ را می گیرید؟ پالت رنگ محدود ، تمرکز و تعادل ، مانند طراحی این بروشور توسط کریستی کام به تمرکز و تعادل کمک می کند. این بروشور همچنین با چسباندن به یک موضوع تصویری ، جلا را حفظ می کند - در این حالت ، تأکید زیادی روی شکل ها و الگوهای هندسی گذاشته شده است .

 

 

08. یک طرح رنگی انتخاب کنید

انتخاب یک طرح رنگی منسجم ( رنگهای موجود  در آرم شرکت شما) و / یا ماندن در همان خانواده یا درجه حرارت (گرم یا خنک) واقعاً باعث جلب توجه به طرح بروشور شما می شود. این بروشور تاشو توسط Evan Travelstead می کوشد تا بلوزها را خنک کند و در برابر سفید روشن برای داشتن ظاهری تمیز و صیقلی خنک شود.

 

 

9. فصلی بگیریداگر در حال طراحی بروشور برای تعطیلات یا رویدادی هستید که مربوط به زمان خاصی از سال است ، از آن سرمایه گذاری کنید و از تصاویر مرتبط با این مناسبت استفاده کنید. بینندگان بلافاصله با طرح ارتباط برقرار می کنند زیرا این برنامه آشنا  است. این طرح از فضای دیجیتال ، از گوزن شمالی و دانه های برفی به روشی براق و یکپارچ سازی با سیستم عامل استفاده می کند که خلاقانه تر از کلیشه است.

 

 

10. ایجاد فضاتوجه جدی به فاصله و تراز کردن یک گام مهم در فرایند طراحی است - کاری که می تواند یک پروژه را ایجاد یا بهم بزند. ببینید چگونه در این بروشور توسط پاشلوف اگور ، تمام نمادهای قرمز رنگ تقریباً با هم فاصله دارند؟ اگرچه اتفاقات زیادی پیش می رود ، همه چیز به خوبی جمع می شود ، تقریباً مانند قطعات پازل ، بدون اینکه شلوغ به نظر برسید.

 

ترجمه از تیم طراحی گرافیک آنلاین دیزاینو

 

دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۲
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده