ایده های طراحی بروشور: 50 نمونه درخشان که می توانید از آنها بیاموزید ( بخش سوم )

ایده های طراحی بروشور: 50 نمونه درخشان که می توانید از آنها بیاموزید ( بخش سوم )

ایده های طراحی بروشور: 50 نمونه درخشان که می توانید از آنها بیاموزید ( بخش سوم )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    • ساعت : ۱۳:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۱۰۹۲
  • این مطلب پسندیدم: ۲
  • انتشار این مطلب:

21- به زمان قدیم بروید !!

بیاد داشته باشید چه زمانی (قبل از اینکه تلفن همراه داشته باشیم تا شماره تلفن ها را برای ما به یاد بیاوریم) آن دسته از آگهی هایی وجود داشت که دارای زبانه هایی بودند - نوارهای کوچکی از کاغذ با اطلاعات تماس با آنها؟ این مفهو م بروشور از گلن جونز با نتایج سرگرم کننده دوباره آن ایده را بازبینی می کند. وقتی می توانید حس طنز را به طرح های خود تزریق کنید ، آنها به یاد ماندنی تر خواهند بود.

 

22-رنگی کنید

از جمله عناصر طراحی با الهام از مدیوم های هنری سنتی - چه اسپلرهای رنگی ، پاششهای آبرنگ ، نقاشی های جوهر یا چیز دیگری (واقعی یا دیجیتال) می توانند به Flyer شما ظاهری خلاقانه ببخشد که احساس سفارشی شود. این نمونه رنگارنگ از  Dussk Design بافت های مختلفی را از همان خانواده رنگ به همان شیوه ای احساس می کند که خودبخود و پرانرژی باشد

 

23- آن را مسدود کنید!!

آیا می خواهید به بخش خاصی از طراحی خود توجه کنید؟ سعی کنید آن را در بالای یک بلوک رنگ قرار دهید ، نشان می دهد که آن منطقه مهم است ، به خصوص وقتی از رنگ بلندی مانند قرمز یا زرد استفاده می کنید. در این مثال از ریچ اسکات ، منطقه قرمز اطلاعات کلیدی را برجسته می کند: نام تجاری ، وب سایت و آن کلمه جادویی: رایگان

 

24- یک انگیزه ارائه دهید

اگر در حال ایجاد یک بروشور هستید که امیدوارید مخاطبان شما هنگام دریافت آن کاری انجام دهند ، ایده خوبی است برای ارائه  این می تواند یک کوپن یا یک هدیه رایگان باشد . انگیزه که در این بروشور وجود دارد) تا مخاطبان خود را به سمت خرید و فروش برند خود برسانند. این طرح بروشور چیز دیگری دارد که برای آن پیش می رود: رنگ آبی با رنگ نارنجی ، رنگ طلایی pairs و آبی و نارنجی رنگ های مکمل هستند (یا تقابل های موجود بر روی چرخ رنگ ، که هنرمندان به شما می گویند همیشه تضاد چشمگیری را ایجاد کنید ؛ به قرمز فکر کنید و سبز ، بنفش و زرد و غیره).

 

25- خلاقیت داشته باشید

یکی از بهترین مواردی که در مورد طراحی بروشور وجود دارد این است که می توانید خلاقیت خود را بدرخشید. البته پروژه های مختلف دستورالعمل ها و الزامات متفاوتی خواهند داشت ، اما اگر خود را در شرایطی پیدا کردید که باید خلاقیت داشته باشید ، از آن استفاده کنید. کوه میمونهای سبز موجود در این بروشور توسط ساندر لگراند ممکن است اولین ایده تصویری باشد که برای اکثر ما رخ می دهد  اما شما می دانید چیست؟ کار می کند .

26- تمیز نگه دارید

یک رویکرد تمیز و بدون هدف در طراحی همیشه شرط بندی ایمن است. این مثال از Partho P. Folia با یک قلم ساده و بدون شکل sans-serif و اشکال هندسی تیز و روشن ، همه چیز را واضح و روشن نگه می دارد.

27. متن در عکس

خلاقیت با چیدمان طراحی شما تجربه بصری جالبی را ایجاد می کند و باعث می شود افراد بیشتری نسبت به اعلامیه شما توجه کنند. به عنوان مثال ، این طرح توسط اوگوزcan پلیت متن اصلی را در مرزهای تصویر قرار می دهد ، مثل اینکه در آنجا با دست نوشته شده است.

28. در نوع خود صادق باشید!!

تایپوگرافی یک بخش اساسی تقریباً در هر بروشور است. اما متن به خودی خود می تواند تنها عنصر طراحی باشد و به خوبی کار کند. نوع جسورانه در این پوستر تئاتر کلاسیک توسط پائولا شفر مطمئناً در جای خودش قرار دارد.

29- آنرا زاویه دهید

خطوط مورب یا زاویه دار همیشه یک طرح را پویاتر می کنند ، به خصوص هنگامی که متن در آن قرار دارد. این متفاوت از خط مستقیم کلماتی است که ما قبلاً می دیدیم ، متفاوت است. این بروشور از مجموعه Tenfold همه چیز را بر روی مورب قرار می دهد تا جلوه خوبی داشته باشد (توجه به تراز واضح را مشاهده کنید).

30- برانگیختن آشنایی !!!
وقتی از تصویری استفاده می کنید که برای مخاطبانتان آشنا یا پرمعنا هستند ، یک ارتباط فوری با آنها ایجاد می کنید و به احساسات آنها ضربه می زنید. این آگهی توسط In-Vision Promotions ، طراحی شده به عنوان یک عکس Polaroid ، ممکن است خاطرات خوب سرگرمی با دوستان و یا تعطیلات شاد را برای افراد در سنین خاص به ارمغان بیاورد.

ترجمه از تیم طراحی گرافیک دیزاینو

 

دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۲
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده