یک تصویر آیفون X ایجاد کنید

یک تصویر آیفون X ایجاد کنید

یک تصویر آیفون X ایجاد کنید

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    • ساعت : ۲۱:۵۷
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۸۰۷
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
یک تصویر آیفون X ایجاد کنید
در آموزش زیر یاد می گیرید که چگونه یک تصویر دقیق آیفون X را در Picta Graphic برای مک ایجاد کنید.
برای مبتدیان ، یاد می گیرید که چگونه یک شبکه ساده ، چگونگی ایجاد چندین شکل اساسی و چگونگی قرار دادن آنها به راحتی در مرکز بوم خود قرار دهید. با بهره‌گیری کامل از قسمت Effects ، یاد می گیرید که چگونه شکل خود را سبک کنید. با استفاده از تکنیک های اساسی ساخت و ساز شکل بردار ، یاد می گیرید که چگونه سایه های ظریف و برجسته های شکل را اضافه کنید
شما می آموزید که چگونه در پنل Layers کار کنید و چگونه می توانید کار خود را با استفاده از ویژگی Copy / Paste Style آسان کنید. در آخر یاد می گیرید که چگونه می توانید دو آیکون مسطح و نحوه اضافه کردن برخی از متن های اصلی متن را اضافه کنید.
 
مرحله 1
برای این آموزش یک سند 6x x 1180 px ایجاد خواهیم کرد. برای تهیه پانل Document جدید به File> New (Command-N) بروید. سبک سند Grid را انتخاب کنید و واحدهای سند را بر روی پیکسل تنظیم کنید. ابعاد سند را به عرض 680 پیکسل با عرض 1120 پیکسل تنظیم کنید و سپس برای ایجاد سند خود بر روی Select کلیک کنید.
در مرحله بعد ، شبکه اسناد را تنظیم خواهیم کرد. به صفحه Grid در پنل Properties بروید. به راحتی می توانید با استفاده از آن نماد خط کش پانل Properties را باز یا بسته کنید. فاصله X&Y را به 1 تغییر دهید ، زیرمجموعه ها را بر روی 0 تنظیم کنید و فراموش نکنید که Snap to Grid را فعال کنید — تمام این ویژگی ها کار شما را آسان تر می کند.
به خاطر داشته باشید که می توانید با استفاده از میانبرهای صفحه کلید Command + 'و Command + Shift +' ، سرعت شبکه و ویژگی Snap to Grid را فعال یا غیرفعال کنید.
 
گام 2
روی نوار ابزار متمرکز شوید و بر روی رنگ Stroke خوب کلیک کنید. نوار لغزنده Alpha را به 0٪ بکشید که باعث می شود سکته مغزی شما نامرئی شود. به خوبی روی رنگ Fill کلیک کرده و رنگ موجود را با R = 255 G = 180 B = 0 جایگزین کنید.
ابزار Rounded Rectangle Rounded (Shift + M) را انتخاب کرده و Corner Radius را از نوار گزینه Options Tool روی 65 pt قرار دهید. یک شکل 430 x 868 px ایجاد کنید.
مرحله 3
اطمینان حاصل کنید که هنوز شکل شما انتخاب شده است و از پانل Properties به صفحه Alignment بروید. روی دستورات Centres Horizontal and Vertical Centers کلیک کنید تا انتخاب خود را به راحتی در مرکز بوم جابجا کنید.
مرحله 4
برای جدا کردن همه موارد روی بوم کلیک کنید و سپس روی نوار ابزار تمرکز کنید. آن رنگ را به خوبی کلیک کنید و رنگ زرد را با رنگ قرمز جایگزین کنید.
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کرده و Corner Radius را روی 60 pt تنظیم کنید. یک شکل 416 85 854 پیکسل ایجاد کنید و آن را مرکز کنید.
مرحله 5
همه چیز را با یک کلیک ساده روی بوم انتخاب کنید و سپس روی نوار ابزار خود تمرکز کنید. رنگ پر را به خوبی کلیک کنید و رنگ قرمز را با رنگ آبی جایگزین کنید.
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کرده و Corner Radius را روی 55 pt تنظیم کنید. یک شکل 408 x 846 px بسازید و آن را مرکز کنید. اطمینان حاصل کنید که این مستطیل گرد جدید انتخاب شده است و برای کپی کردن آن روی Command + C ضربه زده اید.
مرحله 6
روی پنل Layers متمرکز شوید ، بر روی نام لایه موجود دوبار کلیک کرده و آن را "Main" تغییر دهید. با استفاده از دکمه plus از گوشه پایین ، سمت چپ پانل ، یک لایه دوم اضافه کنید و آن را "SH&HL" تغییر نام دهید. اطمینان حاصل کنید که این لایه جدید انتخاب شده است ، زیرا اشیاء جدیدی که می خواهید ایجاد کنید ، به اینجا خواهند رفت.
به Shift + Command + V ضربه بزنید تا به راحتی کپی از مستطیل گرد آبی خود را در همان مکان اضافه کنید. این شکل جدید را انتخاب کرده و روی نوار ابزار متمرکز شوید. به خوبی روی رنگ Fill کلیک کرده و آن را با رنگ سفید جایگزین کنید (R = 255 G = 255 B = 255). اطمینان حاصل کنید که شکل سفید شما هنوز هم انتخاب شده است و آن را کپی کنید (دستور + C).
مرحله 7
یک کپی از شکل سفید خود را در همان مکان (Shift + Command + V) اضافه کنید ، آن را انتخاب کنید و آنرا 7 برابر کنید.
با استفاده از ابزار انتقال (V) ، هر دو شکل سفید را انتخاب کنید. از پانل Properties به قسمت Path Tools رفته و روی فرمان Subtract کلیک کنید.
مرحله 8
اطمینان حاصل کنید که شکل ساخته شده در مرحله قبل هنوز انتخاب شده است و روی صفحه جلوه های جلوه ای از صفحه Appearance تمرکز کنید — روی نماد سمت چپ پانل بازرس کلیک کنید تا پانل Appearance را باز و بسته کنید هر زمان که می خواهید.
بر روی پر کردن موجود کلیک کنید تا آن را گسترش دهید ، نوع شیب را به Linear Gradient تغییر دهید و روی توقف رنگ شیب متمرکز شوید. بر روی سمت چپ کلیک کرده و رنگ آن را روی R = 23 G = 23 B = 23 تنظیم کرده و سپس بر روی راست کلیک کرده و از همان رنگ استفاده کنید. برای افزودن توقف رنگ جدید ، روی نوار شیب کلیک کنید. رنگ را روی R = 88 G = 88 B = 88 تنظیم کنید و آن را به 30٪ بکشید. توقف رنگ چهارم را اضافه کنید ، آن را به 70٪ بکشید و رنگ را روی R = 88 G = 88 B = 88 قرار دهید.
مرحله 9
اطمینان حاصل کنید که هنوز شکل تیره شما انتخاب شده است و تمرکز خود را روی قسمت Effects ادامه دهید. جلوه موجود Inner Shadow را فعال کنید ، آن را گسترش داده و 3 عدد از آن را در جعبه Y وارد کنید. روی رنگی که مخفف این اثر است کلیک کنید و نوار لغزنده Alpha را به 50٪ بکشید.
با این شکل که هنوز هم انتخاب شده است ، در هر نقطه روی بوم خود راست کلیک کنید (یا کنترل + کلیک کنید) و به Copy Style بروید.
مرحله 10
از میانبر صفحه کلید Command + Shift + V استفاده کنید تا دو نسخه از مستطیل گرد سفید خود را در همان مکان اضافه کنید. کپی بالا را انتخاب کرده و همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است ، آن را 7 پیکسل به پایین حرکت دهید.
با استفاده از ابزار Move (V) کلید Shift را نگه دارید و بر روی هر دو شکل اضافه شده در این مرحله کلیک کنید تا آنها را انتخاب کنید. به قسمت Path Tools رفته و روی فرمان Subtract کلیک کنید.
مرحله 11
اطمینان حاصل کنید که شکل ساخته شده در مرحله قبل انتخاب شده است ، بر روی بوم خود کلیک راست کرده و به سبک Paste Style بروید. به قسمت Effects بروید ، روی تأثیر Inner Shadow تمرکز کنید و مقدار Y را از 3 pt--3 pt معکوس کنید.
مرحله 12
بار دیگر ، از میانبر صفحه کلید Command + Shift + V استفاده کنید تا یک نسخه جدید از مستطیل گرد سفید خود را در همان مکان اضافه کنید. Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کنید و مطمئن شوید که Corner Radius روی 55 pt تنظیم شده است. رنگ Fill را بر روی بنفش قرار دهید ، یک شکل 394 85 854 px ایجاد کنید و آن را وسط قرار دهید.
با استفاده از کلید Move و آن کلید Shift ، هر دو شکل ساخته شده در این مرحله را انتخاب کنید و از قسمت Path Tools بر روی دکمه Subtract کلیک کنید.
مرحله 13
شکل سفید را از سمت چپ بوم خود انتخاب کنید و روی قسمت Effects تمرکز کنید. رنگ پر کننده موجود را با R = 188 G = 188 B = 188 R جایگزین کنید و سپس اثر Inner Shadow موجود را فعال کرده و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
با انتخاب شکل ، گزینه Option + Command + C (ویرایش> کپی سبک) را بزنید تا سبک آن کپی شود.
مرحله 14
شکل سفید باقی مانده خود را انتخاب کرده و گزینه Option + Command + V (ویرایش> چسباندن سبک) را بزنید. به قسمت Effects بروید ، جلوه Inner Shadow را انتخاب کنید و مقدار را از آن جعبه X معکوس کنید.
مرحله 15
ابزار Rectangle (M) را انتخاب کنید ، شکل 7 5 5 px ایجاد کنید و مطابق تصویر زیر آنرا قرار دهید. این مستطیل را با شیب خطی که در تصویر زیر نشان داده شده است پر کنید و اثر Inner Shadow را که در تصویر زیر نشان داده شده است اعمال کنید.
مرحله شانزدهم
از مستطیل ریز خود (Command + C> Command + V) یک کپی تهیه کرده و آن را مطابق تصویر زیر قرار دهید.
مرحله 17
یک کپی جدید از مستطیل ریز خود (Command + C> Command + V) تهیه کرده و آن را مطابق تصویر اول قرار دهید.
این شکل جدید را انتخاب کنید و روی قسمت Effects تمرکز کنید. ابتدا بر روی دکمه Reverse Gradient کلیک کنید تا ترتیب رنگ ها در شیب متوقف شود و سپس بر روی Inner Shadow توجه کنید و مقدار آن را از جعبه X معکوس کنید.
این مستطیل جدید را کپی کنید ، کپی را انتخاب کنید و آن را مطابق تصویر دوم قرار دهید.
مرحله 18
روی پنل Layers متمرکز شوید و آن لایه "Main" را مجدداً انتخاب کنید. به بوم خود حرکت کرده و مستطیل گرد زرد را انتخاب کنید. روی صفحه اثر متمرکز شوید و رنگ زرد را با R = 251 G = 251 B = 251 جایگزین کنید.
مرحله 19
اطمینان حاصل کنید که مستطیل گرد سفید شما انتخاب شده است و روی قسمت Effects تمرکز کنید. جلوه موجود Inner Shadow را فعال کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 20
اطمینان حاصل کنید که مستطیل گرد سفید شما هنوز هم انتخاب شده است و تمرکز خود را بر روی صفحه اثر ادامه دهید. برای افزودن جلوه دوم Inner Shadow ، از دکمه plus استفاده کنید. آن را انتخاب کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 21
اطمینان حاصل کنید که مستطیل گرد سفید شما هنوز هم انتخاب شده است و تمرکز خود را بر روی صفحه اثر ادامه دهید. یک اثر سوم Inner Shadow اضافه کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 22
اطمینان حاصل کنید که مستطیل گرد سفید شما هنوز هم انتخاب شده است و تمرکز خود را بر روی صفحه اثر ادامه دهید. یک اثر چهارم Inner Shadow اضافه کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 23
اطمینان حاصل کنید که مستطیل گرد سفید شما هنوز هم انتخاب شده است و تمرکز خود را بر روی صفحه اثر ادامه دهید. روی سمت راست Stroke موجود کلیک کرده و آن را در زیر آن جلوه های Inner Shadow بکشید. آن را گسترش داده و صفات نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 24
اطمینان حاصل کنید که مستطیل گرد سفید شما هنوز هم انتخاب شده است و تمرکز خود را بر روی صفحه اثر ادامه دهید. یک سکته مغزی دوم اضافه کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 25
اطمینان حاصل کنید که مستطیل گرد سفید شما هنوز هم انتخاب شده است و تمرکز خود را بر روی صفحه اثر ادامه دهید. جلوه موجود Inner Glow را فعال کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 26
مستطیل گرد قرمز خود را انتخاب کنید ، روی پنجره Effects متمرکز شوید و رنگ پر رنگ موجود را با شیب خطی که در زیر نشان داده شده است جایگزین کنید.
مرحله 27
اطمینان حاصل کنید که شکل ویرایش شده در مرحله قبل هنوز انتخاب شده است و بر روی قسمت Effects تمرکز کنید. Stroke موجود را انتخاب کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 28
شکل آبی خود را انتخاب کنید و روی قسمت Effects تمرکز کنید. ابتدا رنگ Fill را روی سیاه قرار دهید و سپس ویژگی های Stroke را که در زیر نشان داده شده است اعمال کنید.
مرحله 29
به پنل Layers بروید و یک لایه سوم اضافه کنید. آن را "صفحه" تغییر نام دهید و مطمئن شوید که در انتخاب باقی می ماند.
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کرده و Corner Radius را روی 38 pt قرار دهید. یک شکل 378 8 816 پیکسل ایجاد کنید ، آن را با رنگ زرد پر کنید و مرکز آن را فراموش نکنید.
مرحله 30
اطمینان حاصل کنید که Rounded Rectangle Tool (Shift + M) هنوز فعال است و Corner Radius را روی 25 pt تنظیم کنید.
یک شکل 214 88 88 پیکسل ایجاد کنید و آن را با رنگ آبی پر کنید. از دستور Vertical Centers از قسمت Alignment استفاده کنید تا انتخاب خود را به صورت عمودی متمرکز کنید ، و دقیقاً همانطور که در تصویر اول نشان داده شده است ، دقیقاً 32 px را بر روی اشکال موجود بکشید.
به ابزار Rectangle (M) بروید و دو مربع 5 px ایجاد کنید. هر دو شکل را با رنگ سفید پر کرده و همانطور که در تصاویر زیر نشان داده شده است ، آنها را قرار دهید.
مرحله 31
تمام شکل ها را از لایه "Screen" انتخاب کنید و از قسمت Path Tools روی فرمان Subtract کلیک کنید.
مرحله 32
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کرده و Corner Radius را روی 5 pt قرار دهید. دو مربع گرد 20 px ایجاد کنید ، هر دو شکل را با رنگ سفید پر کنید و مطابق شکل زیر آنها را قرار دهید.
مرحله 33
شکل زرد خود را به همراه مربع های گرد سفید مجدداً انتخاب کنید و از قسمت Path Tools روی فرمان Union کلیک کنید.
اطمینان حاصل کنید که شکل به دست آمده انتخاب شده و بر روی قسمت Effects تمرکز کنید. پر کنید و رنگ موجود را با شیب خطی که در زیر مشاهده می کنید جایگزین کنید. فراموش نکنید که زاویه را روی 35 درجه تنظیم کنید.
مرحله 34
اطمینان حاصل کنید که هنوز هم شکل رنگی شما انتخاب شده است و تمرکز خود را بر روی قسمت Effects ادامه دهید. Stroke را انتخاب کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 35
روی پنل Layers تمرکز کرده و یک لایه جدید اضافه کنید. آن را "دوربین" تغییر نام دهید و از انتخاب آن مطمئن شوید.
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کنید و شکل 54 a 8 پیکسل ایجاد کنید. این شکل جدید را به صورت عمودی متمرکز کنید ، آن را مطابق شکل زیر قرار دهید و آن را با شیب خطی که در زیر نشان داده شده است پر کنید.
اطمینان حاصل کنید که این شکل جدید هنوز انتخاب شده است و سبک آن را کپی کنید (گزینه + دستور + C).
مرحله 36
ابزار Ellipse (O) را انتخاب کنید و یک دایره 12 پیکسل ایجاد کنید. این شکل جدید را همانطور که در تصویر اول نشان داده شده است قرار دهید ، اطمینان حاصل کنید که آن در انتخاب باقی می ماند و به گزینه Option + Command + V ضربه بزنید تا سبک را چسباند.
با استفاده از همان ابزار ، یک دایره 8 px ایجاد کنید ، آن را با R = 13 G = 20 B = 74 پر کنید و آن را مطابق شکل دوم قرار دهید. یک دایره 4 px ایجاد کنید ، آن را با R = 33 G = 43 B = 99 پر کنید و آن را مطابق تصویر سوم قرار دهید. یک دایره 2 px ایجاد کنید ، آن را با R = 49 G = 67 B = 155 پر کنید و آن را مطابق تصویر چهارم قرار دهید.
مرحله 37
روی پنل Layers متمرکز شوید ، یک لایه جدید اضافه کنید و آن را در پایین پنل بکشید. "دکمه ها" را تغییر نام دهید و از انتخاب آن مطمئن شوید.
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کرده و Corner Radius را روی 5 pt قرار دهید. شکل 6 x 32 پیکسل ایجاد کنید ، آن را با رنگ زرد پر کنید و دقیقاً مطابق تصویر زیر قرار دهید.
مرحله 38
با استفاده از Rounded Rectangle Tool (Shift + M) یک شکل 6 62 62 px ایجاد کنید و دقیقاً مطابق تصویر زیر قرار دهید.
مرحله 39
با استفاده از Rounded Rectangle Tool (Shift + M) یک شکل 6 62 62 px دوم ایجاد کنید و دقیقاً مطابق تصویر زیر قرار دهید.
مرحله 40
با استفاده از Rounded Rectangle Tool (Shift + M) یک شکل 6 95 95 پیکسل دوم ایجاد کنید. این شکل جدید را با رنگ آبی پر کرده و دقیقاً مطابق تصویر زیر قرار دهید.
مرحله 41
شکل زرد کوچکتر را انتخاب کرده و روی قسمت Effects تمرکز کنید. پر کنید و رنگ را با شیب خطی که در زیر مشاهده می کنید جایگزین کنید.
مرحله 42
اطمینان حاصل کنید که شکل دکمه سمت چپ شما انتخاب شده است و تمرکز خود را بر روی صفحه اثر ادامه می دهد. جلوه موجود Inner Shadow را فعال کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 43
اطمینان حاصل کنید که شکل دکمه سمت چپ شما هنوز انتخاب شده است و تمرکز خود را بر روی صفحه اثر ادامه دهید. یک جلوه دوم Inner Shadow اضافه کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 44
اطمینان حاصل کنید که شکل دکمه سمت چپ شما هنوز انتخاب شده است و تمرکز خود را بر روی صفحه اثر ادامه دهید. یک اثر سوم Inner Shadow اضافه کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 45
اطمینان حاصل کنید که دکمه سمت چپ شما هنوز انتخاب شده است و سبک آن را کپی کنید (گزینه + فرمان + C). دو شکل زرد دیگر را انتخاب کنید و سبک را چسبانید (گزینه + دستور + V).
مرحله 46
شکل دکمه آبی را انتخاب کنید ، سبک را وارد کنید (گزینه + فرمان + V) و روی قسمت جلوه ها تمرکز کنید. ابتدا گزینه Fill را بزنید و آن Reverse Gradient را بزنید و سپس افکت Inner Shadow را انتخاب کنید و مقدار آن را از جعبه X معکوس کنید.
مرحله 47
روی پنل Layers متمرکز شوید ، یک لایه جدید اضافه کنید و در قسمت پایین پنل بکشید. "BG" را تغییر نام دهید و از انتخاب آن مطمئن شوید.
ابزار Rectangle (M) را انتخاب کنید و شکل 680 x 1120 px ایجاد کنید. این شکل جدید را با رنگ سفید پر کنید و مطمئن شوید که کل بوم شما را پوشانده است.
مرحله 48
روی پنل Layers متمرکز شوید ، یک لایه جدید اضافه کنید و آن را بالاتر از لایه "BG" خود بکشید. "SH" را تغییر نام دهید و از انتخاب آن مطمئن شوید.
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کرده و Corner Radius را روی 38 pt قرار دهید. یک مربع گرد 379 px ایجاد کنید و آن را با R = 5 G = 25 B = 83 پر کنید. این شکل جدید را به صورت عمودی متمرکز کرده و همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است ، آن را در حدود 10 پیکسل زیر شکل های موجود بکشید.
اطمینان حاصل کنید که این شکل جدید انتخاب شده است و روی قسمت Effects تمرکز کنید. ابتدا Opacity شکل خود را به 30٪ پایین آورده و سپس اثر Blur موجود را فعال کرده و آن کشویی Radius را به 25 pt بکشید.
مرحله 49
روی پنل Layers متمرکز شوید ، یک لایه جدید اضافه کنید و آن را در بالای صفحه بکشید. آن را "متن و دکمه ها" تغییر نام دهید و مطمئن شوید که همچنان انتخاب شده است.
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کرده و شکل 140 a 5 پیکسل ایجاد کنید. این شکل جدید را با رنگ سفید پر کنید ، آن را به صورت عمودی وسط قرار دهید و مطابق تصویر زیر آنرا قرار دهید.
مرحله 50
ابزار Ellipse (O) را انتخاب کنید و یک دایره 50 پیکسل ایجاد کنید. این شکل جدید را با رنگ سیاه پر کنید ، آن را دقیقاً مطابق شکل زیر قرار دهید و از انتخاب آن مطمئن شوید. به قسمت جلوه ها بروید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 51
ابزار Rectangle (M) را انتخاب کرده و شکل 6 15 15 پیکسل ایجاد کنید. این مستطیل را با رنگ سفید پر کنید و مطابق تصویر اول آن را قرار دهید.
با استفاده از همین ابزار ، یک شکل 10 5 5 پیکسل ایجاد کنید ، آن را با رنگ سفید پر کنید و آن را مطابق تصویر دوم قرار دهید. در قسمت پایین این مستطیل جدید متمرکز شوید و ابزار انتخاب مسیر (A) را انتخاب کنید. هر دو نقطه لنگر را انتخاب کنید و به ابزار مقیاس (S) بروید. کلید Shift را نگه دارید و همانطور که در تصویر سوم نشان داده شده است ، نقاط لنگر 2 px را از خارج به داخل بکشید.
ابزار Rectangle (M) را دوباره انتخاب کنید و یک شکل 10 3 3 پیکسل ایجاد کنید. این مستطیل جدید را با رنگ سفید پر کنید و مطابق تصویر چهارم آن را قرار دهید.
مرحله 52
گزینه Move Tool (V) را انتخاب کنید ، کلید Shift را نگه دارید و سه شکل سفید خود را انتخاب کنید. به صفحه Path Tools رفته و روی فرمان Union کلیک کنید.
مرحله 53
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کنید ، شکل 2 5 5 px ایجاد کنید و مطابق تصویر اول آنرا قرار دهید. این مستطیل گرد جدید را به همراه شکل سفید انتخاب کرده و از قسمت Path Tools روی فرمان Subtract کلیک کنید.
به ابزار Rectangle (M) بروید و شکل 10 1 1 px ایجاد کنید. این مستطیل جدید را با رنگ سفید پر کنید و مطابق تصویر سوم آن را قرار دهید.
مرحله 54
دایره 50 px خود را کپی کنید (Command + C> Command + V) ، کپی را انتخاب کنید و آن را مطابق تصویر زیر قرار دهید.
مرحله 55
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کرده و Corner Radius را روی 2 pt تنظیم کنید. یک شکل 24 14 14 پیکسل ایجاد کنید ، آن را با رنگ سفید پر کنید و مطابق تصویر اول آن را قرار دهید.
با استفاده از همین ابزار ، یک شکل 10 4 4 پیکسل و شکل 4 2 2 پیکسل ایجاد کنید. هر دو شکل را با رنگ سفید پر کرده و همانطور که در تصاویر زیر نشان داده شده است ، آنها را قرار دهید.
مرحله 56
سه شکل سفید برجسته شده در تصویر اول را انتخاب کنید و از پنجره Path Tools روی دستور Union کلیک کنید.
مرحله 57
ابزار Ellipse (O) را انتخاب کنید و یک دایره 10 پیکسل و یک حلقه 2 px ایجاد کنید. هر دو شکل را با رنگ سیاه پر کنید و همانطور که در تصویر اول نشان داده شده است ، آنها را قرار دهید. این دایره های سیاه را به همراه شکل سفید که در قسمت پشتی قرار دارد انتخاب کنید و از قسمت Path Tools روی فرمان Subtract کلیک کنید.
مرحله 58
ابزار Ellipse (O) را انتخاب کنید و یک دایره 6 px ایجاد کنید. این شکل جدید را با رنگ سفید پر کنید و مطابق شکل زیر آنرا قرار دهید.
مرحله 59
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کنید ، Corner Radius را روی 5 pt تنظیم کنید و شکل 24x 21 px ایجاد کنید. این شکل جدید را با رنگ سفید پر کنید ، آن را به صورت عمودی وسط قرار دهید و مطابق تصویر زیر آنرا قرار دهید.
مرحله 60
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کرده و Corner Radius را روی 10 pt قرار دهید. شکل 16 30 30 پیکسل ایجاد کنید و آن را مطابق شکل زیر قرار دهید.
اطمینان حاصل کنید که شکل جدید شما در انتخاب باقی می ماند و به Shift + X ضربه زده تا ویژگی های رنگ را از Fill تا Stroke به راحتی جابجا کنید. به قسمت Effects بروید ، Stroke را انتخاب کنید و وزن را به 4 pt افزایش دهید
مرحله 61
اطمینان حاصل کنید که مستطیل گرد ساخته شده در مرحله قبل انتخاب شده بماند و ابزار Pen (P) را انتخاب کنید. حالت Cut Paths (C) را فعال کرده و روی نقطه لنگر پایین ، که در تصویر اول برجسته است ، کلیک کنید.
به ابزار انتخاب مسیر (A) بروید و یک انتخاب ساده را در اطراف نقاط لنگر پایین بکشید. کلید Delete را بزنید تا آن نقاط لنگر را بردارید ، و سپس روی گزینه Join از کادر Path Tools کلیک کنید تا مسیرهای باقی مانده را متحد کنید.
مرحله 62
اطمینان حاصل کنید که مسیر سفید شما هنوز انتخاب شده است و ابزار انتخاب مسیر (A) را انتخاب کنید. پایین ، لنگر راست را انتخاب کنید و همانطور که در زیر مشاهده می کنید ، آن را 9 پیکسل به بالا بکشید. از پانل Appearance به قسمت Stroke بروید و دکمه Round Cap را بزنید.
مرحله 63
گزینه Text Tool (T) را انتخاب کنید ، روی بوم خود کلیک کنید و از پنل Appearance به قسمت Text text بروید.
قلم Helvetica Neue را انتخاب کنید ، سبک را به Thin تغییر دهید و اندازه را به 80 pt تنظیم کنید. متن "8:41" را تایپ کنید ، آن را مطابق شکل زیر قرار دهید و رنگ آن را به رنگ سفید تنظیم کنید.
مرحله 64
قطعه دوم متن را اضافه کنید و از همان خصوصیات استفاده کنید ، اما اندازه قلم را به 21 pt کاهش دهید. متن جدید خود را مطابق شکل زیر قرار داده و تمام شوید.
طراحی نهایی
تبریک می گویم ، شما آموزش را تمام کرده اید!
امیدوارم از یادگیری برخی از تکنیک ها و فرآیندهای ارائه شده در این مراحل لذت برده باشید. مثل همیشه ، احساس راحتی کنید که طرح نهایی را تنظیم کنید و آن را به صورت دلخواه خود درآورید.
https://www.graphic.com/content/5-tutorials/24-create-an-iphone-x-illustration/iphone_x_illustration.idraw
 

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده