طراحی بروشور: 50 نمونه درخشان که می توانید از آنها یاد بگیرید ( بخش پنجم )

طراحی بروشور: 50 نمونه درخشان که می توانید از آنها یاد بگیرید ( بخش پنجم )

طراحی بروشور: 50 نمونه درخشان که می توانید از آنها یاد بگیرید ( بخش پنجم )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    • ساعت : ۰۹:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۶۸۹
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

 

41- یکی را انتخاب کنید
انتخاب یک تصویر واحد برای برجسته در طراحی شما ، یک تمرکز بروشور را ایجاد می کند و به شما یک نقطه شروع برای ساخت بقیه طراحی در اطراف می دهد. این همچنین در یک سریال خوب کار می کند ، همانطور که علی رحمان در اینجا انجام داده است.

 

42-  شادی را پخش کنید
رنگ های روشن ، شاد و گرافیک های دوستانه روشی آسان برای جذب مخاطب شما با روحیه مثبت است. این بروشور توسط Nadia Auton مطمئناً مورد استقبال به نظر می رسد ، که مناسب برای یک بروشور گردشگری است.

 

43- کارت زیبا را بازی کنید
حیوانات خانگی و کودکان (به ویژه افراد جوان و زیبا) هرگز در جلب توجه موفق نمی شوند. یکی از (یا هر دو!) را روی بروشور خود بچسبانید ، و مطمئناً علاقه خاصی به شما نشان می دهد. امیت داس با یک طلای طلایی برای این طراحی بروشور رفت.

 

44-  رفیق شوید
یک بافت زیبا و ریز و درشت به هر نوع شخصیت فوری ، موقعیت خاصی می بخشد و هم در متن و هم از گرافیک خوب کار می کند. این بروشور رویداد از Max Ayalla انواع مختلفی از بافت را دارد که برای داشتن یک لباس معتبر در حال انجام است.

45-  به مبانی بروید
رنگهای اصلی (قرمز ، زرد و آبی) یک ترکیب رنگی اساسی است که وقتی نمی توانید در یک طرح رنگی پیچیده تر کنار بیایید ، به راحتی می توانید دوباره به آن برگردید. در این طرح بروشور ، میکالا کارلا سه رنگ را با رنگ آبی روشن روشن جفت می کند.

46-  یک روند را امتحان کنید
روند طراحی آمده و می رود ، و برخی بهتر از سایرین. تصویری که اخیراً مشاهده کرده اید ، "تصویر قهرمان" است - تصویر بزرگی که به عرض یک طرح می رسد. این می تواند تمام صفحه را در یک صفحه وب پر کند یا یک هدر با ضربه بالا در بالای یک بروشور تشکیل دهد ، مانند Tremis Skeete در اینجا. متن اغلب بر روی تصاویر قهرمان پوشانده شده است.

47- خط
خطوط را می توان از انواع مختلفی در طرحی استفاده کرد ، برای طراحی ، تأکید ، جدا کردن و غیره. این طراحی بروشور توسط ویل تولوس شامل طرح ها و الگوهای خطی است که یک تصویر کامل را تشکیل می دهد ..

48- . آنرا قاب کنید
بخشی از طرح خود را که می خواهید از آن جدا شوید ، قاب کنید. یک قاب می تواند یک مستطیل ساده یا دایره یا مفصل تر باشد ، مانند دایره های متحدالمرکز و خورشید که عنوان هنری هو را به عنوان این بروشور احاطه کرده است.

49- درباره صورت
ما انسان ها به طور طبیعی چهره ها را جستجو و مطالعه می کنیم. از جمله چهره در طراحی شما (یا حتی پیشنهاد چهره ، مانند آقا پوشاننده یک لوله ، لوله کش در این بروشور توسط Masaomi Fujita) ممکن است به مخاطبان شما کمک کند تا با پیام پرواز شما را شناسایی کنند.

50- به طبیعت برگردید
گل ها ، درختان ، غروب خورشید و شگفتی های دیگر طبیعت چیزی است که همه می توانند از آن قدردانی کنند. قرار دادن تصاویر ارگانیک یا با الهام از طبیعت در طراحی شما ، مانند تصویر موجود در این بروشور توسط Multia ، باید جذابیت گسترده ای داشته باشد.

 

پس چه می توانیم از این همه مثال ها فاصله بگیریم؟ بیایید نگاهی گذرا به چند مبانی بیاندازیم:

تایپوگرافی: سبک های قلم بیشماری در آنجا وجود دارد ، اما حتماً یک (یا بیشتر ، اما نه خیلی زیاد) را انتخاب کنید که متناسب با هدف و / یا موضوع طراحی بروشور شما باشد و به اندازه کافی قابل خواندن باشد.
چیدمان: هنگام ایجاد طراحی بروشور ، به مواردی مانند تراز ، فاصله و تعادل توجه کنید. آنها تفاوت بین یک محصول نهایی صیقلی و یک طراحی گیج کننده یا آشفته را ایجاد می کنند.
رنگ: وقتی در انتخاب یک طرح رنگ مشکلی دارید ، با یک چرخ رنگ مشورت کنید. رنگ های مکمل (متضاد) ، دمای رنگ (گرم یا خنک) و سایر مفاهیم با الهام از هنر می توانند در انتخاب یک پالت رنگ منسجم به شما کمک کنند. به یاد داشته باشید ، رنگ ها می توانند بر خلق و خوی و درک آنها تأثیر بگذارند ، بنابراین مطمئن شوید که مورد نظر شما با هدف پرواز شما مطابقت دارد.
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده