ایده های طراحی کارت ویزیت خلاق

ایده های طراحی کارت ویزیت خلاق

ایده های طراحی کارت ویزیت خلاق

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    • ساعت : ۱۲:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۱۲۵۶
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:
در دنیای لینکدین و صفحات حرفه ای اینستاگرام ، ما در مورد اهمیت کارت های ویزیت بدنی بحث می کنیم و 21 ایده کارت ویزیت خلاق را به شما ارائه می دهیم که تأثیر خواهد گذاشت.
در سال 2019 ، بیشتر تعاملات تجاری شما احتمالاً در فضای دیجیتال اتفاق می افتد. اما این بدان معنا نیست که رسانه های چاپی راهی ناکارآمد برای تأمین نیازهای تجاری شما هستند. و یک دارایی تجاری که هرگز از سبک خارج نمی شود؟ کارتهای ویزیت فیزیکی.
اکنون ، از نظر فنی ، فقط وقتی با مشتری ، مشتری یا همکار بالقوه خود ملاقات می کنید ، می توانید شماره و ایمیل را با تلفن خود مبادله کنید. اما شش ماه بعد ، وقتی آنها به تلفن خود می پردازند ، شانس اینکه آنها به یاد بیاورند شما چه کسی هستید؟ باریک به هیچ کس
مبادله کارت ویزیت های بدنی راهی عالی برای ایجاد جلوه ای ماندگار در کسب و کار شما است. این مارک تجاری شما را تقویت می کند ، به شما کمک می کند ذهنیت خود را حفظ کنید و به افراد کمک می کند تا به خاطر بیاورند که شما چه کسی هستید و شغل شما در مورد چیست.
اما همه کارتهای ویزیت برابر نیستند. اگر می خواهید یک کارت ویزیت که می خواهد یک علامت برجای بگذارد - و نتایج واقعی را در این روند هدایت کند - باید خلاق شوید.
بیایید نگاهی به برخی از خلاق ترین روندهای طراحی کارت ویزیت (و چگونگی جلب توجه به خود و شغل خود) بیاندازیم:
 
کارت ویزیت با تایپوگرافی منحصر به فرد
نکته اصلی کارت ویزیت این است که اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید ، خواه نام تجاری شما ، آدرس دفتر شما یا اطلاعات تماس شخصی شما باشد. و برای انجام این کار ، شما باید متن را درج کنید.
اما با برخی از کارت های ویزیت ، تایپوگرافی بیش از راهی برای ترجمه اطلاعات کلیدی است - این یک اثر هنری است.
چرا کار می کند:
کارت های ویزیت که فونت مرحله مرکزی را می گیرد - خواه با یک فونت طراحی شده ، طرح جالب و یا سلسله مراتب منحصر به فرد تایپی - یک روش عالی برای اطمینان از ارسال پیام های کلیدی شما است که ماندگار می شود (که دوباره این است که کل نقطه کارت ویزیت).
ایده های کارت ویزیت با تایپوگرافی جالب
نگاه کنید:
اگر می خواهید تایپوگرافی شما به مرحله مرکزی برسد ، به دنبال الگوهایی باشید که شامل فونت های جالب و چیدمان های چاپی باشد ، مانند کارت ویزیت حرفه ای مدیر سیاه و زرد ، کارت ویزیت عکس سیاه و سفید ، یا کارت ویزیت طراحی گرافیک Black Bold Script.
 
کارت ویزیت مینیمالیستی
وقتی صحبت از طراحی می شود ، کمتر از آن بیشتر است - و استفاده از یک رویکرد حداقلی به کارت ویزیت شما می تواند بسیار مؤثرتر از تلاش بیش از حد عناصر در طراحی شما باشد.
و ، به عنوان یک یادداشت جانبی - به هیچ وجه "حداقل" به معنای کسل کننده نیست. هنوز روش های خلاقانه زیادی برای آزمایش وجود دارد (مانند ترکیب رنگ های غیر منتظره یا چیدمان متن) بدون اینکه بیش از اندازه آن را در قسمت جلو طراحی کنید.
چرا کار می کند:
یک سبک پاک و مینیمالیستی ، احساس پختگی را ایجاد می کند. با وارد کردن این سبک در طراحی کارت ویزیت خود ، درباره شرکت شما نیز همین گفته می شود. بی انتها و کلاسیک است ، و اگر به این ترتیب می خواهید مارک تجاری شما در بازار مشاهده شود ، یک رویکرد حداقلی در طراحی کارت ویزیت برای شما مناسب است.
 
ایده های کارت ویزیت مینیمالیستی
 
 
نگاه کنید:
برای انجام طراحی مینیمالیستی به روشی که احساسات تازه و خلاقیت داشته باشد ، به دنبال الگویی با جزئیات غیر منتظره ، مانند یک عنصر گرافیکی (مانند کارت ویزیت طراحی گرافیک طراحی مداد سفید) ، یک طرح جالب (مانند کارت ویزیت حرفه ای Minimal Corporate Racing Professional) باشید. یا یک عنصر پس زمینه که یک طرح کارت ویزیت ساده و غیرمستقیم را به چیزی قابل توجه تبدیل می کند (مانند کارت ویزیت طراح Gridlines وب طراح).
 
کارت ویزیت ماکسیمالیست
مینیمالیسم عالی است؛ همانطور که گفتیم ، گاهی اوقات کمتر کمتر است.
اما برعکس نیز صادق است. گاهی اوقات موارد بیشتر - و گرفتن مسیر بلند و جسورانه (چه با رنگ های روشن ، چه گرافیک سرگرم کننده و یا جزئیات پیچیده) راهی برای پیشبرد طرح های کارت ویزیت شما است - خصوصاً اگر شما از صنایع خلاق جدا باشید.
چرا کار می کند:
شما کارت ویزیت خود را به کسی می دهید زیرا می خواهید آنها شما را به خاطر بسپارند. و چه راه بهتری برای رها کردن نشان خود و ایجاد ماندگاری از ایجاد کارت ویزیت جسورانه طراحی شده است؟ در مثالهای زیر می بینیم که چگونه از رنگ ، بافت ، فونت و حتی چراغ های LED استفاده می شود تا جلوه ای ماندگار بماند.
نگاه کنید:
اگر واقعاً می خواهید با کارت ویزیت خود جسورانه به وجود بیاورید ، به دنبال الگوهای روشن و گرافیکی باشید که بیانیه ای را ارائه می دهند - مانند کارت ویزیت طراحی گرافیکی فیروزه ای و نارنجی میوه ، کارت ویزیت طراحی گرافیک صورتی Illustrated ، یا کارت ویزیت زرد و سیاه. کارت کسب و کار.
 
 
کارت ویزیت سه بعدی
 
اگر می خواهید یک عنصر اضافی سرگرم کننده و خلاقیت را در طراحی کارت ویزیت خود وارد کنید ، رفتن به صورت سه بعدی راهی عالی برای انجام این کار است.
وقتی نوبت به طراحی سه بعدی کارتهای ویزیت می رسد ، گزینه هایی دارید. شما می توانید یک بافت سه بعدی ظریف را در طراحی خود بگنجانید (مانند یک آرم مطرح شده یا یک کارت ویزیت بافتی) ، کارت ویزیت خود را طوری طراحی کنید که به شکل سه بعدی بچرخد ، یا همه به بیرون بروید و کارت ویزیت خود را به یک قطعه هنری سه بعدی متحرک تبدیل کنید.
چرا کار می کند:
سه بعدی شدن با کارتهای ویزیت خود به معنای واقعی کلمه بعد دیگری را به طرح های شما می افزاید. جالب است ، غیر منتظره است و تأثیر ماندگاری بر مخاطبان شما خواهد گذاشت (و چه چیزی خلاق تر از این است ؟!).
ایده های کارت ویزیت سه بعدی
 
نگاه کنید:
طراحی کارت ویزیت کاملاً سه بعدی - یا ترکیب عناصر سه بعدی - به تخصص خاصی نیاز دارد. اگر می خواهید با کارت ویزیت خود یک تجربه سه بعدی ایجاد کنید ، با یک طراح و / یا چاپگر صحبت کنید تا احساس بهتری برای گزینه های خود داشته باشید - و برای کمک به زنده ماندن این دیدگاه!
کارت ویزیت عکس محور
وقتی نوبت به ایجاد علامت با کارت ویزیت خود می رسد ، یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید؟ یک تصویر اضافه کنید.
طراحی کارت ویزیت خود در اطراف یک عکس (چه عکسی از شما باشد ، چه محصول شما باشد یا چیز دیگری که مربوط به شغل شماست) می تواند آنها را به یاد ماندنی تر و از نظر بصری جالب تر جلوه دهد - این باعث می شود که آنها بیشتر منجر به نتایج شوند.
چرا کار می کند:
متن بیش از حد برای بسیاری از افراد بسیار زیاد می تواند باشد - اضافه کردن یک عکس می تواند به کارت ویزیت شما کمک کند تا به افرادی که از دید بیشتری برخوردار هستند متصل شود. به علاوه ، اگر از عکس شخصی استفاده می کنید ، بلافاصله چهره ای به نام خود (چه چهره شما باشد یا صورت محصول شما) باشد ، که باعث می شود افراد راحت تر به خاطر بیاورند که دقیقا چه کسی هستید و چه موقع هستید کارت ویزیت شما را از کیف پول خود بیرون می آورند.
ایده های کارت ویزیت با عکس
نگاه کنید:
اگر می خواهید کارت ویزیت عکس محور ایجاد کنید ، به دنبال الگوهایی باشید که تمرکز را به عکسی از شما (مانند کارت شناسایی ساده Yellow Security) ، محصول خود (مانند کارت مدرن کارت ویزیت عکاسی پیراهن) یا همان محصولات خود بدوزید. کار کنید (مانند کارت ویزیت فری لنسر پس زمینه سبز عکس).
 
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724
 

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده