راهنمای سبک بصری نام تجاری

راهنمای سبک بصری نام تجاری

راهنمای سبک بصری نام تجاری

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    • ساعت : ۰۰:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۸۴۵
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:
نام تجاری شما به یک راهنمای سبک بصری نیاز دارد: در اینجا نحوه ایجاد نسخه ارائه شده است

یکی از مهمترین اسنادی که هر مشاغل می تواند داشته باشد ، یک راهنمای سبک برند است ، اما بسیاری از آنها آن را ندارند.
چرا راهنماهای سبک بسیار مهم هستند؟ آنها اطمینان از قوام برند در هر وثیقی که شما تولید می کنید - مهم نیست چه کسی آن را ایجاد کرده است.
راهنماهای سبک (یا کتابهای نام تجاری) شامل تمام اطلاعات لازم برای ایجاد هر آنچه که شرکت شما نیاز دارد ، می باشد. چه یک وب سایت ، تبلیغات ، یادداشت داخلی یا هر چیز دیگری ، این سند کوچک زندگی شما را به یک نسیم تبدیل می کند. بنابراین ، اگر این راهنماها بسیار مهم هستند ، چرا همه افراد در این باند نیستند؟
بزرگترین دلیل زمان است. راهنماهای سبک فقط به صورت جادویی ظاهر نمی شوند. آنها زمان و تلاش خود را برای ایجاد می کنند و زمان چیز گرانبهایی است. اما چقدر زمان لازم است تا به یک طراح توضیح دهید که در هر زمان چقدر به فضای اطراف آرم خود نیاز دارید؟ و چگونه قرار نیست هیچ یک از رنگ ها را تغییر دهند؟ در مورد پیدا کردن هر فونت دیگری که استفاده می کنید و انتقال مجدد آن برای آنها نیز چیست؟ به هیچ عنوان از نماد نویسی که منتشر کرده اید نیست. سپس وقتی یک طراح دوم را استخدام می کنید از آنجا که مشاغل شما در حال رونق گرفتن است ، مجبورید دوباره آنرا توضیح دهید.
به خودت لطف کن هم اکنون یک راهنمای سبک ایجاد کنید و در وقت خود و وقت و ناامیدی زیادی را در جاده صرفه جویی کنید. بیایید با برخی از اصول اولیه شروع کنیم.
 
 
01. اندازه و محل قرارگیری آرم خود را دیکته کنید
آرم شما یک بخش فوق العاده مهم از برند شما است و شما می خواهید که در طول مسیر به طور مداوم بازتاب یابد. در راهنمای خود می توانید دقیقا نحوه استفاده از آرم خود را دیکته کنید.
 
 
در اینجا Temply استفاده از آرم مناسب و همچنین تغییراتی را که برای استفاده دیگر از رنگ ها در راهنمای سبک آنها قابل قبول است ، دیکته می کند. می توانید ببینید که چگونه آنها از راهنمای مارک تجاری خود برای قرار دادن آرم مناسب در گزارش سالانه خود استفاده کردند.
 
 
 
همچنین نشان دادن نحوه استفاده از آرم مهم است. طراحان طبیعتاً خلاق هستند و مهم است که در کنار کاری که باید انجام دهند ، به آنها نشان دهید. می توانید این دستورالعملها را که در اینجا راهنمایی سبک دانشگاه دانشگاه آکسفورد ارائه شده توسط Gulp Creative ارائه
 
 
به این ترتیب اگر مشکلی پیش آمد ، می توانید آنها را به راهنمای سبک مراجعه کنید و به کجا نشان دهید که چگونه آرم می تواند و چگونه نمی تواند به نظر برسد.

اگر شرکت شما دارای چندین آرم است که از آن استفاده می کند می توانید صفحات را به پایین متراکم کرده و کلیه اطلاعات فوق را در یک صفحه قرار دهید یا صفحات اختصاصی به هر لوگو اختصاص دهید ، که می توانید در مثال از راهنمای سبک FedEx در زیر مشاهده کنید.
 
 
در الگوی ارائه راهنمای نام تجاری استودیوی زرد طراحی سیاه ، آرم در یک نقط غالب در طرح قرار می گیرد. همین کار را با آرم مارک تجاری خود انجام دهید.
 
 
 
02. پالت رنگ خود را انتخاب کنید - و به آن بچسبید
رنگ ها را می توان به راحتی از طراح به طراح یا برنامه به برنامه دیگر منتقل کرد. مهم است که کدهای سحر و جادو دقیقی برای استفاده از وب و همچنین مقادیر CMYK و رنگ های Pantone برای موارد چاپ شده ارائه شود.

جابجایی بین RGB و CMYK می تواند شدید باشد ، بنابراین حتماً هرگونه تبدیل را به صورت دستی بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها صحیح هستند ، که در صورت صرفه جویی در وقت و هزینه در چاپ نیز صرفه جویی می شود.
 
 
در اینجا می توانید ببینید که چگونه Fedex کدهای رنگی مناسب را برای اطمینان از سازگاری در صفحه نمایش دیکته می کند.

یک موضوع رنگ ثابت به طراحی شما کمک می کند. الگوی ارائه راهنمای برند گل گل سفید و صورتی حداقل را ببینید.
 
03. فونت هایی را انتخاب کنید که هویت بی نظیر شما را منعکس کند
قلم ها بخش بزرگی از هر وثیقی که شما تولید می کنید ، ضروری است که به طور حرفه ای با تایپوگرافی خود سازگار باشید. غالباً برای اهداف دیگری انواع مختلفی خواهید داشت. در راهنمای خود می توانید بیان کنید که چه نوع حروف به کجا می رود و چگونه می توان از آن استفاده کرد.
 
 
 
 
 
 
 
در اینجا تیتر عنوان در راهنمای سبک آژانس جدید توسط استودیو توسط K ، و همچنین چندین ترکیب فونت دیگر به تصویر کشیده شده است. این راهنما می تواند از نمایش اندازه ، هسته (فاصله بین حروف و کلمات) و پیشرو (فاصله بین خطوط متن در صفحه) بهره ببرد.
 
 
 
 
 
در اینجا می توانید نحوه کار تایپوگرافی آنها را در وب سایت خود مشاهده کنید.

استفاده از یک تایپ زاویه ای در الگوی ارائه راهنمایی های برند قرمز و سفید تکمیل کننده طراحی کلی است .
 
 
 
04. آیکونوگرافی را برای جدا کردن انتخاب کنید
نمادنگاری واقعاً می تواند به جدا کردن برند شما کمک کند. برای اطمینان از استفاده مناسب از آن ، آن را در راهنمای خود قرار دهید. می توانید مجموعه های خاصی را در داخل راهنمای پیوند دهید تا پیدا کردن آنها بسیار ساده تر باشد.
 
 
 
این طراحی توسط سام کوچک برای BUNKR یک نمونه عالی است که نشان می دهد چگونه می توان از الگوهای و نمادها به طور موثر استفاده کرد. در اینجا می توانید تغییرات اندازه و ترجیح رنگ را مشاهده کنید ، اما همانطور که در تصویر بعدی مشاهده خواهید کرد ممکن است در موارد خاص تغییر کند
 
در اینجا می بینید که این الگوی به رنگ سیاه و سفید تنظیم شده است تا از آن به عنوان رسید استفاده شود ، اما در تصویر بعدی ، در حالت تمام رنگ آن برای فضای داخلی یک پاکت استفاده می شود.
 
 
تصاویر موجود در الگوی ارائه دستورالعمل های تجاری Green Classy Vintage Typefaces ، طرح موضوع را تکمیل می کند.
 
 
 
05. سبکی برای عکاسی خود تنظیم کنید
عکاسی همچنین می تواند بازتابی از برند شما باشد. سبک های خاص پاسخ های خاصی را برانگیخته و افراد می توانند بر اساس یک عکس ، یک برند را تشخیص دهند. در حالی که عکسها برای همه مارکها ضروری هستند ، اگر این بخش مهمی از شما باشد ، این چیزی است که شما باید در راهنمایی خود برای هر عکاس که با آنها کار می کنید ، به آنها مراجعه کنید.
 
 
 
این صفحه که از راهنمای سبک برند Redfern گرفته شده است ، کمی کلمه سنگین است ، اما دقیقاً آنچه را که یک عکاس باید برای آنچه در هنگام عکسبرداری می داند را می داند. این مرجع سبک و همچنین مشخصات را برای اطمینان از همه چیز انتقال از عکاس به شما هموار می کند.
 
به خاطر داشته باشید که عکاسان افراد بصری هستند. اگر می خواهید مشخصات آنها را ارائه دهید ، به آنها مثالهایی بدهید که می توانند به آنها مراجعه کنند.
 
 
یا این تصویر را از راهنمای سبک منطقه ، ایجاد شده توسط Creature Design ، در نظر بگیرید. می توانید یک سبک مشابه را که در مجله آنها منعکس شده است مشاهده کنید.
 
 
 
الگوی ارائه راهنمای برندهای قهوه ای و سفید را ببینید و به آن توجه کنید.
 
06. عناصر اختصاصی وب را فراموش نکنید
امروز ضروری است که نام تجاری خود را به صورت آنلاین و به صورت آنلاین داشته باشید. سایت شما باید مثل هر برند دیگری مانند مارک شما احساس کند. بسیاری از مواردی که شما برای چاپ استفاده می کنید ، دقیقاً به وب ترجمه می شوند ، اما مواردی وجود دارد که کاملاً آنلاین هستند که شاید در مورد آنها فکر نکرده باشید.

غالباً چندین صفحه به یک وب سایت وجود دارد ، و هر صفحه باید به قسمت بعدی مربوط باشد. تصمیم بگیرید که کدام اطلاعات مهمترین است و سلسله مراتبی را برای استفاده در کل تشکیل دهید. دکمه ها و نوار پیمایش باید با سبک برند شما مطابقت داشته باشند ، همچنین با صفحه 404 (404 صفحه سرگرم کننده باعث می شود وضعیت ناخوشایند نباشد).

07. صدای مارک خود را تنظیم کنید
صدای برند دقیقاً به اندازه سبک برند اهمیت دارد. مارک شما باید صدا کند و به روشی خاص نگاه کند. در یک دنیای ایده آل ، یک شخص دارید که مرتباً همه چیزهایی را که مارک تجاری شما به آن نیاز دارد ، می نویسد ، اما بیشتر اوقات این امکان وجود ندارد ارائه راهنماهای نویسنده در مورد نحوه استفاده از مارک تجاری خود به شما کمک می کند تا از بروز موارد نامناسب برند جلوگیری کنید.

شما ممکن است کلمات و عبارات خاصی را که همیشه باید ظاهر شود ، وارد کنید یا حتماً بگویید که از کدام کلمات باید اجتناب کنید. شاید شما فقط بخواهید از زنان بالای 65 سال که عاشق گره زدن هستند ، درخواست کنید تا مخاطبی را که هدف قرار می دهید و نحوه صداگذاری آن ، واضح باشد.

08. آنچه در آن همه جوش می خورد
ممکن است کنجکاو باشید که وقتی یک راهنمای سبک را دارید ، چگونه وثیقه معلوم می شود و تصاویر زیر نمونه های بسیار خوبی هستند.
 
 
 
در اینجا گزیده ای از راهنمای سبک Terra Prima وجود دارد ، و در دو تصویر بعدی خواهید دید که چگونه این صفحه واحد در رسانه های مختلف اعمال می شود.
 
 
 
می توانید عناصر راهنمای سبک را گرد هم آورید تا به شکل دادن به این قطعات کمک کند.

همه را کنار هم بگذارید. الگوی ارائه راهنمای دستورالعملهای برند الماس هندسی را دنبال کنید.
 
 
 
حال که اصول را می شناسید ، ممکن است تعجب کنید که آیا همه موارد فوق برای نام تجاری شما کاملاً ضروری است یا خیر ، احتمالاً جواب آن نیست. هر مارک به اطلاعات مختلفی نیاز دارد. برخی از راهنماهای مارک تجاری وجود دارند که بیش از 100 صفحه هستند و برخی از آنها به اندازه یک برگه کوتاه هستند. آنچه برای شما ضروری است تعیین کنید و از آنجا بروید.

درک این که مارک ها تغییر می کنند نیز مهم است. راهنمای سبکی که شما در این هفته ایجاد می کنید ممکن است با موردی که در یک سال استفاده می کنید متفاوت باشد. اجازه انعطاف پذیری را می دهید ، اما همیشه حتما نسخه های قدیمی را ذخیره کنید تا به آنها مراجعه کنید.

آخرین چیزی که شما باید تصمیم بگیرید این است که آیا این یک سند عمومی است یا داخلی. مزایا و معایبی برای هر دو وجود داره. اگر سند شما عمومی است می توانید مستقیماً از طریق یک لینک به هر کسی که به آن نیاز دارد اطلاعات را ارائه دهید. نزولی این است که هر کسی بتواند دست خود را بگیرد و به طور بالقوه مارک تجاری شما را از دست بدهد.

اگر تصمیم دارید آن را داخلی نگه دارید ، به روزرسانی آن بسیار ساده تر خواهد بود. شما لازم نیست که نگران این باشید که از نظر حرفه ای چقدر به نظر می رسد ، زیرا در خارج از شرکت مشاهده نمی شود ، اگرچه انتقال به منابع خارجی دشوارتر است.

با این حال تصمیم دارید راهنمای سبک خود را تهیه کنید ، باید واضح و مختصر باشد. این که آیا به نظر می رسد بسیار خارق العاده است و می خواهید آن را برای همه در دسترس قرار دهید یا نه چندان عالی است و فقط می خواهید آن را در خانواده نگه دارید ، باید یک کار را انجام دهد: فرایند طراحی را برای همه ساده و ساده انجام دهید.
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده