ایده های طراحی بروشور: 50 نمونه درخشان که می توانید از آنها بیاموزید ( بخش چهارم )

ایده های طراحی بروشور: 50 نمونه درخشان که می توانید از آنها بیاموزید ( بخش چهارم )

ایده های طراحی بروشور: 50 نمونه درخشان که می توانید از آنها بیاموزید ( بخش چهارم )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    • ساعت : ۱۲:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۱۱۴۱
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

31-باهوش باشید !!
 تصاویر ترکیبی یا wordplay یک بروشور را بلافاصله به یاد می آورد. چشم را به خود جلب می کند و ذهن را درگیر می کند. این بروشور را توسط PixelGreco انجام دهید - آنچه می گوید "مهمانی تابستانی  یک نوار کاست در حال آب شدن مثل بستنی خنک در تابستان گرم است.

 

32- بشویید و تکرار کنید !!!
استفاده از تکرار در طراحی شما می تواند سریعتر پیام یا مضمون شما را بگیرد. اما تکرار لازم نیست کسل کننده باشد. توبیاس تیتچن با ایجاد جزئیات هر تصویر تکراری ، کمی متفاوت در پرچم دار خود نگه می دارد.

33-  زیرچشمی نگاه کنید
پنهان کردن تکه های طراحی شما در پشت قسمت های دیگر نه تنها باعث عمق آن می شود و باعث می شود یک طرح جالب ایجاد شود ، بلکه باعث می شود افراد بخواهند نگاهی دقیق تر به بروشور شما بیندازند. بررسی کنید که چگونه متن در جلوی و پشت ساکسیفون های موجود در این بروشور توسط P. Von Haggen تخته می شود.

34- شخصی سازی کنید
سعی کنید طرح خود را لمس کنید ، مانند دست نوشته های این بروشور توسط صوفیا کوپلو. به مردم یادآوری می کند که این بروشور از یک انسان مراقبت می شود ، و نه برخی از شرکت های بی نام.

35- مادی گرا باشید
بروشورها را می توان تقریباً در هر چیزی چاپ کرد. می خواهید واقعاً خلاق شوید؟ چاپ روی یک ماده غیر معمول را امتحان کنید. یافتن این چیزها بسیار آسان است مانند کاغذ دست ساز یا بازیافت شده یا اگر بودجه اجازه می دهد ، چیزی مهمتر از این بروشور چوبی با برش لیزری توسط رابرت هلمند.

36-  نقشه بکشید
تبلیغ رویدادی که در یک مکان جالب یا نمادین برگزار می شود؟ نقشه را به عنوان بخشی از طرح درج کنید. این می تواند عملی یا انتزاعی تر باشد ، مانند این بروشور مصور از پارلمان اوولز.

 

37- شروع به شمارش کنید
اگر روی یک بروشوری کار می کنید که بر تاریخ ، زمان یا سایر اطلاعات عددی تأکید دارد ، سعی کنید شماره ها را به عنوان مرکز توجه مانند Hype & دمپایی در این سری از پروازها قرار دهید.

38- با جریان بروید
همه طرح ها نباید کاملاً تراز و منظم باشند. نقوش آزاد نیز می تواند کار کند (به خصوص وقتی که این سبک متناسب با رویداد شما باشد) ، مانند این میگوئل سارابوا که دارای چاپی با دست است.

39- قدم به عقب
گاهی اوقات یک طرح فقط برای خودش صحبت می کند ... اگر اجازه دهیم و فرایند طراحی را خراب نکنیم. این آگهی توسط هیلن گودوی فریبنده ساده است - فقط چند نامه و یک عکس تنها با خلاقیت مرتب شده - اما کل داستان را روایت می کند. اضافه کردن عناصر طراحی دیگر ممکن است این سادگی ظریف را خراب کند.

 

40- از وکتورهای کارتونی استفاده کنید .
شاید شما هم جزو آن دسته از بچه هایی باشید که همیشه کلاس می زد. چرا الان متوقف شد؟ طرح های دستنویس یا دست خط ، مانند این که توسط Fun Fun with Guillaume صورت گرفته ، به بروشورها احساس گاه و بیگاه و شخصی می بخشد.

ترجمه از تیم طراحی و گرافیک دیزاینو

دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده