40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش اول )

40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش اول )

40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش اول )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
    • ساعت : ۱۸:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۸۲۳
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:
در حالی که طراحی گرافیک گاهی اوقات می تواند مانند یک صنعت کاملاً جدید احساس شود ، در واقع برعکس است.
طراحی گرافیک صنعتی است که قرنهاست در دست طراحان بی شماری در حال رشد و تغییر است.
بنابراین ، برای بزرگداشت این تاریخ غنی و هیجان انگیز ، لیستی از 40 طراح مشهور را گردآوری کرده ایم که نقش خود را در شکل دهی به طراحی گرافیک به نوعی انجام داده اند.
از کسانی که در تایپوگرافی یا طراحی مجله تخصص دارند ، از طریق جلد آلبوم ها و پوسترهای سیاسی ، هر یک از این افراد نشان صنعت خود را داده اند و از طریق سخت کوشی و برخی از طراحی های عالی ، آن را به نوعی شکل داده اند.
با این کار ، به 40 نفر می پردازیم که طراحی گرافیکی را خوب تغییر داده اند.
 
01. دیوید کارسون: شکستن قوانین
 
 
دیوید کارسون که به نام "پدرخوانده گرونگ" نامگذاری شده است ، با نگرش بی نظیر و قاطعانه ای نسبت به طراحی ، صنعت طراحی را متحول کرد. طرح های برجسته و خرد شده ، تار و گاه غیرقانونی طرح وی همچنان منبع ثابت الهام بخش رادیکال برای طراحان سراسر جهان است.
با استفاده از بافت ، دقیقاً مانند قالب پوستر Vintage Bordered Car Wash Poster ، زیبایی ظاهری به طراحی خود اضافه کنید.
 
 
02. Saul Bass: Iconic را طراحی کنید
 
ساول باس ، یک نام خانوادگی در دنیای طراحی ، افسانه ای است که احتمالاً تاکنون با آن روبرو بوده اید. باس با کار خود در دهه 1950 طراحی پوسترهای نمادین و دنباله های عنوان فیلم حرکت را برای فیلم هایی مانند Psycho ، The Man with the Golden Arm و North توسط Northwest در جهان طراحی قرار داد.
باس همچنین یک طراح آرم با موفقیت بود و مجموعه ای از علائم مارک های بی موقع را طراحی کرد که طول عمر متوسط آنها حدود 35 سال است. بخش عمده ای از کارهای او تا به امروز قابل اجرا است - فقط آرم های Kleenex ، Girl Scout یا AT&T را بررسی کنید.
 
03. استفان ساگمایستر: خصوصیات الهام بخش را ترکیب کنید
 
 
 
 
استفان ساگمایستر یک طراح معاصر موفق و دارای یک لیست مشتری چشمگیر ، از Rolling Stones و HBO گرفته تا گوگنهایم است. کار Sagmeister غالباً طنز ، جنسیت ، غیرقابل توصیف و جنجالی را ایجاد می کند تا طرح های جدید و عجیب و غریب ایجاد کند که همچنان الهام بخش و متزلزل از جامعه طراحی باشد.
 
04. پائولا شکر: نوع را به عنوان تصویر بصری رفتار کنید
 
پائولا شفر اولین زنی بود که در یک شرکت اصلی در موسسه تحسین شده طراحی گرافیک پنتاگرام نشست و به دلایل خوبی. بدنه طراحی چشمگیر او درک و کاربرد طراحی گرافیک را از جهات مختلفی شکل داده است ، به خصوص تکنیک درمان نوع از آن به عنوان یک تصویر بصری در کار خود برای تئاتر عمومی شهر نیویورک (تصویر بالا) که همچنان اثری ماندگار در مدرن دارد. طرح.
از نوع نه فقط برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بلکه به عنوان بخشی از طراحی خود استفاده کنید. از قالب پوستر شکوفه های گیلاس با رنگ قرمز دیدن کنید.
 
05. مایکل Bierut: محتوای پیچیده را در دسترس قرار دهید
 
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده