راهنمای نهایی شما برای آگاهی از برند

راهنمای نهایی شما برای آگاهی از برند

راهنمای نهایی شما برای آگاهی از برند

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    • ساعت : ۱۸:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۹۴۵
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

 

راهنمای نهایی شما برای آگاهی از برند

آیا می توانید دنیایی را تصور کنید که تا به حال کسی از مارک هایی مانند کوکا کولا ، کلوگس یا باندائید نشنیده باشد؟

این شرکت ها به قدری با کالاهایی که می فروشند (نوشابه ، غلات ، و باند) مشهور شده اند که به طور دائم در فرهنگ مصرف کننده قرار می گیرند. اما حتی اگر محصول یا خدمات شما دارای همان جذابیت جهانی با این نام های خانگی نباشد ، آگاهی از مارک تجاری بسیار مهم است.

از این گذشته ، اگر مخاطب هدف شما نمی داند (یا به یاد داشته باشید!) محصول شما وجود دارد ، چگونه می خواهند آن را خریداری کنند یا آن را به دوستان و خانواده خود توصیه کنند؟ در اینجا ، ما همه چیزهایی را که شما باید در مورد آگاهی از برند بدانید ، پوشش می دهیم ، از جمله اینکه چرا اینقدر مهم است ، کدام شرکت ها این کار را به خوبی انجام می دهند ، و چگونه می توانید برای دستیابی به آن برای برند شخصی خود از یک رویکرد طراحی شده استفاده کنید.

آگاهی از برند چیست؟
آگاهی از برند معیار سنجش میزان آشنایی مصرف کننده با برند شما است. از یک سطح ، این توانایی آنها را در شناخت نام تجاری ، لوگوی و زیبایی شناسی کلی برند شما شامل می شود - به عنوان مثال ، می توانید به طور خودکار همه این موارد را برای یک برند مانند مک دونالد پیش بینی کنید. اما یادآوری این نکته ضروری است که دید و آگاهی از برند لزوماً یکسان نیستند. برای اینکه واقعاً نام تجاری خود را در روان مصرف کننده جاسازی کنید ، آنها باید بتوانند نام و نشان تجاری شما را با محصولات خاصی که می فروشید ، نقطه تفاوت شما و ارزش های تجاری یا شخصیت برند شما متصل شود.

فوراً حتی بدون نام تجاری آنها قابل تشخیص ، Nike wo swoop نمونه بزرگی از آگاهی قوی برند در عمل است.

چرا آگاهی از برند مهم است؟
به آگاهی از مارک فکر کنید مانند ملاقات با یک شریک عاشقانه بالقوه. اگر آنها نمی دانند که شما وجود دارید ، آنها احتمالاً بعد از شما شهوت نخواهند گرفت (حتی اگر اتفاقی بیفتد که تمام جعبه های آنچه را که در یک شریک زندگی می خواهید ، تیک بزنید!) اگر به یک مصرف کننده نرسیدید ، به روشی مشابه ، به همان روش متصل خواهید شد. با کالای شما آشنا هستند و بعید است آنها بخواهند از شما بخرند - حتی اگر آنها در کالای خاص شما بفروشید!
از طرف دیگر ، مثلاً بگویید - شکستن سشوار کسی. اگر آنها جایگزین های Googling را شروع کنند و با یک برند سشوار آشنا شوند ، احتمالاً خیلی بیشتر از رقبا می روند. برای بسیاری از مصرف کنندگان ، آنها باید قبل از دستیابی به آن سطح از برند تجاری ، سه یا چهار بار با محصولی روبرو شوند - که چالش های دیگری را برای بازاریابان به وجود می آورد.
چه آگاهی از برند می تواند منجر شود
تحقیقات انجام شده از ساوانتا نشان می دهد که آگاهی از مارک 89٪ هدف بازاریاب است. این تصادفی نیست! آگاهی مصرف کننده یک بخش ضروری از قیف بازاریابی است ، زیرا می تواند منجر به نتایج مطلوب مختلفی شود. این شامل:
اعتماد به برند
صادقانه بگویم ، بسیاری از مردم قصد ندارند از مارکی که قبلاً از آنها نشنیده اند ، بخرند - به ویژه افرادی که مصرف کننده تر محافظه کار هستند. در حقیقت ، تحقیقات از Onbuy.com نشان می دهد 71٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید باید نام تجاری را تشخیص دهند! از طرف دیگر ، اگر یک مصرف کننده با مارک شما آشنا باشد ، این امر به ساخت آن فاکتور مهم و مهم اعتماد کمک می کند.
تبدیل و فروش
آگاهی شدید از برند می تواند به معنای تفاوت بین مرورگر گاه به گاه وب سایت شما یا خرید باشد. مطمئناً ، محتوای و نگاه وب سایت شما بسیار مهم است. اما اگر این بنیان قوی آگاهی و اعتماد به نفس برند را دارید ، به احتمال زیاد به کلیک بر روی "افزودن به سبد خرید" یا قرار ملاقات برنامه ریزی می کنید - و در واقع با آن کنار می آیید.
وفاداری به برند
اهمیت آگاهی از برند فراتر از خرید اولیه است. هنگامی که یک مشتری نام تجاری شما را می شناسد (و دوست دارد) ، آنها احتمالاً دوباره و دوباره به شما باز می گردند. این به وفاداری به برند معروف است.
ارجاع برند
حتی در عصر دیجیتال ، کلمه از دهان ابزاری قدرتمند برای بازاریابی است. اگر مشتری از شرکت شما آگاه باشد و درباره آن نظر مثبت داشته باشد ، می تواند یک سفیر غیر رسمی برند باشد که به گسترش کلمه در مورد آن کمک می کند. این می تواند اتفاق بیفتد بدون اینکه حتی محصول شما را بخرد! از این گذشته ، حتی اگر آنها در هدف مشخص شما جمعیتی نباشند ، ممکن است دوستان ، خانواده و همکاران آنها باشند!
نحوه افزایش آگاهی از برند
افزایش آگاهی از برند باید یک رویکرد چند جانبه باشد. در مرحله اول ، شما باید پایه های مارک تجاری خود را مانند نام تجاری به یاد ماندنی ، یک آرم جذاب از نظر بصری و یک وب سایت جلا و کاربردی داشته باشید. بدون وجود اینها ، بعید به نظر می رسد که تأثیر اول را روی مصرف کننده بگذارید ، چه رسد به ماندگاری. ثانیا ، شما باید کمپین های بازاریابی ، تبلیغات یا رسانه های اجتماعی را اجرا کنید تا برند شما در مقابل افراد مناسب قرار بگیرد. از آنجا که هر چقدر هم که خوب باشد ، به آسانی ساده نیست- اگر آنها را بسازید ، آنها خواهند آمد »در اینجا برخی از نکات برتر ما برای افزایش آگاهی از مارک ذکر شده است.
یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد پیدا کنید
طبق گفته ی بازاریابی شرکت Yankelovich ، یک فرد مدرن متوسط در حدود 5000 تبلیغات در روز است. بنابراین ، حتی اگر مصرف کننده در یکی از تبلیغات شما قرار بگیرد ، به این معنی نیست که آنها واقعاً با آن روبرو شده یا درگیر آن هستند. بسیاری از ما آنقدر در معرض تبلیغات هستیم که به حالت خلبان اتومبیل می رویم و واقعاً از آن استفاده نمی کنیم. به همین دلیل اینقدر مهم است که نام تجاری شما در مقابل جمعیت ایستادگی کند - خواه از طریق زیبایی شناسی بصری منحصر به فرد ، استفاده از طنز یا تبلیغات تبلیغاتی نوآورانه.
Dollar Shave Club یک نمونه عالی از یک برند است که هر سه را انجام می دهد. در حالی که صدها مارک تراشیدن در آنجا وجود دارد ، این یکی از مشهورترین سالهای اخیر شده است. چرا؟ از آنجا که آنها مخالف دانه هستند (چه به معنای واقعی کلمه و چه از نظر تصویری!) خواه این تبلیغات فیس بوک ، پوستر ، فیلم های YouTube یا بیلبوردهای تبلیغاتی آنها باشد ، آنها در هر کاری که انجام می دهند از زیبایی زیبایی ، پیام رسانی هوشمندانه و لحن غیرعادی استفاده می کنند.
 
 
مقاوم باش
از آنجایی که یک مصرف کننده معمولاً قبل از حضور در رادار خود ، باید چندین بار با برند شما درگیر شود ، قوام آن مهم است. از این گذشته ، اگر در یک دقیقه به عنوان یک مارک تاریک و خلق و خوی ظاهر شوید و مورد بعدی جالب و حیرت آور باشید ، فقط مخاطبان خود را گیج کرده و جلوه برند شما را رقیق می کند. در حالی که محتوای دقیق و راه های تلاش های بازاریابی شما به احتمال زیاد تغییر می کند ، پیام و زیبایی زیبایی برند شما باید همیشه یکسان باشد. از منظر طراحی ، تنظیم تابلوهای مارک با استفاده از ابزاری مانند Canva می تواند به ماندگاری قلم ها ، رنگ ها و سبک های تصویر کمک کند.
از احساسات استفاده کن
این جمله را شنیده اید: "مردم ممکن است سخنان شما را فراموش کنند ، اما هرگز فراموش نخواهند شد که چگونه آنها را احساس کرده اید؟" این که آیا آنها را احساس غم ، امید ، الهام یا عصبانیت کرده است ، برانگیختن احساسات راهی عالی برای جلب توجه مخاطبان شما و غالباً انجام دادن اقدامات است.
 
موسسه خیریه Mission Australia نمونه ای از سازمانی است که این کار را به خوبی انجام می دهد. با ترکیب تصویری دلپذیر از کودک با یک نقل قول ساده از دیدگاه وی ، این تبلیغ اتوبوس سخت است که نادیده گرفته شود و احتمالاً بیننده را برای چند دقیقه یا حتی ساعت ها به فکر خود می اندازد.
استفاده از تصاویر افراد - به ویژه عکس های سیاه و سفید - راهی عالی برای ایجاد پاسخ احساسی و کمک به مخاطبان شما در ارتباط با پیام شماست. گرافیک رسانه اجتماعی اجتماعی پناهندگان کودکان تک رنگ کانوا Canva را می توان به راحتی با تصاویر و متن خود تنظیم کرد.
 
آن را هدف قرار دهید
هنگامی که مصرف کننده خود را احساس می کنید ، احتمالاً مارک شما را واقعاً می بینند. به همین دلیل بسیار مناسب است که بتوانید تلاشهای تبلیغاتی خود را در جهت اهداف جمعیتی خود تنظیم کنید. بسترهای نرم افزاری مانند فیس بوک ، اینستاگرام و Google Adwords باعث می شود مخاطبان خود را به سنی ، مکان ، علایق ، وضعیت تأهل و موارد دیگر هدف قرار دهید. اما همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که محتوا به خوبی مورد هدف قرار گرفته است ، از جمله صدای صدا ، تصاویر و رنگهای مارک مورد استفاده در آنها.
نحوه سنجش آگاهی از برند
اگرچه آگاهی از مارک یکی از معیارهای مهم در بازاریابی است ، اما به طور سنتی نیز یکی از سخت ترین اندازه گیری ها بوده است. به عنوان مثال ، تبلیغات در ایستگاه قطار را بگیرید. سنجیدن دقیقاً اینکه چه تعداد از مردم در هنگام گذشت از گذشته به آنها توجه کرده یا از این اقدامات اقدام کردند ، چالش برانگیز است. وقتی صحبت از تبلیغات دیجیتالی می شود ، کمی ساده تر می شود. به عنوان مثال ، فیس بوک برای تبلیغ کنندگان از ویژگی های فراخوانی آگهی تبلیغاتی برخوردار است ، از جایی که از کاربران سؤال می کند که آیا این تبلیغات را طی دو روز مشاهده می کنند یا خیر.
ابزارهای گوش دادن اجتماعی یکی دیگر از بسترهای دیجیتالی عالی برای سنجش آگاهی از برند است ، زیرا آنها به شما امکان می دهند تا از نام تجاری خود در وب سایت ها و رسانه های اجتماعی نظارت کنید.
برخی حتی به اندازه کافی پیشرفته هستند که به طور خودکار احساسات را نسبت به برند شما در این موارد تحلیل می کنند ، چه منفی باشد و چه مثبت. بررسی ها ، گروه های متمرکز ، بازار نیز ابزارهای مفیدی برای سنجش آگاهی از برند هستند.
چگونه شرکت های موفق آگاهی شدید از برند را کسب کرده اند
Spotify
Spotify می گوید از کسی بخواهید که یک سرویس پخش موسیقی را نام ببرد و تغییرات آنها باشد. این شرکت سوئدی طی یک دهه گذشته تبدیل به یک رهبر روشن در صنعت موسیقی شده است ، بخشی از این به دلیل شخصیتی خاطرنشان کننده و زیبایی شناختی این برند است. با این حال ، یکی از بزرگترین راه هایی که آنها به آگاهی از برند دست یافته اند ، تمرکز آنها بر شخصی سازی است.
به عنوان مثال ، این برند با رونمایی از کمپین ‘اهداف سال 2018 خود از داده های کاربران به روشی پر خطر و در عین حال مؤثر استفاده کرد. در اینجا ، آنها داده های کاربر ناشناس خود را در این بیلبوردهای خنده دار منتشر کردند که با کمال تعجب ، ویروسی شدند.
 
 
آنها همچنین در تعامل با کاربران فعلی از شخصی سازی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، سال کمپین بررسی شده «بسته بندی شده» که باعث می شود کاربران در طول سال عادات گوش دادن خود را جمع کنند و حتی یک لیست پخش از آهنگ های پخش شده خود را به طور خودکار ایجاد کنند. به طور طبیعی ، بسیاری از کاربران ‘سال بررسی خود را در رسانه های اجتماعی با طرفداران خود به اشتراک گذاشتند ، که این باعث افزایش بیشتر آگاهی از نام تجاری Spotify می شود.
 
 
 
 
ایجاد یک اینفوگرافیک چشم نواز ، به لطف عامل اشتراک گذاری آنها ، راهی عالی برای افزایش آگاهی از برند تجاری شما است. به علاوه ، تحقیقات نشان می دهد که مصرف کنندگان به مراتب بیشتر از متن قادر به حفظ اطلاعات تصویری هستند. اینفوگرافیک ژانر موسیقی Canva مکانی عالی برای شروع است.
 
 
کره گل گل
مطمئناً ، مارک های مواد غذایی می توانند از پشت بام فریاد بزنند که محصولاتشان چقدر خوشمزه است. اما آنچه بسیار مؤثر است نشان دادن ، نه گفتن است. در اینجا ، شرکت سوئیسی کره Floralip این کار را انجام داده است حتی بدون استفاده از کلمات. آنها با استفاده خلاقانه از فضای منفی ، آنها دقیقاً چگونگی آب دادن به دهانشان را نشان داده اند - که احتمالاً دفعه بعد که نیاز به خرید کره دارند در صدر ذهن مصرف کننده بماند!
آیا می خواهید به یک تأثیر مشابه برای برند غذایی خود برسید؟ گنجاندن عکس هایی که نشانگر بافت محصولات شما هستند ، راهی عالی برای ترک کاربران است که مدت ها پس از دیدن تبلیغ شما از آن هوس می کنند. با یک طراحی اسپلیت ساده ، الگوی توییتر Honey Dipper Honva Canva می تواند به شما در شکل گرفتن ظاهری کمک کند.
 
 
پادکست بی شرمانه
هنگامی که بنیانگذاران زارا مک دونالد و میشل اندروز برای اولین بار پادکست بی شرمی را در سال 2017 راه اندازی کردند ، آنها در افزایش آگاهی از برند ، رویکرد بازاریابی چریکی را در پیش گرفتند. برای اطمینان از دستیابی به جمعیت مورد نظر خود از زنان جوان ، آنها به دانشگاه های محلی رفتند و پوسترها را در غرفه های حمام قرار دادند! این اثر کار کرد ، زیرا این نمایش به سرعت یک پیروزی وفادار را بدست آورد و هم اکنون یکی از پخش ترین پادکست ها در استرالیا است.
هنگام افزایش آگاهی از برند ، قدرت روش های سنتی تر مانند پوستر را دست کم نگیرید. هنگامی که به خوبی اجرا شوند ، می توانند روشی مؤثر برای کاهش صدای تبلیغات و رسیدن به هدف جمعیتی شما باشند. Canva صدها الگوی پوستر مانند این الگوی پوستر انگیزشی زرد و صورتی دارد که آماده ساختن شما هستند.
 
 
این که آیا شما فقط قصد راه اندازی تجارت خود را دارید یا قبلاً به خوبی تثبیت شده است ، افزایش آگاهی از برند باید یکی از اولویت های اصلی بازاریابی شما باشد. از این گذشته ، این مرحله در هر مرحله از سفر خرید مصرف کننده تأثیر می گذارد.
با استفاده از نکات و نمونه های موجود در این مقاله ، می توانید آگاهی از مارک تجاری را ایجاد کنید که توجه مخاطبانتان را به مدت طولانی فراتر از آن تصور اول می کند. با انجام این کار ، شما اعتماد مورد نیاز آنها را برای اولین خرید خود و تحکیم وفاداری به برند تقویت خواهید کرد ، بنابراین آنها خرید خود را از شما - و جستجوی کسب و کارتان - برای سالهای آینده ادامه خواهند داد.
 
ترجمه از طراحی گرافیک دیزاینو
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724

موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده