فلاتر (Google Flutter) چیست ؟

فلاتر (Google Flutter) چیست ؟

فلاتر (Google Flutter) چیست ؟

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    • ساعت : ۰۷:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۷۵۳
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
فریموورک متن باز فلاتر (Flutter ) توسط گوگل برای اولین در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد, این فریموورک به برنامه نویسان و توسعه دهندگان این امکان را میدهد که با یک بار نوشتن کد خروجی مخصوص اندروید و iOS برای اپلیکیشن خود بگیرند. در حال حاضر فلاتر امکان طراحی برنامه برای تمام پلتفرم های موبایل, وب و دسکتاپ را دارد.
 
ویژگی های فلاتر (Flutter)
سرعت بالای توسعه :
برنامه نویسی با استقاده از این فریم ورک این امکان را به شما می دهد که کد خود را سریعاً تغییر داده و این تغییرات را در کمتر از یک ثانیه و بدون از دست دادن حالت برنامه مشاهده کنید. بعلاوه فریم ورک فلاتر (flutter) به راحتی در هر ادیتوری قابل اجرا می باشد.
رابط کاربری منعطف:
فریم ورک فلاتر (flutter) امکان کنترل هر پیکسل از صفحه را برای شما فراهم می کند و می توانید طراحی های شخصی سازی شده ایجاد کنید.
برنامه های بومی (Native) برای اندروید و آی او اس :
با استفاده از این فریم ورک می توانید با یک کد پایه برنامه های قابل اجرا روی پلت فرم اندروید و آی او اس ایجاد کنید. در نتیجه در زمان توسعه صرفه جویی کرده و کاربران بیشتری را جذب می کنید و هزینه های خود را تا حدی زیادی کاهش می دهید.
فریم ورک فلاتر متن باز (Open Source)  است و توسط شرکت ها و استارت اپ های بزرگی مانند علی بابا ، google ads ، enterprise و . … استفاده شده است .
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724

موبایل : 09125225724
 

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده