یک تصویر سوئیچ نینتندو ایجاد کنید

یک تصویر سوئیچ نینتندو ایجاد کنید

یک تصویر سوئیچ نینتندو ایجاد کنید

    • تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    • ساعت : ۰۳:۴۳
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۷۶۲
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
یک تصویر سوئیچ نینتندو ایجاد کنید

در آموزش زیر یاد می گیرید که چگونه یک تصویر دقیق نینتندو سوئیچ را در Graphic for Mac بسازید.
برای مبتدیان ، یاد می گیرید که چگونه یک شبکه ساده را تنظیم کنید ، چگونه می توانید اشیاء را مرکز کنید و چگونه شکل های موقعیت عددی را تنظیم کنید. با استفاده از اشکال اساسی به همراه برخی دستورات بولی ، شما می توانید چگونگی ایجاد اشیاء پیچیده تر را بیاموزید. با بهره گیری کامل از قسمت Effects و ویژگی های آن ، می توانید نحوه اضافه کردن سایه های ظریف و نکات برجسته را یاد بگیرید.
با استفاده از پنل لایه ها ، یاد می گیرید که چگونه اجزای تصویر خود را گروه بندی ، سازماندهی و نامگذاری کنید. در آخر ، شما یاد می گیرید که چگونه اشیاء را به راحتی ضرب کنید و چگونه یک برچسب متن بسیار ساده اضافه کنید.
اگر تازه وارد Graphic شده اید و از اینکه نمی توانید آموزش را به راحتی دنبال کنید ، می ترسید ، خواندن سریع راهنمای کاربر Graphic ممکن است همان چیزی باشد که شما می خواهید. ضروری نیست ، اما به شما کمک می کند تا با رابط کاربری ، ابزارها و ویژگی های Graphic آشنا شوید. چه آن را بخوانید و چه از آموزش پیروی نکنید ، باید بسیار آسان باشد. بیا شروع کنیم.
 
مرحله 1
برای این آموزش یک سند 780 x 450 px ایجاد خواهیم کرد. بروید به File> New (Command - N) تا پنجره پنجره بازشونده New Document را ارائه دهید. سبک سند Grid را انتخاب کنید و واحدهای سند را بر روی پیکسل تنظیم کنید. ابعاد سند را به عرض 780 پیکسل با 450 پیکسل بالا تنظیم کنید و سپس برای ایجاد سند خود بر روی Select کلیک کنید.
در مرحله بعد ، شبکه اسناد را تنظیم خواهیم کرد. به صفحه Grid در پنل Properties بروید. به راحتی می توانید با استفاده از آن نماد خط کش پانل Properties را باز یا بسته کنید. فاصله X&Y را به 5 تغییر دهید ، Subdivision را بر روی 0 تنظیم کنید و فراموش نکنید که Snap to Grid را فعال کنید - همه این ویژگی ها کار شما را آسان تر می کند.
فراموش نکنید که می توانید با استفاده از میانبرهای صفحه کلید Command + 'و Command + Shift +' ، سرعت شبکه و ویژگی Snap to Grid را فعال یا غیرفعال کنید. تمام تلاش خود را بکنید تا از میانبرهای صفحه کلید عادت کنید ، استفاده از آنها باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.
گام 2
روی نوار ابزار متمرکز شوید و بر روی رنگ Stroke خوب کلیک کنید. نوار لغزنده Alpha را به 0٪ بکشید تا Stroke نامرئی شود. به خوبی روی رنگ Fill کلیک کرده و رنگ موجود را با R = 255 G = 180 B = 0 جایگزین کنید.
گزینه Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کنید ، روی نوار ابزار تمرکز کنید و آن کشویی Corner Radius را به 2 pt بکشید. به بوم خود حرکت کرده و شکل 410 240 240 پیکسل ایجاد کنید.
مرحله 3
اطمینان حاصل کنید که مستطیل گرد شما هنوز انتخاب شده است و از صفحه پنل Properties ، صفحه تراز را باز کنید. بر روی دستورات Horizontal Centers و Centers vertics کلیک کنید تا انتخاب خود را در مرکز بوم حرکت دهید.
 
مرحله 4
برای مراحل زیر به هر 1 px شبکه نیاز دارید. این بدان معنی است که شما باید از پنل Properties به صفحه Grid برگردید و در هر دو جعبه Spacing 1 px وارد کنید.
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کرده و Corner Radius را روی 5 pt قرار دهید. یک مربع گرد 15 px ایجاد کنید و دقیقاً مطابق تصویر اول آنرا قرار دهید. کلید Shift را هنگام کشیدن نگه دارید تا به راحتی یک مربع گرد کامل ایجاد کنید. می توانید با استفاده از شبکه به عنوان مرجع ، این شکل را به صورت دستی قرار دهید یا می توانید با استفاده از صفحه Geometry از پانل Properties ، آن را به صورت عددی انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که مربع گرد شما انتخاب شده است ، روی تنظیمات Position تمرکز کنید و سپس X را به 177 px و Y را روی 100 px قرار دهید.
به ابزار Rectangle (M) بروید و مربع های دو ، 4 پیکسل ایجاد کنید. این شکل های جدید را همانطور که در تصویر دوم نشان داده شده است قرار دهید.
مرحله 5
ابزار Move (V) را انتخاب کنید ، کلید Shift را نگه دارید و مربع گرد خود را به همراه دو مربع کوچک انتخاب کنید. این اشکال را کپی کنید (Command + D) ، کپی ها را به صورت افقی بچرخانید (اصلاح کنید> چرخش و تبدیل> Flip Horizontal) و سپس آنها را مطابق تصویر دوم قرار دهید.
مرحله 6
با استفاده از ابزار انتقال (V) ، تمام شکل های ایجاد شده تا کنون را انتخاب کنید. از پنل Properties ، پنجره Path Tools را باز کنید و روی فرمان Subtract کلیک کنید.
مرحله 7
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کرده و Corner Radius را روی 2 pt قرار دهید. مربع های گرد دو ، 10 پیکسل ایجاد کنید و آنها را مطابق تصویر اول قرار دهید.
با استفاده از همان ابزار ، مربع های گرد دو ، 10 پیکسل دیگر ایجاد کرده و همانطور که در تصویر دوم نشان داده شده است ، آنها را قرار دهید.
مرحله 8
ابزار Move (V) را انتخاب کنید و تمام شکلهای ایجاد شده تا کنون را انتخاب کنید. از پانل Properties به صفحه Path Tools رفته و روی دستور Union کلیک کنید.
مرحله 9
اطمینان حاصل کنید که شکل شما انتخاب شده است و صفحه جلوه ها را از پانل Appearance باز کنید - بر روی نماد سمت چپ پانل بازرس کلیک کنید تا پانل Appearance را باز کنید یا بسته کنید.
روی پر کردن موجود کلیک کرده و Color را با یک Linear Gradient جایگزین کنید. زاویه را روی 90 درجه تنظیم کرده و سپس به سمت توقف شیب رنگ حرکت دهید. بر روی سمت چپ کلیک کرده و رنگ آن را روی R = 33 G = 36 B = 37 تنظیم کرده و سپس بر روی راست کلیک کرده و رنگ آن را روی R = 43 G = 46 B = 47 قرار دهید. برای افزودن توقف رنگ جدید ، روی نوار شیب کلیک کنید. محل آن را بر روی 99٪ و رنگ را روی R = 101 G = 102 B = 102 chnage قرار دهید. سه توقف رنگ دیگر اضافه کنید و از تنظیمات نشان داده شده در تصویر زیر استفاده کنید.
مرحله 10
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کرده و Corner Radius را روی 5 pt قرار دهید. یک شکل 390 x 220 px ایجاد کنید و آن را با R = 2 G = 2 B = 2 پر کنید. اطمینان حاصل کنید که این شکل جدید انتخاب شده باقی بماند و با استفاده از همان فرمانهای افقی و مراکز عمودی از صفحه Alignment ، آن را به مرکز بوم منتقل کنید.
 
مرحله یازدهم
ابزار Rectangle (M) را انتخاب کرده و شکل 330 x 180 px را ایجاد کنید. این مستطیل جدید را با R = 29 G = 29 B = 29 پر کنید و آن را وسط قرار دهید.
مرحله 12
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کرده و Corner Radius را روی 1 pt تنظیم کنید. شکل 35 3 3 px ایجاد کنید و آن را با R = 2 G = 2 B = 2 پر کنید. اطمینان حاصل کنید که این شکل جدید انتخاب شده است ، به قسمت Geometry بروید و تنظیمات Position را روی X: 239 px و Y: 104 px قرار دهید. همچنین ، این مستطیل گرد را برای عقب ارسال کنید (Shift + Command + [).
مرحله 13
به پنل Layers بروید ، بر روی نام لایه موجود دوبار کلیک کنید و آن را به "Screen" تغییر دهید. برای اضافه کردن لایه دوم از دکمه add (+) از پایین پنل استفاده کنید. "Sides" را تغییر نام دهید و از انتخاب آن اطمینان حاصل کنید ، زیرا شکل های جدیدی که می خواهید ایجاد کنید به اینجا می روند.
برای مراحل زیر به هر یک از 5 x شبکه نیاز دارید. از پنل Properties به صفحه Grid بازگردید و در هر دو جعبه Spacing 5 px وارد کنید.
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کرده و Corner Radius را روی 50 pt تنظیم کنید. یک شکل 120 240 240 پیکسل ایجاد کنید و آن را مطابق تصویر اول قرار دهید (X: 555px Y: 105 px). به ابزار Rectangle Tool (M) بروید ، شکل 50 240 240 px ایجاد کنید و مطابق تصویر دوم آنرا قرار دهید.
مرحله 14
در مرحله اول دو شکل برجسته را انتخاب کنید و از قسمت Path Tools روی فرمان Subtract کلیک کنید.
مرحله 15
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کرده و Corner Radius را روی 4 pt قرار دهید. یک شکل 20 240 240 پیکسل ایجاد کنید و آن را مطابق تصویر اول قرار دهید. Corner Radius را تا 2 pt پایین بیاورید ، یک مربع گرد 20 px ایجاد کنید و آن را مطابق تصویر دوم قرار دهید.
مرحله شانزدهم
سه قدم برجسته شده را در مرحله اول انتخاب کنید و از پنجره Path Tools روی دستور Union کلیک کنید. شکل به دست آمده را با R = 249 G = 85 B = 71 پر کنید و سپس یک کپی را در همان مکان اضافه کنید (دستور + C> Shift + Command + V).
مرحله 17
ابزار Rectangle (M) را انتخاب کنید ، شکل 70 40 40 پیکسل ایجاد کنید و آن را مطابق تصویر اول قرار دهید. این مستطیل جدید را به همراه کپی از آن شکل قرمز انتخاب کنید و از پنجره Path Tools روی دستور Intersect کلیک کنید.
اطمینان حاصل کنید که شکل بدست آمده انتخاب شده است ، رنگ Fill را بردارید و سپس روی صفحه Stroke از پنل Appearance تمرکز کنید. رنگ Stroke را روی R = 43 G = 46 B = 47 تنظیم کنید ، وزن Line را به 6 pt تغییر دهید و چک کردن دکمه Round Join را فراموش نکنید.
مرحله 18
اطمینان حاصل کنید که شکل ساخته شده در مرحله قبل انتخاب شده باقی می ماند و روی پنل جلوه های جلوه ای روی صفحه اثر متمرکز شوید.
کادر فعال مربع اثر Inner Shadow موجود را بررسی کنید تا آن را فعال کنید و سپس آن را انتخاب کنید. Blend Mode را در حالت معمولی نگه دارید و سپس در کادر X 0 pt و 1 pt را در جعبه Y وارد کنید. نوار لغزنده اندازه را به 0 pt بکشید و سپس بر روی چرخ رنگ این اثر کلیک کنید. نوار لغزنده Alpha را به 100٪ بکشید و رنگ موجود را با R = 101 G = 102 B = 102 جایگزین کنید. پس از اتمام کار ، این شکل را به عقب ارسال کنید (Shift + Command + [).
مرحله 19
شکل قرمز خود را انتخاب کنید ، روی قسمت Effects متمرکز شوید و Fill را انتخاب کنید. رنگ را با شیب خطی که در زیر نشان داده شده است جایگزین کنید و مطمئن شوید که Angle روی 90 درجه تنظیم شده است.

مرحله 20
اطمینان حاصل کنید که شکل قرمز شما انتخاب شده است و تمرکز خود را روی قسمت Effects ادامه دهید. جلوه موجود Inner Shadow را فعال کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 21
اطمینان حاصل کنید که شکل قرمز شما انتخاب شده است و تمرکز خود را روی قسمت Effects ادامه دهید. برای اضافه کردن جلوه دوم Inner Shadow از دکمه add (+) از پایین صفحه استفاده کنید. آن را انتخاب کرده و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 22
اطمینان حاصل کنید که شکل قرمز شما انتخاب شده است و تمرکز خود را روی قسمت Effects ادامه دهید. یک اثر سوم Inner Shadow اضافه کنید ، آن را انتخاب کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 23
اطمینان حاصل کنید که شکل قرمز شما انتخاب شده است و تمرکز خود را روی قسمت Effects ادامه دهید. اثر چهارم Inner Shadow را اضافه کنید ، آن را انتخاب کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
 
مرحله 24
دو شکل برجسته شده در تصویر اول را انتخاب کنید و نسخه ها را در همان مکان اضافه کنید (Command + C> Shift + Command + V). این نسخه ها را به صورت افقی تلنگر کنید (اصلاح کنید> چرخش و تبدیل> Flip Horizontal) و مطابق تصویر سوم آنها را قرار دهید.
 
مرحله 25
شکل راست و قرمز خود را انتخاب کرده و روی قسمت جلوه ها اثر بگذارید. شیب خطی و دو رنگ مورد استفاده برای جلوه های Inner Shadow را مانند تصویر زیر جایگزین کنید.
مرحله 26
پنل لایه ها را باز کرده و یک لایه سوم اضافه کنید. آن را "دکمه های گرد" بگذارید و مطمئن شوید که آن در انتخاب باقی می ماند.
برای مراحل زیر به هر 1 px شبکه نیاز دارید. از صفحه Properties به صفحه Grid برگردید و در هر دو جعبه Spacing 1 px وارد کنید.
ابزار Ellipse (O) را انتخاب کنید ، یک حلقه 18 px ایجاد کنید و مطابق شکل زیر آنرا قرار دهید (X: 139 px Y: 205 px). فراموش نکنید که نگه داشتن کلید Shift هنگام کشیدن ، ایجاد حلقه های کامل را آسان تر می کند. اکنون این شکل جدید را با رنگ سفید پر کنید (R = 255 G = 255 B = 255).
مرحله 27
ابزار Rectangle (M) را انتخاب کنید ، یک مربع 4 px ایجاد کنید و مطابق تصویر اول آنرا قرار دهید (X: 146 px Y: 211 px). در قسمت بالای این شکل جدید متمرکز شوید و به ابزار انتخاب مسیر (A) بروید. ابتدا نقطه لنگر مناسب را انتخاب کرده و با استفاده از کلید Delete (Backspace) آن را بردارید و سپس نقطه لنگر دیگر را انتخاب کرده و 2 px را به سمت راست بکشید.
مرحله 28
دایره سفید خود را به همراه مثلث سیاه انتخاب کرده و Rotate Tool (R) را انتخاب کنید. روی نوار ابزار گزینه ها متمرکز شوید ، زاویه را روی 180 درجه تنظیم کنید و بر روی آن دکمه Copy کلیک کنید تا نسخه های افقی از شکل های انتخابی خود ایجاد کنید. شکلهای جدید را مطابق تصویر سوم نشان دهید (X: 139 px Y: 241 px).
مرحله 29
مثلث های دایره سفید و سیاه را انتخاب کنید و Rotate Tool (R) را انتخاب کنید. این بار Angle را روی 90 درجه تنظیم کرده و روی همان دکمه Copy کلیک کنید.
مرحله 30
دایره سفید بالایی خود را انتخاب کرده و روی قسمت Effects تمرکز کنید. پر کردن موجود را انتخاب کنید و رنگ پر را با شیب خطی که در زیر نشان داده شده است جایگزین کنید.
مرحله 31
اطمینان حاصل کنید که دایره بالایی شما انتخاب شده است و همچنان بر روی صفحه اثر تمرکز می کنید. Stroke موجود را انتخاب کنید و رنگ آن را سیاه کنید. مطمئن باشید که کشویی Width روی 1 pt تنظیم شده است ، Position را به Outside تغییر دهید و Blend را به حالت عادی نگه دارید.
مرحله 32
اطمینان حاصل کنید که دایره بالایی شما انتخاب شده است و همچنان بر روی صفحه اثر تمرکز می کنید. سکته مغزی دوم را اضافه کنید ، آن را انتخاب کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 33
اطمینان حاصل کنید که دایره بالایی شما انتخاب شده است و همچنان بر روی صفحه اثر تمرکز می کنید. جلوه Drop Shadow موجود را فعال کنید و با استفاده از میله های درگ از سمت راست ، آن را در زیر پر کنید. این اثر جدید را انتخاب کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 34
اطمینان حاصل کنید که دایره بالایی شما انتخاب شده است و همچنان بر روی صفحه اثر تمرکز می کنید. جلوه موجود Inner Shadow را فعال کنید و با استفاده از همان میله کشیدن از سمت راست ، آن را در زیر پر کنید. این اثر جدید را انتخاب کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 35
اطمینان حاصل کنید که دایره بالایی شما انتخاب شده است و همچنان بر روی صفحه اثر تمرکز می کنید. یک اثر Inner Shadow دوم اضافه کنید و آن را در زیر قسمت اول قرار دهید ، و سپس ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 36
مطمئن شوید که دایره بالای شما هنوز انتخاب شده است ، بر روی هر جای بوم کلیک راست کرده و به Copy Style بروید. سه دایره سفید دیگر را انتخاب کنید ، دوباره بر روی بوم کلیک راست کرده و به سبک Paste بروید.
این سه دایره را یک به یک انتخاب کرده و زاویه شیب را تنظیم کنید تا با ظاهر دایره بالا مطابقت داشته باشد. برای دایره پایین از یک زاویه 90 درجه ، یک زاویه 0 درجه برای دایره سمت چپ و یک زاویه 180 درجه برای دایره مناسب استفاده کنید.
 
مرحله 37
مثلث سیاه خود را انتخاب کنید و روی قسمت Effects تمرکز کنید. رنگهای Fill و Stroke را روی R = 27 G = 27 B = 27 تنظیم کنید و سپس به صفحه Stroke بروید. اطمینان حاصل کنید که کشویی Line Weight روی 1 pt تنظیم شده است و دکمه Round Join را بزنید.
مرحله 38
اطمینان حاصل کنید که مثلث شما هنوز انتخاب شده است و تمرکز خود را روی قسمت Effects ادامه دهید. جلوه Drop Shadow را فعال کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 39
از همان دستورات Copy Style> Paste Style استفاده کنید تا صفات مثلث بالا را در سه مثلث دیگر اعمال کنید.
مرحله 40
چهار حلقه خود را کپی کنید (فرمان + C> فرمان + V). این نسخه ها را انتخاب کرده و مطابق تصویر زیر آنها را قرار دهید (X: 606 px Y: 138 px).
مرحله 41
اطمینان حاصل کنید که حلقه های اضافه شده در مرحله قبل هنوز انتخاب شده اند و بر روی صفحه اثر متمرکز شده اند. Stroke پایین را انتخاب کنید و رنگ موجود را با R = 186 G = 63 B = 53 جایگزین کنید.
مرحله 42
اطمینان حاصل کنید که حلقه های قرمز شما هنوز انتخاب شده است و بر روی صفحه اثر تمرکز کنید. یک اثر Drop Shadow دوم اضافه کنید ، آن را در زیر قسمت اول قرار دهید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 43
تمرکز خود را روی حلقه های قرمز خود نگه دارید و تنها قسمت برتر را انتخاب کنید.
صفحه نمایش Label را از پانل Appearance باز کنید و یک برچسب Text اضافه کنید. یک "X" ساده را در آن قسمت متن تایپ کنید ، از منوی Align ، مرکز را انتخاب کنید ، و سپس از پانل Appearance به قسمت Text text بروید. قلم Arial را انتخاب کنید ، سبک Regular را حفظ کنید ، اندازه را به 9 pt تغییر دهید و رنگ را روی R = 225 G = 225 B = 225 تنظیم کنید.
مرحله 44
برای افزودن برچسب برای چهار دکمه قرمز دیگر از همان تکنیک ها و ویژگی ها استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید تغییر "X" با "Y" ، "A" و "B" است.
مرحله 45
پنل لایه ها را باز کنید و یک لایه چهارم اضافه کنید. نام آن را "Sticks" بگذارید و مطمئن شوید که انتخاب آن باقی می ماند.
ابزار Ellipse (O) را انتخاب کنید و یک دایره 38 پیکسل ایجاد کنید. این شکل جدید را مطابق شکل زیر قرار دهید (X: 614 px Y: 213 px) و آن را با شیب خطی که در تصویر زیر نشان داده شده است پر کنید.
مرحله 46
اطمینان حاصل کنید که حلقه جدید شما انتخاب شده است و بر روی صفحه اثر متمرکز شوید. Stroke را انتخاب کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 47
اطمینان حاصل کنید که دایره شما انتخاب شده است و همچنان بر روی صفحه اثر تمرکز می کنید. جلوه Drop Shadow را فعال کنید ، آن را در زیر Fill بکشید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 48
اطمینان حاصل کنید که دایره شما انتخاب شده است و همچنان بر روی صفحه اثر تمرکز می کنید. یک اثر Drop Shadow دوم اضافه کنید ، آن را در زیر قسمت اول بکشید و سپس ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 49
اطمینان حاصل کنید که دایره شما انتخاب شده است و همچنان بر روی صفحه اثر تمرکز می کنید. یک اثر Drop Shadow سوم اضافه کنید ، آن را در زیر قسمت دوم بکشید و سپس ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 50
اطمینان حاصل کنید که دایره شما انتخاب شده است و همچنان بر روی صفحه اثر تمرکز می کنید. جلوه Inner Shadow را فعال کنید ، آن را در زیر Fill بکشید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 51
اطمینان حاصل کنید که دایره شما انتخاب شده است و همچنان بر روی صفحه اثر تمرکز می کنید. یک اثر Inner Shadow دوم اضافه کنید ، آن را در زیر قسمت اول بکشید و سپس ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 52
ابزار Ellipse (O) را انتخاب کنید و یک دایره 28 پیکسل ایجاد کنید. این شکل جدید را همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است (X: 619 px Y: 218 px) قرار داده و آن را با رنگ قرمز تصادفی پر کنید ، هم اکنون.
مرحله 53
ابزار Line (L) را انتخاب کنید و یک خط عمودی 38 px بکشید. کلید Shift را هنگام کشیدن نگه دارید تا به راحتی یک خط عمودی ایجاد کنید. برای این مسیر جدید یک Stroke 1 pt اضافه کنید و یک رنگ زرد تصادفی را برای رنگ انتخاب کنید.
آن را همانطور که در تصویر اول نشان داده شده است قرار دهید و به Rotate Tool (R) بروید. در نوار ابزار گزینه ها Angle را روی 90 درجه تنظیم کنید و سپس بر روی آن دکمه Copy کلیک کنید.
مرحله 54
هر دو خط زرد را انتخاب کرده و از قسمت Path Tools بر روی دستور Outline Stroke کلیک کنید. شکل های زرد حاصل را به همراه دایره قرمز انتخاب کنید و از همان صفحه Path Tools روی دستور Union کلیک کنید. شکل حاصل را با سیاه پر کنید (R = 0 G = 0 B = 0).
مرحله 55
اطمینان حاصل کنید که هنوز شکل سیاه شما انتخاب شده است و روی قسمت Effects تمرکز کنید. جلوه Drop Shadow را فعال کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 56
ابزار Ellipse (O) را انتخاب کنید و یک دایره 26 پیکسل ایجاد کنید. آن را مطابق شکل زیر قرار دهید و آن را با شیب خطی که در تصویر زیر نشان داده شده است پر کنید.
مرحله 57
اطمینان حاصل کنید که هنوز دایره 26 پیکسل شما انتخاب شده است و بر روی صفحه اثر متمرکز شوید. جلوه Inner Shadow را فعال کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 58
ابزار Ellipse (O) را انتخاب کنید ، یک دایره 34 px ایجاد کنید و مطابق شکل زیر آنرا قرار دهید (X: 616 px Y: 230 px). این شکل جدید را با رنگ سیاه پر کنید و روی قسمت Effects تمرکز کنید. ابتدا نوار لغزنده Opacity را به 30٪ بکشید ، و سپس اثر Blur را فعال کنید و آن کشویی Radius را به 10 pt بکشید. پس از اتمام کار ، این شکل جدید را به عقب ارسال کنید (Shift + Command + [).
مرحله 59
چهار شکل برجسته شده در تصویر زیر را انتخاب کرده و آنها را گروه بندی کنید (Command + G). یک کپی از این گروه تهیه کنید (Command + C> Command + V) و آن را مطابق تصویر دوم (X: 129 px Y: 146 px) قرار دهید.
مرحله 60
پنل لایه ها را باز کنید و یک لایه پنجم اضافه کنید. نام آن را "دکمه های کوچک" بگذارید و مطمئن شوید که آن در انتخاب باقی می ماند.
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کرده و Corner Radius را روی 1 pt تنظیم کنید. یک مربع گرد 14 px ایجاد کنید ، آن را با R = 59 G = 63 B = 65 پر کنید و مطابق شکل زیر آنرا قرار دهید (X: 146 px Y: 211 px).
مرحله 61
اطمینان حاصل کنید که مربع جدید مربع شما انتخاب شده است و بر روی قسمت Effects تمرکز کنید. Stroke را انتخاب کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 62
اطمینان حاصل کنید که مربع گرد شما انتخاب شده است و بر روی صفحه اثر متمرکز شوید. جلوه Drop Shadow را فعال کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 63
اطمینان حاصل کنید که مربع گرد شما انتخاب شده است و بر روی صفحه اثر متمرکز شوید. جلوه Inner Shadow را فعال کنید ، آن را در زیر Fill بکشید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 64
اطمینان حاصل کنید که مربع گرد شما انتخاب شده است و تمرکز خود را بر روی صفحه اثر ادامه دهید. یک اثر Inner Shadow دوم اضافه کنید ، آن را در زیر قسمت اول بکشید و سپس ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 65
ابزار Ellipse (O) را انتخاب کنید و یک دایره 10 پیکسل ایجاد کنید. این شکل جدید را با R = 48 G = 49 B = 53 پر کنید و مطابق شکل زیر آنرا قرار دهید (X: 156 px Y: 272 px).
مرحله 66
اطمینان حاصل کنید که حلقه جدید شما انتخاب شده است و بر روی صفحه اثر متمرکز شوید. جلوه Drop Shadow را فعال کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 67
اطمینان حاصل کنید که دایره شما انتخاب شده است و همچنان بر روی صفحه اثر تمرکز می کنید. جلوه Inner Shadow را فعال کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 68
ابزار Ellipse (O) را انتخاب کنید و یک دایره 20 پیکسل ایجاد کنید. این شکل جدید را مطابق شکل زیر قرار دهید (X: 609 px Y: 267 px) و آن را با شیب خطی که در تصویر زیر نشان داده شده است پر کنید.
مرحله 69
اطمینان حاصل کنید که حلقه جدید شما انتخاب شده است و بر روی صفحه اثر متمرکز شوید. Stroke را انتخاب کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 70
اطمینان حاصل کنید که دایره شما انتخاب شده است و همچنان بر روی صفحه اثر تمرکز می کنید. جلوه Drop Shadow را فعال کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 71
اطمینان حاصل کنید که دایره شما انتخاب شده است و همچنان بر روی صفحه اثر تمرکز می کنید. جلوه Inner Shadow را فعال کنید ، آن را در زیر Fill بکشید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 72
ابزار Ellipse (O) را انتخاب کنید و یک دایره 14 پیکسل ایجاد کنید. این شکل جدید را با R = 48 G = 49 B = 53 پر کنید و آن را مطابق شکل زیر قرار دهید (X: 612 px Y: 270 px).
مرحله 73
اطمینان حاصل کنید که حلقه جدید شما انتخاب شده است و بر روی صفحه اثر متمرکز شوید. جلوه Drop Shadow را فعال کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 74
اطمینان حاصل کنید که دایره شما انتخاب شده است و همچنان بر روی صفحه اثر تمرکز می کنید. جلوه Inner Shadow را فعال کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 75
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کرده و Corner Radius را روی 1 pt تنظیم کنید. شکل 4 13 13 پیکسل ایجاد کنید ، آن را با رنگ سیاه پر کنید و مطابق شکل زیر آنرا قرار دهید (X: 606 px Y: 122 px). اطمینان حاصل کنید که این شکل جدید انتخاب شده و به Rotate Tool (R) تغییر دهید. روی نوار ابزار گزینه ها متمرکز شوید ، Angle را روی 90 درجه تنظیم کنید و روی آن دکمه Copy کلیک کنید.
مرحله 76
هر دو مستطیل گرد را که در مرحله قبل ساخته شده است انتخاب کنید و از قسمت Path Tools روی دستور Union کلیک کنید.
مرحله 77
اطمینان حاصل کنید که شکل به علاوه انتخاب شده است ، روی قسمت Effects متمرکز شوید و رنگ Fill را با شیب خطی که در زیر نشان داده شده است جایگزین کنید.
مرحله 78
اطمینان حاصل کنید که شکل به علاوه انتخاب شما باقی می ماند و تمرکز خود را بر روی صفحه اثر ادامه می دهید. Stroke را انتخاب کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 79
اطمینان حاصل کنید که شکل به علاوه انتخاب شما باقی می ماند و تمرکز خود را بر روی صفحه اثر ادامه می دهید. جلوه Drop Shadow را فعال کنید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
 
مرحله 81
اطمینان حاصل کنید که شکل به علاوه انتخاب شما باقی می ماند و تمرکز خود را بر روی صفحه اثر ادامه می دهید. جلوه Inner Shadow را فعال کنید ، آن را در زیر Fill بکشید و ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 82
اطمینان حاصل کنید که شکل به علاوه انتخاب شما باقی می ماند و تمرکز خود را بر روی صفحه اثر ادامه می دهید. یک اثر Inner Shadow دوم اضافه کنید ، آن را در زیر قسمت اول بکشید و سپس ویژگی های نشان داده شده در زیر را وارد کنید.
مرحله 83
Rounded Rectangle Tool (Shift + M) را انتخاب کنید و مطمئن شوید که Corner Radius هنوز روی 1 pt تنظیم شده است. شکل 13 4 4 پیکسل ایجاد کنید ، آن را با رنگ سیاه پر کنید و مطابق شکل زیر آنرا قرار دهید (X: 165 px Y: 127 px).
آن شکل به علاوه را انتخاب کرده و به Copy Style بروید و سپس شکل ساخته شده در این مرحله را انتخاب کرده و به سبک Paste بروید. در پایان همه چیز باید مانند تصویر دوم باشد.
مرحله 84
پنل لایه ها را باز کنید و یک لایه ششم اضافه کنید. آن را "BG" بنویسید و مطمئن شوید که در انتخاب باقی می ماند.
برای مراحل آخر به هر 5xx به شبکه احتیاج دارید. از پنل Properties به صفحه Grid بازگردید و در هر دو جعبه Spacing 5 px وارد کنید.
با استفاده از Rectangle Tool (M) یک شکل 570 x 50 px ایجاد کنید و مطابق تصویر اول آنرا قرار دهید (X: 105 px Y: 335 px). در قسمت بالای این مستطیل جدید متمرکز شوید و ابزار انتخاب مسیر (A) را انتخاب کنید. هر دو نقطه لنگر را انتخاب کنید و به ابزار مقیاس (S) بروید. کلید Shift را نگه دارید و این نقاط لنگر 30 px را به سمت داخل بکشید ، همانطور که در تصویر دوم نشان داده شده است.
مرحله 85
اطمینان حاصل کنید که شکل ذوزنقه شما هنوز انتخاب شده است و روی قسمت Effects تمرکز کنید. Opacity را تا 30٪ پایین آورده و سپس رنگ Fill را با شیب خطی که در زیر نشان داده شده است جایگزین کنید. همچنین اثر Blur را فعال کرده و نوار لغزنده Radius را به 20 pt بکشید.
مرحله 86
با استفاده از Rectangle Tool (M) یک شکل 495 x 10 پیکسل ایجاد کنید و آن را مطابق تصویر اول قرار دهید (X: 145 px Y: 335 px). در قسمت بالای این مستطیل جدید متمرکز شوید و ابزار انتخاب مسیر (A) را انتخاب کنید. هر دو نقطه لنگر را انتخاب کنید و به ابزار مقیاس (S) بروید. کلید Shift را نگه دارید و همانطور که در تصویر دوم نشان داده شده است ، نقاط لنگر 20 px را به سمت داخل بکشید.
مرحله 87
اطمینان حاصل کنید که شکل ذوزنقه جدید شما هنوز انتخاب شده است و بر روی قسمت Effects تمرکز کنید. Opacity را تا 50٪ پایین آورده و سپس اثر Blur را فعال کرده و آن کشویی Radius را به 6 pt بکشید.
مرحله 88
یک کپی از شکل ذوزنقه کوچکتر را در همان مکان اضافه کنید (دستور + C> Shift + Command + V). آن را انتخاب کرده و بر روی قسمت Effects تمرکز کنید. جلوه موجود Blur را انتخاب کنید و نوار لغزنده Radius را به 3 pt بکشید.
مرحله 89
روی پنل لایه ها متمرکز شوید و لایه "BG" خود را در قسمت پایین پانل کلیک کرده و بکشید.
مرحله 90
ابزار Rectangle (M) را انتخاب کرده و شکل 780 7 450 px ایجاد کنید. این شکل جدید را با رنگ سفید پر کنید ، مطمئن شوید که کل بوم شما را می پوشاند و فراموش نکنید که آن را به عقب برگردانید (Shift + Command + [).
طراحی نهایی
تبریک می گویم ، شما آموزش را تمام کرده اید!
امیدوارم از یادگیری برخی از تکنیک ها و فرآیندهای ارائه شده در این مراحل لذت برده باشید. مثل همیشه ، احساس راحتی کنید که طرح نهایی را تنظیم کنید و آن را به صورت دلخواه خود درآورید.

برچسب ها :

  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده