طراحی گرافیک آنلاین

طراحی گرافیک آنلاین

طراحی گرافیک آنلاین

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    • ساعت : ۲۰:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۲۷۲۲
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

 

سلام به همه ی گرافیستای عزیز و هنرمند

طراحی گرافیک آنلاین چیه اصلا ؟ خب امروز یک مقدار توضیح در باره این موضوع برای آشنایی بیشتر شما با طراحی آنلاین میدیم .

امروزه گسترش رسانه های دیجیتال و امکان تبادل اطلاعات از طریق فضای مجازی، باعث به وجود آمدن تعامل اقتصادی میان کاربران اینترنت، شرکت ها و سرمایه گذاران مختلف شده است. قابلیتهایی که تجارت و خرید و فروش کالا و خدمات را از شکل سنتی خود جدا کرده و دنیای تازه ای را به روی تاجران و مشتریان باز کرده است.

گرچه افراد، شیوه خرید سنتی را پذیرفته اند و با آن کنار آمده اند اما این شیوه خرید، مشکلات و موانعی هم دارد.

شلوغی فروشگاه ها، لزوم صرف وقت برای خرید، نیاز به حرکت و جابجایی فیزیکی، نیاز به حمل وجه نقد و امکان سرقت پول، از جمله معایبی است که در خرید سنتی باعث شده مشتریان به دنبال راه های جایگزین باشند و به نظر می رسد خرید از طریق اینترنت بتواند تا حدودی این موانع را برطرف کند.

مشتریان دلایل متعددی برای خرید اینترنتی عنوان می کنند . بسیاری از این دلایل به خصوصیات منحصر به فرد محیط اینترنت مثل دسترسی جهانی به کالا و خدمات ، وجود اطلاعات فراوان در مورد محصولات ، امکان مقایسه کالاها با یکدیگر و قیمتهای آن ها ، صرفه جویی در زمان ، انعطاف پذیری در زمان خرید ، عدم نیاز به تحرک فیزیکی ، وجود قیمت های رقابتی ، تنوع محصولات و سهولت در سفارش خرید بر می گردد. در واقع می توان عمده ترین مزیت خرید اینترنتی را راحتی و سهولت آن دانست . به این ترتیب خرید مجازی می تواند جایگزین واقعا مطلوبی برای خرید حضوری باشد.

طراحی گرافیک از جمله کارایی هست که آنلاین بودنش بهتر از حضوری بودنشه مثلا میخوای ی طراحی کارت ویزیت برات انجام بدن . خب باید چیکار کنی ؟ بلند شی با ماشین یا موتور یا اتوبوس یا مترو بری انقلاب یا بهارستان توی ترافیک بمونی  پیاده روی کنی بعد برسی اونجا میبینی طراحی ساعتی 80 هزار تومان زده اونم طراحی ساده بازاری برات میزنن !!

حالا میای تو سایت ما سفارشتو ثبت میکنی هزینشم کمتره طراح بیشتر وقت میذاره ساعتی حساب نمیشه  . تازه میتونی توی تلگرام هم عکس و فایل اصلی و ... رو دریافت کنی یا ایمیل میکنیم براتون

فقط کافیه متن و لوگوتو بدی تا طرح زده بشه ! به همین راحتی

وقتی صحبت از طراحی گرافیک میشود اولین چیزی که به ذهن عموم افراد میرسد مواردی همچون نقاشی, کتاب و شاید یک پوستر باشد. اما اگر بخواهیم تعریف دقیق و صحیحی از طراحی گرافیک داشته باشیم باید بدانید که طراحی گرافیک یک مهارت است که به غیر از تبلیغات،مجلات و کتاب ها،میتواند طراحی گرافیک فیزیکی،دیجیتالی،یا ترکیبی از هر دو باشد.

هدف اصلی طراحی گرافیک چیست؟

هدف اصلی طراحی گرافیک،رساندن پیام کالا به صورت بصری است، هر پروژه ای که که یک طراح گرافیک کار میکند، پیامی خاص و نتیجه ای مطلوب از آن پیام دارد،که این پیام میتواند شامل اطلاعاتی مثل فروش یک محصول یا دعوت به اندیشیدن باشد.

کاربردهای امروزی طراحی گرافیک

با توجه به گسترش ارتباطات به شکل گسترده و چشمگیر مانند فضای مجازی وشبکه های تلویزیونی و انبوه اطلاعات، مخاطبان به سمت محصولاتی با گرافیک بهتر تمایل پیدا میکنند. زیرا مجلات، شبکه های تلویزیونی یا وب سایت ها با طراحی گرافیک بهتر می توانند ارتباط عمیق تری با مخاطبان برقرار کنند. به همین علت امروزه طراحی گرافیک تنها یک هنر محسوب نمی شود، بلکه برای درک آن بهتر بصورت کارکرد رسانه ای بررسی شود.

انواع طراحی گرافیک

شاخه های مختلف طراحی گرافیک شامل گرافیک محیطی،گرافیک و معماری،گرافیک پوستر، گرافیک آرم و لوگو،گرافیک وبسایت،گرافیک مجلات و نشریات، اینوگرافی و ... میباشد, که هر کدام بصورت تخصصی جداگانه به حساب می آیند.

روانشناسی رنگ ها در طراحی گرافیک

در طراحی گرافیک به وسیله روانشناسی رنگ ها، چیدمان و ترکیب بندی فضای کاری شما میتواند به نمایش گذاشته شود، مثل مواردی چون:

تاثیر زیاد روی احساسات بیننده در 90 ثانیه اول تاثیر بر روی رفتار افراد تاثیر رنگ میتواند مخاطب را ترغیب به خرید محصولات شما کند هر رنگ به تنهایی پیامی خاص به چشم بیننده میفرستد یک رنگ در فرهنگ های مختلف برداشت و تاثیر متفاوتی دارد .

برای برند سازی

یک نگاه به دورو برتان بیندازید متوجه می شوید که برندهایی که سال هاست دارن رقابت میکنن با هم و از بین نرفته اند همگی از طراحی گرافیکی مناسب برای کارشون بهره بردن .

مثلا چی توز برای خودش یک کاراکتر کارتونی درست کرد یا میهن با اون تبلیغات خاصش یا ایرانسل که از طراحای گرافیک خوب استفاده میکنه و خلاقیت زیادی که توی کاراشون استفاده میکنن باعث میشه که برند باشن و برنده یا کفش ملی  یا داروگر سایپا  ایران خودرو و ...

خیلی از برندها با هم شروع کردن ولی فقط یکیشون مونده و تونسته بازارو تو دست بگیره

تا حالا پیش خودتون فکر کردید چرا ؟!  خب معلومه  اونی که از طراحی گرافیکی و برندسازی و تبلیغات قوی تری استفاده کرده

هر انسانی به طراحی گرافیک نیاز داره فقط شرکت ها نیستند. توی هر کاری میتونید از طراحی گرافیک استفاده کنید  مثلا امروزه کاغذ دیواری و پرده و لباس و لیوان و بشقاب و ... هم با ثیک طراحی خوب زیباتر درست میکنن .

با طراحی گرافیک جهان زیباتری دارم .

 
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده