19 ایده خنده دار کریسمس

19 ایده خنده دار کریسمس

19 ایده خنده دار کریسمس

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
    • ساعت : ۰۵:۰۲
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۷۱۲
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:
19 ایده خنده دار کریسمس و تعطیلات ایده های کارت امسال را امتحان کنید
 
دوباره همان موقع از سال است. شما در حال گذر از راهروهای سوپر مارکت با صدای بلند فریاد می زنید که تعداد زیادی کریسمس را که هنوز احتمالاً فروش آن وجود ندارد ، فریاد می زنید. مایکل بابل به تازگی آلبوم دیگری منتشر کرده است ، و "تمام آنچه که من برای کریسمس می خواهم برای تو کریسمس است" در بلندگوها در حال انفجار است.
به روحیه هدیه دادن ، ما لیستی از 19 کارت کریسمس جشن را برای شما تهیه کرده ایم که رضایت را برای شما به ارمغان می آورد. اجازه دهید این کارت ها و الگوهای ما به شما الهام بخش باشند تا کارت های شخصی شده خودرا امسال برای شما عزیزان تهیه کنید.
 
1. کارت غذای تعطیل
کارت کریسمس برای همه شنبه های شب Netflix و دوستان خنک. آنها کسانی هستند که می دانند همه را نمی توان آشپزی ژامبون کریسمس با 70،000 چاشنی زحمت کشید.
 
 
2. کارت فرهنگ موسیقی پاپ
اگر خانواده شما Game of Thrones را به اندازه سایر نقاط جهان دوست دارند ، سعی کنید کارت موجود در تصویر زیر را تکرار کنید. این در صورتی است که می توانید زمان تهیه یک عکسبرداری برای کارت کریسمس با نسبت های حماسی را پیدا کنید.
 
 
 
 
 
3. کارت بازی فونت
برای بازی با فونت های کارت کریسمس ، مانند کارت زیر ، از یکی از صدها گزینه فونت Canva استفاده کنید.
 
 
 
4- کارت متنی ساده
شاید شما فرصتی نداشته اید که نیروهای خود را به موقع دور هم جمع کنید تا از یک عکس نیمه مناسب استفاده کنید. اگر نمی خواهید عزیزان خود را با یک عکس خانوادگی صحنه دار یا عکس سلفی گرفته شده در مقابل یخچال و فریزر غرق کنید ، از این تعداد کمی جالب الهام بگیرید.
 
 
 
5. کارت برای نوشیدن

دوستانی را پیدا کرده اید که از طریق ناهار کریسمس آن را تهیه می کنند؟ امسال کارت پر از روح برای آنها بفرستید.
 
 
 
6. فقط کارت دیگری
اگر یک برچسب سنتی هستید ، اینجا یک وفادار قدیمی است. آن را کوتاه ، شیرین و ساده نگه دارید. و البته کمی خنده دار.
 
 
 
7. کارت پنیر

این کارت کریسمس بسیار "گودا" است ، شما خانواده و عزیزانتان را زیر پا می گذارید.
 
 
8- كارتي كه # ترندينگ است

یک کارت کریسمس از بهترین شماره های 2018 اینستاگرام خود را طراحی ، چاپ و ارسال کنید. در صورت امتیاز شامل سگ ، ساحل ، عکس صاف و چیزی قرمز و سبز است.
 
 
9. کارت برای هزاره ها
با رنگ آمیزی کارت کریسمس خود با Canva صرفه جویی کنید - تمام این پس اندازها می توانند مستقیماً با قرار دادن سپرده در برخی از آووکادو خرد شده اقدام کنند.
 
 
 
10. کارت Brexit
در اینجا کارت کریسمس برای دوستان دوست داشتنی و نزدیکان خود در انگلستان وجود دارد ... و کسانی که واقعا سبزیجات بخارپز هم دوست دارند.
 
 
11. کارت پانونی
در مورد موضوعات مربوط به کارتهای کریسمس: تنها چیزی که همه در مورد کریسمس دوست دارند چیست؟ غذا. این آویشن است که قدردانی خود را از آن شاهکارهای کریسمس آشپزی نشان دهید.
 
 
12. کارت برای قوم آگاه رژیم
و سپس کسانی هستند که تقدیر از آنها کمی دشوار است. بله ، همه ما آن پسر عموی خود را که دوست داریم ، رژیم عاری از گلوتن وگان-آلی و سرخپوشان را دنبال می کند. اما سلام ، آنها سزاوار کارت کریسمس نیز هستند.
 
 
 
13. کارت اطلاع رسانی
یک بشقاب یا یک بند کمر الاستیک بیاورید ... اطلاعات ضروری را در مورد کارتهای کریسمس خود هنگام ارسال کارت کریسمس در سال جاری به شما ارائه می دهد.
 
 
14. کارت که پیامی را ارسال می کند
روش های بسیاری برای متقاعد کردن کسانی که علاقه ای به گرفتن عکس در کارت خانواده کریسمس ندارند وجود دارد ... یکی از این راهها (تصویر زیر) شامل یک دوربین ، برخی از چراغ های پری و نوار نقاب دار است.
 
 
 
15- یک کارت خنده دار زیبا
سعی نکنید کارت هایی را وارد کنید که فقط تعداد زیادی از آن ها را در آن جمع کنید. کارت بفرستید که به عنوان یک تزئین کریسمس دو برابر می شود. این یک راه مطمئن برای پایان دادن به درخت کریسمس امسال است. صدف های ناز راه دیگری است.
 
 
16. کارت مملو از هدایا
اگر برای کلمات ضرر ندارید ، یا مطمئن نیستید که سخنان شوخ تیز شما در این فصل تعطیلات با دوستان و خانواده خود بیفتد ، یک کارت کریسمس را با چند تصویر کریسمس نمادین ارسال کنید.
 
 
 
17. کارت مدرن کارولینای کریسمس
حتی یک کارت برای آن دوست شما وجود دارد که از اول نوامبر شروع به پخش کارولهای کریسمس کرد.
 
 
 
18- کارت ویزیت مد خانواده
کریسمس بدون لباس بافتنی توهین آمیز در عکس خانوادگی صحنه ای چیست؟ مانند GAP باشید و به زور مد تعطیلات را به خانواده و دوستان خود تحمیل کنید. برای دستیابی به این ظاهر ، عکس خود را به هر الگوی کارت کریسمس Canva اضافه کنید.
 
 
19. کارت اسپویلر
یا آن شخص باشد که در نهایت به حقیقت دوست واقعی خود بگوید که مدتها قبل باید یاد گرفته بودند ...
 
 
 
نحوه تهیه کارت کریسمس روی بوم
منتظر خطوط پرداخت نباشید ، ده ها تمبر روغنی را لیس کنید و نگران باشید که نامه حلزون نمی تواند به موقع کارتهای تعطیلات خود را به دوستان و خانواده خود برساند.
با استفاده از Canva ، طراحی ، چاپ و ارسال تبریک های فصل خود امسال آسان است.
یک الگوی انتخاب کنید. پیام شخصی خود را اضافه کنید. یک عکس بارگذاری کنید سپس تبریک خود را چاپ یا ارسال کنید - به راحتی پای.
از آنجا که به یاد داشته باشید ، معنی کریسمس در مورد Santa یا هدایا نیست. زمان آن است که خنده ها و لبخند ها را با عزیزان خود به اشتراک بگذارید. و چه راه بهتری برای انجام این کار وجود دارد ، از کارت شخصی کریسمس DIY ساخته شده با Canva؟

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده