یک آرم با متن منحنی طراحی کنید

یک آرم با متن منحنی طراحی کنید

یک آرم با متن منحنی طراحی کنید

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    • ساعت : ۱۷:۳۱
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۹۱۳
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
یک آرم با متن منحنی طراحی کنید
 
در این آموزش Graphic for Mac ما با استفاده از یک آرم کافی شاپ به عنوان نمونه ، یک طراحی لوگوی حرفه ای ایجاد خواهیم کرد.
ما از متن Graphic از ویژگی path استفاده خواهیم کرد تا به راحتی برچسب های متن خمیده را در اطراف لبه های بالا و پایین آرم ایجاد کنیم ، و از صفحه Appearance برای سفارشی کردن ظاهر پس زمینه آرم استفاده می کنیم.
 
مرحله 1 - ایجاد یک سند جدید
بیایید با ایجاد یک سند جدید شروع کنیم. File> New (Control + N) را برای نمایش پانل New Document انتخاب کنید. واحدهای سند را بر روی پیکسل ها تنظیم کنید ، و ابعاد سند را به 850 پیکسل عرض 650 پیکسل عرض کنید.
مرحله 2 - بیضوی را بکشید
ابزار Ellipse (O) را از طریق نوار ابزار خود انتخاب کنید. کلید Shift را در حین کشیدن نگه دارید تا یک دایره 360 پیکسل را بکشید. اطمینان حاصل کنید که آن در انتخاب باقی می ماند و صفحه Properties را باز کنید.
به صفحه تراز وسط بروید و بر روی دکمه های مرکز افقی و عمودی کلیک کنید که انتخاب شما در مرکز بوم قرار می گیرد.
مرحله 3 - سبک های Fill و Stroke را تنظیم کنید
با انتخاب شکل دایره ، به سفارشی کردن صفحه در قسمت Appearance بروید تا تنظیمات آن را شخصی سازی کنید. برای تغییر رنگ پر کردن دایره ، روی رنگ خوب مورد (Fill) کلیک کنید. از انتخاب رنگ RGB ، R = 110 G = 48 B = 0 را انتخاب کنید.
به خوبی روی رنگ Stroke کلیک کنید ، رنگ سکته مغزی را به R = 130 G = 62 B = 0 تغییر دهید و آن کشویی Alpha را به 100٪ بکشید. در مرحله بعد ، برای مشاهده و ویرایش تنظیمات آن ، بر روی گزینه Stroke کلیک کنید. Width را روی 10 pt و Position را به خارج تنظیم کنید.
مرحله 4 - ضربه دوم اضافه کنید
با استفاده از صفحه اثر می توانید چندین ضربه ، پر و جلوه به شکل ها اضافه کنید. بر روی دکمه به علاوه از پایین صفحه کلیک کنید و گزینه "سکته مغزی" را از فهرست گشودنی انتخاب کنید تا یک سکته مغزی دوم به شکل دایره اضافه کنید.
این Stroke جدید را انتخاب کرده و Width را روی 5 pt تنظیم کنید. تنظیم وضعیت را در خارج تغییر دهید و رنگ آن را به رنگ سفید تنظیم کنید (R = 255 G = 255 B = 255).
مرحله 5 - یک Drop Shadow تنظیم کنید
اطمینان حاصل کنید که حلقه شما هنوز انتخاب شده است ، بر روی قسمت Effects تمرکز کنید و کادر فعال کردن آن ، کادر مربوط به جلوه Drop Shadow موجود را بررسی کنید.
آن را انتخاب کنید و 0 را در کادر X و 2 در کادر Y وارد کنید. نوار لغزنده اندازه را به 5 pt بکشید و سپس روی رنگی که مخفف این جلوه Drop Shadow است ، کلیک کنید. اطمینان حاصل کنید که رنگ به رنگ مشکی تنظیم شده است و نوار لغزنده Alpha را تا 75٪ بکشید.
 
مرحله 6 - یک متن متن اضافه کنید
ما هر برچسب متنی را در لایه خاص خود ایجاد خواهیم کرد. با انتخاب Arrange> New Layer (Shift + Command + N) یک لایه جدید ایجاد کنید.
برای ایجاد اولین متن متن ، از Text Tool Tool (T) را انتخاب کرده و یک قسمت متن را در بالای دایره کلیک کرده و بکشید. از نوار ابزار گزینه ها ، فونت American typewritter را انتخاب کنید ، سبک را روی Regular و اندازه آن 45 pt قرار دهید. برای این مثال رنگ متن را به رنگ سفید تغییر دهید و متن برچسب "Smooth Roast" را تایپ کنید.
مرحله 7 - مسیر متن را ایجاد کنید
دوباره از ابزار نوار ابزار Ellipse (O) را انتخاب کنید. یک حلقه 270 پیکسل ایجاد کنید و فراموش نکنید که آن را با استفاده از همان دکمه های صفحه تراز وسط قرار دهید.
این حلقه کوچکتر نیازی به رنگ برای پر کردن / سکته مغزی ندارد. به سادگی ، Fill و Stroke فعال را از صفحه Effects غیرفعال کنید.
 
مرحله 8
Move Tool (V) را از نوار ابزار انتخاب کرده و با کلیک بر روی کلید Shift ، کلید شی را انتخاب کنید تا شکل متن و شکل دایره کوچکتر انتخاب شود. به پیوند تغییر دهید> متن را در مسیر قرار دهید تا متن به مسیر حلقه وصل شود.
مرحله 9
به طور پیش فرض ، متن در پایین حلقه شروع می شود. برای قرار دادن متن در مسیر ، روی دسته دور کنار شخصیت اول کلیک کرده و آن را در مسیر بکشید.
مرحله 10
در حال حاضر ، شما نیاز به یک شبکه در هر 5 px. این بدان معنی است که شما باید از پنل Properties به صفحه Grid برگردید و در هر دو جعبه Spacing 5 px وارد کنید.
با رفتن به Arrange> New Layer (Shift + Command + N) یک لایه جدید ایجاد کنید. با استفاده از ابزار متن (T) ، یک متن متن ایجاد کنید. از همان تنظیمات سبک قبلی استفاده کنید و خط متن "شرکت قهوه" را اضافه کنید.
با استفاده از ابزار Ellipse (O) ، یک px 325 ایجاد کنید و مرکز آن را فراموش نکنید. اطمینان حاصل کنید که انتخاب آن باقی مانده است ، به قسمت Effects رفته و گزینه Fill و Stroke را غیرفعال کنید.
مرحله 11
مانند گذشته ، هر دو متن متن و مسیر دایره را با استفاده از ابزار Move (V) انتخاب کنید. برای پیوند دادن متن به مسیر ، به Modify> Place Text on Path بروید.
متن ابتدا در قسمت بیرونی مسیر قرار می گیرد. برای قرار دادن متن در داخل مسیر ، گزینه Modify> Reverse Path Direction را انتخاب کنید. برای قرار دادن متن در انتهای برچسب ، دسته گرد را کلیک کرده و بکشید.
 
مرحله 12
با رفتن به Arrange> New Layer (Shift + Command + N) یک لایه جدید ایجاد کنید.
با استفاده از ابزار Ellipse (O) ، یک دایره 240 پیکسل ایجاد کنید و از مرکز آن استفاده نکنید. رنگ Fill این حلقه را روی R = 110 G = 48 B = 0 تنظیم کرده و Stroke را انتخاب کنید. Width را به 2.5 pt افزایش دهید ، Position را در داخل قرار دهید و رنگ را به رنگ سفید تغییر دهید.
.
مرحله 13
گرافیک می تواند اشکال برداری و کلیپ آرت را از پرونده های PDF و SVG وارد کند. شما می توانید منابع طراحی بردار را در بسیاری از وب سایت های مختلف بیابید ، Vecteezy یا Freepik دو از بزرگترین وب سایت هایی هستند که میزبان یک کتابخانه بزرگ از وکتور کلیپبر دامنه های عمومی با فرمت SVG هستند که می توان از آنها در گرافیک استفاده کرد.
پرونده CoffeeBean.svg را با استفاده از File> Open (Comnand + O) یا با کشیدن پرونده به نماد Graphic در حوض وارد کنید. پرونده به عنوان یک سند جدید Graphic باز خواهد شد. شکل دانه قهوه را انتخاب کرده و با استفاده از ویرایش> کپی (دستور + C) آن را در صفحه مقوا کپی کنید. بازگشت به سند آموزشی. یک لایه جدید (Shift + Command + N) ایجاد کنید و با استفاده از ویرایش> چسباندن (دستور + P) شکل را بچسبانید.
مرحله 14
با انتخاب شکل لوبیا ، رنگ Fill خود را از نوار ابزار تنظیم کنید. با استفاده از ابزار Move (V) می توانید شکل لوبیای قهوه را مقیاس و قرار دهید تا به زیبایی در مرکز آرم قرار بگیرد.
برای ایجاد دو شکل دیگر لوبیا قهوه ، می توانید از دستورات کپی و چسباندن استفاده کنید یا گزینه را انتخاب کنید و شکل اول را با ابزار Move بکشید. چرخش ، مقیاس و قرار دادن شکل های لوبیا برای پایان بخش داخلی آرم.
مرحله 15
برای ایجاد برچسب های متن کوچکتر ، از Toolbar (Text Tool) گزینه Text Tool (T) را انتخاب کرده و یک قسمت متن را در سمت چپ آرم کلیک کرده و بکشید. قلم Arial را انتخاب کنید ، سبک را روی Bold تنظیم کنید و اندازه را به 16 pt تغییر دهید. تراز متن را بر روی Center و رنگ آن را روی R = 255 G = 188 B = 128 تنظیم کنید. "از" را برای برچسب سمت چپ تایپ کنید.
با استفاده از همان خصوصیات ، برچسب سمت راست را با متن "1981" ایجاد کنید.
طراحی نهایی
تبریک می گویم ، شما آموزش را تمام کرده اید!
امیدوارم از یادگیری برخی از تکنیک ها و فرآیندهای ارائه شده در این مراحل لذت برده باشید. مثل همیشه ، احساس راحتی کنید که طرح نهایی را تنظیم کنید و آن را به صورت دلخواه خود درآورید.
 

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده