24 ترکیب رنگ آرم برای الهام بخشیدن به لوگوی شما

24 ترکیب رنگ آرم برای الهام بخشیدن به لوگوی شما

24 ترکیب رنگ آرم برای الهام بخشیدن به لوگوی شما

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    • ساعت : ۱۰:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۴۲۲۷
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:
هر شرکتی برای لوگوی خود به پالت رنگی احتیاج دارد. حتی اگر مشکی شما سیاه و سفید یا چند سایه خاکستری باشد ، این یک پالت رنگ است. مارک ها برای بیان اینکه چه کسی هستند از ترکیب های رنگی آرم استفاده می کنند. رنگ در سطح اولیه کار می کند ، و عواطف خاصی را در مغز بیننده نشان می دهد. قبل از اینکه هر کس حتی یک نگاه بهتر به آرم بیندازد یا نام مشاغل شما را بشنود ، آنچه را که همه بر اساس پالت رنگ آرم خود انجام می دهید ، استنباط می کنند.یعنی اول از همه رنگ را می بینند .
 
 
در ترکیب های رنگی آرم ، رنگ های فردی با هم کار می کنند تا مارک ها (برندها ) به یاد ماندنی باشند. هنگامی که شما یک آرم (لوگو )را طراحی می کنید ، رنگ هایی که انتخاب می کنید برای موفقیت آن و در گسترش ، موفقیت برند شما بسیار مهم است. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد ترکیب رنگ آرم بدانید وجود دارد.
چه کاری انجام می دهد؟

رنگ احساسات را برانگیخته می کند. بر اساس فرهنگ ، سنت ها و حتی تکامل خود ما ، هر رنگ دارای پیوندهای عمیق روانشناختی است. به عنوان مثال ، رنگ زرد باعث دوستی می شود ، در حالی که قهوه ای ناهموارتر و طبیعی تر است.
 
 
 
رنگ ها کارگر ما هستند. آنها داستان می گویند ، روحیه را منتقل می کنند ، نقاط قیمت را برقرار می کنند و ایده ها را به هم وصل می کنند.
از نظر زیبایی شناسی ، رنگ می تواند نقش بسیاری در طراحی لوگو داشته باشد. می توانید از رنگ برای تقویت عناصر طراحی استفاده کنید یا یک لحن را تنظیم کنید ، می توانید رنگ را به کانون تبدیل کرده یا آن را در پس زمینه نگه دارید. گاهی اوقات ، استفاده از رنگ سیاه می تواند رنگ های دیگر را در یک آرم ، دید بهتر ایجاد کند. در لوگوهای دیگر ، رویداد اصلی سیاه است.
 
 
 
رنگ ها همه این کارها را انجام می دهند و آن را فوراً انجام می دهند. به همین دلیل مهم است که همه گزینه های رنگی خود را کشف کرده و ترکیب مناسبی را برای آرم خود انتخاب کنید.
 
به چند رنگ آرم نیاز دارم؟
-
هیچ قانون تنظیم شده ای در مورد چند رنگ شما در آرم وجود ندارد. شما ممکن است فقط به یک یا دو رنگ نیاز داشته باشید. چند رنگ مورد نیاز شما بستگی به حرف شما برای نشان تجاری شما دارد.
بیشتر آرم ها از دو یا سه رنگ مجزا استفاده می کنند. به طور معمول ،  یک رنگ اصلی و یک یا دو رنگ مکمل است تا ابعاد بیشتری به آرم داده شود و تمام شخصیت برند را به نمایش بگذارد.
 
 
شما آرم های عالی را مشاهده کرده اید که فقط از یک رنگ استفاده می کنند. گاهی اوقات تنها چیزی که شما نیاز دارید به معنای واقعی کلمه فقط یک رنگ یا چند سایه متفاوت با همان رنگ است. بعضی اوقات ، استفاده از یک پالت رنگی گسترده تر برای داستان بصری مارک شما منطقی است.
 
24 ترکیب الهام بخش رنگ آرم

ترکیب رنگی آرم جسورانه

رنگهای بسیار اشباع شده بهترین راه برای افزودن انرژی و زندگی به طراحی لوگو و ساختن یک برند جسورانه عالی است.
 
قرمز ، نارنجی و سیاه
دلیلی وجود دارد که چراغ قرمز برای آرم های تیم های ورزشی محبوب است - پر از انرژی است! می خواهی با رنگ فریاد بزنی؟ نارنجی روشن و قرمز پر رنگ را جفت کنید.
 
 
 
آبی و طلایی
رنگهای گرم تنها رنگهای جسورانه نیستند. یک آرم با کنتراست بالا معمولاً  جسورانه است ، مانند یک آرم که طلای روشن را در برابر آبی یخ می ریزد.
 
 
بنفش و زرد
یکی دیگر از ترکیب های مکمل رنگ ، بنفش و زرد ، یک تیم روشن و رنگارنگ عالی را ایجاد می کند.
 
 
ترکیب رنگ های آرم "نگاه یکسان"
برخی از مارک ها ترکیب رنگی را انتخاب می کنند که به معنای واقعی کلمه شبیه چیزهایی است. یک روش رایج برای استفاده از رنگ هایی مانند این ، ارائه رنگ های انتزاعی به رنگ های خاص است که نشان دهنده آنچه که آن ها را به بیننده نشان می دهند ، مانند سنجاقک های آبی برای نشان دادن نقاط آب یا رنگ های رنگی برای نشان دادن مردم است.
 
نارنجی عمیق ، فیروزه ای و دریایی
نارنجی قرمز مایل به قرمز روشن با سایه های آبی مانند فیروزه ای و دریایی یک ترکیب رنگی مکمل است که مطمئناً از آن ایستادگی می کند. فوراً خاطرات دریا و غروب خورشید را برانگیخته و همزمان احساس گرما و طراوت می کند.
 
 
سبز طبیعی و قهوه ای
همچنین می توان از ترکیب رنگی لفظی استفاده کرد تا آنچه را که یک نام تجاری انجام می دهد ، نام خود را روشن نکند ، و به همین دلیل است که بسیاری از آرمهای باغ و محوطه سازی را به این شکل طراحی می کنند .
 
 
نارنجی ، زرد و قرمز
این شیب زنده و سه رنگ از رنگهای گرم کاملاً باعث غروب آفتاب ، گرما یا آتش می شود.
 
 
 
ترکیب رنگ آرم صلح آمیز
با افزودن رنگ سفید به یک رنگ خالص ، رنگ های روشن تر را رنگ آمیزی کنید و یک تنوع تمیز و چسبنده به نام یک رنگ ایجاد کنید. خاکستری ها و بلوزها بسیار عالی کار می کنند.
 
نیروی دریایی آبی و صورتی روشن
این ترکیب بر نور آرام طلوع خورشید تأکید دارد. هر دو رنگ گرم و خنک می تواند بخشی از یک پالت رنگ صلح آمیز باشد ، این طرح استفاده از رنگ هایی است که با هم مخلوط می شوند و نه کنتراست بالا.
 
 
سایه های سبز و آبی
ترکیب سایه های مختلف سبز و آبی در آرم شما جلوه ای آرام بخش ، تسکین دهنده دارد و برای برندهایی که می خواهند مشتری خود را راحت تر جلوه دهند ، بسیار عالی است.
 
 
بنفش روشن و بژ
بنفش ها تصویر کاملی از آرامش است. اگر به دنبال رنگ اصلی عالی برای ساختن یک پالت صلح آمیز در اطراف هستید ، نمی توانید با رنگ بنفش اشتباه بگیرید.
 
 
 
ترکیب رنگ های آرم طبیعی
جادوی طبیعت را با طرح های رنگی که زیبایی زمین را بیرون می کشد ، ضبط کنید. صدای زمین و الهام گرفته از جنگل و باغ بسیار عالی کار می کنند ، اما از کشف فراتر از این نترسید! به عنوان مثال ، ترکیبی از سینا سوخته و زرد می تواند یک پالت طبیعت داغ الهام گرفته از کویر ایجاد کند و آبی تیره با سایه های نقره ای و سفید می تواند مانند یک قایق در قطب قطب شمال احساس کند. اگر می خواهید لوگوی شما مانند یک تنظیم طبیعی خاص باشد ، از آن تنظیم عکس بگیرید و برجسته ترین رنگ های آن را انتخاب کنید.
 
رنگ های سنتی زمین
 
 
تن های غیر طبیعی زمین
خاکی لازم نیست کسل کننده باشد! سعی کنید صدای کمتر "سنتی" در آرم خود استفاده کنید. پینک ها ، قرمزها و زردها می توانند تعادل بین پویا و پایین زمین قرار بگیرند.
 
 
 
آبی ، سبز و برنزه
برای آوردن آسمان و اقیانوسهای کریستالی با آوردن بلوزهای خنک در آرم خود ، به کلاه خود ضربه بزنید. آن را با یک رنگ سبز برای یک ترکیب کامل جفت کنید.
 
 
ترکیب رنگ های جالب آرم

غریب + رنگارنگ = سرگرم کننده. اگر مطمئن نیستید که رنگ بندی شما "سرگرم کننده" فریاد می زند ، از خود بپرسید که آیا آن رنگ ها را در فروشگاه شیرینی پیدا کرده اید یا خیر. رنگهای روشن ، گرم و متضاد ، سرگرم کننده هستند ، رنگهای نئونی و "غیر طبیعی" مانند صورتی و بنفش و سبز آهک.
 
 
سبز ، صورتی و زرد
برای یک آرم سرگرم کننده ، سبز ، صورتی و زرد با هم عالی می شوند. با انتخاب سایه های جالب مانند سایه مینتیک سبز یا سایه ای از رنگ صورتی ، ترکیب رنگ را به دلخواه خود بسازید.
 
 
یک رنگین کمان
به طور معمول ، آرم ها دارای یک رنگ و چند مکمل هستند. خوب ، همه آرم ها معمولی نیستند. عامل سرگرم کننده خود را با رنگین کمان از رنگ. فقط مطمئن شوید که از سایه ها و مقادیر مناسب هر رنگ استفاده می کنید تا آرم شما خسته کننده نباشد.
 
قرمز و سبز
 
 
با ترکیبی از پر انرژی و آرامش طبیعی ، قرمز و سبز از یکدیگر تعریف می کنند تا یک تفریح سرگرم کننده و بی خیال ایجاد کنند.
 
 
 
 
صورتی و فیروزه ای
صورتی و فیروزه بهترین ترکیب رنگ آرم سرگرم کننده است. اگر می خواهید جسورانه ، روشن و سرگرم کننده باشید ، این جفت شدن را انتخاب کنید.
 
 
 
آبی ، سبز و زرد
رنگ زرد رنگ نهایی سرگرم کننده است و این ترکیب روشن آن را در جلو و مرکز نگه می دارد . مکمل های  آبی و سبز آن را برای یک طرح رنگی سرگرم کننده ، طبیعی و قابل اعتماد تراز می کنند.
 
 
 
 
ترکیب های رنگی آرم جدی
اگر در امور مالی ، قانونی ، پزشکی هستید - هر چیزی که نقطه فروش آن باشد ، جدی است - طرح رنگ ایده آل شما از نوتال ها و سایه های عمیقی استفاده می کند که ارتباط برقرار کردن بینندگان را با جدیت با مارک تجاری شما نشان می دهد.
 
سیاه و سفید بامکمل
و هنگامی که شک دارید ، سیاه همیشه به سبک جدی است. مکمل های تیره را برای اسپلش رنگ اضافه کنید. به جای آلبالو به رنگ زرشکی فکر کنید ، به جای فیروزه ، دریایی بگیرید.
 
آبی و سیاه
طرح های رنگی جدی جسورانه هستند ، اما آنها بیشتر در چهره خود جسورانه تر هستند. این ترکیب آبی و سیاه باعث ظهور شخصیتی با برند معتبر و پویا می شود.
 
 
قهوه ای ، بژ و سیاه
تن های قهوه ای و بژ رنگ کاملاً پرنعمت دارند ، که به آرم شما اعتبار فوری می بخشد. برای اضافه کردن عمق و جزئیات از سایه های مختلف استفاده کنید.
 
 
خاکستری ، برنزه و طلا
این ترکیب از سه رنگ خاموش باعث افزایش خدمات ، حرفه ای  می شود. به همراه خطوط سخت اشکال ، شما یک آرم با لحنی کاملاً جدی دریافت کرده اید.
 
ترکیبی از رنگ مبتنی بر مخاطبان
بعضی اوقات ، کار یک پالت رنگی این است که ارتباط برقرار کنیم که یک مارک برای مخاطب خاص در نظر گرفته شده است. استفاده از رنگ های متناسب با آن جمعیت می تواند این برند را از رقبای خود متمایز کند.
رنگهای اصلی
رنگهای روشن و روشن مانند این اغلب نشان می دهد که یک مارک مخصوص بچه ها است.
 
صورتی و آبی
پاستیلهای نرم معمولاً یک طرح رنگی برای محصولات کودک هستند.
 
 
نیروی دریایی ، سفید و زرد
نیروی دریایی به طور سنتی یک رنگ مردانه محسوب می شود ، بنابراین اگر مارک شما عمدتا "برای مردان" است ، رنگ آبی را در نظر بگیرید. نیروی دریایی با زرد و سفید را برای داشتن یک احساس اسپرت و پویا جفت کنید.
 
 
صورتی روشن ، خاکستری و زرد
اگر به دنبال یک ترکیب رنگی زنانه تر هستید ، رنگ های نرم و گرم را با نوتال ها جفت کنید. صورتی مایل به قرمز و زرد آفتابی با رنگ خاکستری برای ظاهری بازیگوش و در عین حال زیبا ظاهر می شود.
 
 
روش های خلاقانه برای استفاده از ترکیب رنگ آرم خود

پس از انتخاب یک پالت رنگ ، انتخاب بعدی چگونگی ایجاد یک آرم با آن است. آیا یکی از رنگها تمرکز اصلی آرم خواهد بود در حالی که سایرین در پس زمینه تضاد دارند؟ یا هر رنگ به طور مساوی نمایش داده می شود ، شاید با دادن هر حرف به نام تجاری رنگ خود یا کار کردن آنها به الگویی که در آن همه زمان بازی برابر دارند.
شیب
شیب ها راهی آسان برای قرار دادن یک پالت رنگی کامل بر روی صفحه نمایش هستند. شیب صاف و بی سر و صدا است. آنها به راحتی از یک رنگ به رنگ دیگر محو می شوند و سایه های زیبایی بین آنها ایجاد می شود که از طریق یک پالت حرکت می کنند. آرم شیب شما می تواند ظریف باشد ، در حال حرکت بین دو رنگ نسبتاً نزدیک است یا می تواند یک رنگین کمان باشد ، از یک رنگ جسورانه به رنگ دیگر بروید و در این راه با افراد دیگری ملاقات کنید.
 
 
هندسه
هنگامی که از الگوی هندسی در آرم خود استفاده می کنید ، می توانید با انتخاب اشکال متناسب ، بر شخصیت برند خود تأکید کنید. ما روانشناسی شکل را با جزئیات بیشتری در راهنمای هویت برند خود می پوشانیم ، اما نسخه سریع آن در اینجا آمده است: اشکال گرد مانند حلقه ها و بیضی ها گرما ، دوستانه تر و بخشنده تر احساس می کنند ، در حالی که خطوط مستقیم و زاویه های تیز احساس قوی ، کارآمد و جدی می کنند.
 
 
 
کتاب رنگ آمیزی
روش دیگر استفاده از پالت رنگی شما استفاده از آن برای رنگ آمیزی در آرم شماست. وانمود کنید که شما بچه ای با کتاب رنگ آمیزی هستید و پالت مجموعه مداد رنگی شما است. شما فقط باید چند مداد رنگی را با آنها کار کنید ، بنابراین می بایست از آنها خلاقانه استفاده کنید تا آرم شما زنده شود.
 
حالا برنامه ریزی کنید!

انتخاب ترکیب رنگ آرم کاری است ، اما کار جالب است. با استفاده از رنگ ها و ترکیب ها ، پالت ایده آل را بیابید و از جستجوی الهام گرفتن از مارک های دیگر در صنعت خود و یا درخواست بازخورد نترسید. یکی از راه های مؤثر برای تشخیص اینکه کدام رنگ ها باید در پالت شما باشند استفاده از ژنراتور رنگی آرم ما برای مطابقت با هویت برند شما با یک طرح رنگی آرم است.
آیا می خواهید برای انتخاب ترکیب کاملی از رنگ ها به نمایندگی از نام تجاری خود کمک کنید؟ جامعه طراح ما شما را به دست آورد! با یک طراح کار کنید ، و آنها ایده های تازه ای برای ترکیب رنگ آرم را به جدول ارائه می دهند ، بنابراین باید انتخاب کاملی از آن داشته باشید.
 
تیم طراحی گرافیک آنلاین دیزاینو
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724

موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده