40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش دوم )

40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش دوم )

40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش دوم )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
    • ساعت : ۱۹:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۷۱۱
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:
06. ماسیمو وینگلی: انتقال ایده ها
ماسیمو وینگلی از نظر بسیاری به عنوان یکی از تأثیرگذارترین طراحان قرن گذشته در نظر گرفته شده است. Vignelli یک معمار اطلاعاتی "معمار اطلاعات" ، سعی در ایجاد ایده های بزرگ و شلوغ در قالب های قابل هضم و قابل درک تر از طریق طراحی داشت. این امر در طراحی مجدد وی در نقشه 1978 مترو در نیویورک کاملاً مشهود است که به موجب آن او یک طراحی تجربی و انتزاعی را انتخاب کرد که به شدت مورد بحث قرار گرفت اما بعدها بسیار مؤثر بود.
 
07. میلتون گلازر: فاصله بین دیدن و درک را پر کنید
 
Milton Glaser خالق برندهای I I NY نمادین ، آرم های Target و JetBlue ، دنباله عنوان اصلی برای Mad Men و طراحی پوستر برای نوازنده باب دیلن ، Milton Glaser به معنای تغییر و تحول در طراحی جدید و بی زمان است. گلازر توضیح می دهد: "شما می خواهید بیننده را به طور ادراكی سوق دهید به طوری كه وقتی آنها برای اولین بار به [طراحی] نگاه می كنند ،" آنها این ایده را می گیرند ، زیرا این عمل بین دیدن و درک بسیار مهم است. "
ظاهر را با الگوی جلد آلبوم آکوستیک قهوه ای Illustrated Cafe Acoustic دریافت کنید.
 
 
08. پل رند: کپی کردن را با طرح ادغام کنید
 
پل رند یک نام بزرگ در دنیای طراحی است که با ایجاد روش های جدید رادیکال برای نزدیک شدن به تبلیغات ، ایجاد لوگو و طراحی ، تبدیل به بصری در آمریكا شده است. یکی از بزرگترین میراث های رند در حرفه طراحی وی حذف وی از کپی نویسی از جایگاه اصلی در طراحی بوده است ، در عوض قرار دادن آن در همان ردیف طراحی ، نشان می دهد که با ساده کردن میزان نوع و در عوض اجازه دادن فرم و کارکرد در تعامل است. طراحی یکی بهتر از دیگری است.
 
09. آلن فلچر: با تایپوگرافی بیانگر باشید
 
آلن فلتچر ، پدر طراحی گرافیک ، که در میان پدر و مادرش در طراحی گرافیک نامگذاری شده بود ، لقب گرفت و شیوه طراحی را تغییر داد. تایپوگرافی رسا ، رنگ های جسورانه و زبان بصری قوی کمک می کند تا راهی برای طراحی گرافیک به عنوان یک عنصر مهم و اساسی برای مشاغل فراهم شود ، نه فقط یک چیز اضافی تزئینی.
دقیقاً مانند Bright Colorful Glow در الگوی دعوت مهمانی Dark ، از نوع خود برای بیان ایده ها استفاده کنید.
 
10. Hermann Zapf: بازی را تغییر دهید
هرمان زاپف از بسیاری جهات تایپوگرافی را تغییر داد. در درجه اول ، او در میان بسیاری دیگر خالق چهره های محبوب محبوب Zapf Dingbats ، Palatino و Optima بود. وی همچنین پیشگام تایپوگرافی رایانه ای شد که طرفدار بزرگی برای حرکت از طرح های چاپ شده به مطبوعات به نمونه های رایانه ای است. او همچنین برای جلب لیست در حال حاضر چشمگیر از برنامه های جذاب ، وی همچنین یک برنامه تحریری را ابداع کرد که بعداً به اطلاع بسیاری از پیشرفت های نرم افزار مدرن می پردازد.
 
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .

دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .

تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی

انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...

شماره تماس : 02188321534

تلگرام یا واتساپ : 09125225724

موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده