ایده های طراحی بروشور: 50 نمونه درخشان که می توانید از آنها بیاموزید ( بخش دوم )

ایده های طراحی بروشور: 50 نمونه درخشان که می توانید از آنها بیاموزید ( بخش دوم )

ایده های طراحی بروشور: 50 نمونه درخشان که می توانید از آنها بیاموزید ( بخش دوم )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    • ساعت : ۱۵:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۷۵۲
  • این مطلب پسندیدم: ۲
  • انتشار این مطلب:
11- کوپن با طراحی دستی
آخرین بارچه زمانی کوپن هایی با تصاویر دست کشیده را دیدید؟ با استفاده از طراحی شخصی خود که لمس شخصی اضافی مانند Mel Larsen در این بروشور انجام داده است ، مطمئناً نظر بینندگان شما را به خود جلب خواهد کرد و جلوه خوبی از برند یا سازمان شما خواهد داد.

12- از حاشیه و خط های اضافی استفاده کنید !!!
طرح هایی که در لبه های بافت ساخته شده و یا کمی خشن هستند می توانند یک تضاد خوب با همه آنهایی باشند که بروشورهای بیشتری تولید می کنند. همانطور که با این چاپ بلوک حک شده توسط جک دانیل باغدادی ، گاهی اوقات طرح ها (دقیقاً مانند مردم) برای نواقص کوچک آنها جذاب تر و پویاتر هستند.

13. رهبری کنید
از کلاس هنر صفحه ای بگیرید و از مفهوم خطوط پیشرو استفاده کنید. ترفند ترکیبی مشترک در هنر و عکاسی ، خطوط برجسته همان چیزی است که به نظر می رسد آنها بخشی از تصویری هستند که هنرمند از تماشاگران می خواهد به آن توجه کنند. در این طرح توسط Macrochromatic ، خطوط مورب کوهها با دو طرف مثلث های قرمز تقاطع می شوند تا فلش هایی را تشکیل دهند که درست در نام گروه قرار بگیرند

14. نشانه بگیرید و شلیک کنید!!!
برای طرح هایی که دارای عکاسی هستند ، انتخاب تصاویر با کیفیت بالا و جذاب از نظر بصری ضروری است. در این بروشور تبلیغاتی ، جکی لای عکس ها را به مرکز توجه تبدیل کرده و تصاویری را انتخاب می کند که بیننده را به صحنه می کشاند.

15. خطرپذیر باشید (ریسک کنید )
استفاده از ترکیب های غیر منتظره رنگ ، مانند جفت شدن آبزیان و سرخابی در این بروشور توسط جوشوا بندیکت ، بیشتر از طرح هایی که با انتخاب رنگ در آن ایمن هستند ، ظاهری دوم به دست می آورند. از آزمایش رنگ با خود نترسید - هرگز نمی دانید چه چیزی ممکن است خوب به نظر برسد تا زمانی که آن را امتحان کنید!

16. از تاریکی استفاده کنید !!
یک طرح رنگی عمدتاً تاریک و لکه های روشن رنگ ،در هر پروژه طراحی زیبایی بیشتری را ایجاد می کند. این قطعه پرخاشگرانه توسط Pretty / Ugly Design یک فیلم مرموز با عناصر سیاه و سفید را نشان می دهد ، در حالی که موج قرمز رنگ درام را می افزاید.

17. آن را مینیمالیستی کنید !!
آیا می خواهید بینندگان بر روی بروشورشما زوم کنند؟ طراحی مینیمالیستی را امتحان کنید. دلیلی وجود دارد که شرکت های بزرگ و موفق مانند اپل از زیبایی مینیمالیسم در زیبایی شناسی طراحی خود استفاده کنند . این کارآیی است. براق است مردم آن را دوست دارند این سری از بروشورها را بارتلیمی چالوت بگیرید: تمرکز روی یک تصویر واحد است که با سخاوتمندانه فضای منفی را احاطه کرده است. محتوا فقط به موارد ضروری تقسیم می شود. قلم ساده و تمیز است.

18- مبتکر باشید
اگر واقعاً می خواهید با ارائه خلاقانه همه را کنار بگذارید ، مقاله بسیار وسیع است. تاشو هوشمندانه ، قطعات متحرك یا سایر عناصر تعاملی می توانند تبلیغاتی فراموش نشدنی را انجام دهند ، مانند این كلی اندرسون. از فرم ساده ای از انیمیشن معروف به چاپ عدس استفاده می کند.

19. تعادل را پیدا کنید
می توان اطمینان حاصل کرد که طرح های زینتی به خوبی و آسان برای خواندن ترکیب شده اند- اما می توان آن را انجام داد و با نتایج چشمگیر - به عنوان مثال ، این بروشور به تصویر کشیده شده توسط جوئل فلیکس. اگر در حال طراحی یک بروشور هستید که دارای جزئیات زیادی است ، فاصله خوب ، تقارن و یک پس زمینه ساده و تک رنگ به شما کمک می کند تا از شلوغ به حالت متعادل بروید
 
 

20. لایه بندی کنید

لایه بندی عناصر مختلف طراحی شما می تواند به شما کمک کند تا اطلاعات بیشتری را در بروشور خود جای دهید ، در عین حال یک ترکیب جذاب را بطور همزمان ایجاد کنید - یک برد-برد. این طراحی توسط استیو گرگ چندین عنصر طراحی مختلف از جمله متن را لایه بندی می کند ، در حالی که همه چیز را قابل خواندن نگه می دارد. نتیجه: یک طرح غیر معمول و چشم نواز.

ترجمه از تیم طراحی گرافیک دیزاینو

دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724

برای ثبت سفارش لینک زیر را کپی و  پیست کنید .

https://www.designoo.ir/news/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-

%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۲
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده