40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش سوم )

40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش سوم )

40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش سوم )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
    • ساعت : ۲۲:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۹۸۸
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:
11. لستر بیل: یک مشکل ساز باشید
 
 
لستر بیل از طریق طراحی های الهام بخش ، آوانگارد و همچنین نگرش انقلابی خود به طراحی ، بر جامعه طراحی برجسته گذاشت. بیل این ایده را برای مشاغل آمریکایی مطرح كرد كه طراحان گرافیك را باید به عنوان حل كنندگان مشكل خلاق مشاهده كرد و آنها را به شدت درگیر بازاریابی مشاغل كرد. نگرش بیل نسبت به طراحی و همچنین طراحی های قدرتمند او همان چیزی است که کار او را بی موقع نگه می دارد و معیاری است که طراحان فعلی می توانند کارهای خود را با آن بسنجند.
 
 
12. Claude Garamond: چرخ را اختراع کنید !!!!
 
Claude Garamond در حدود سال 1505 متولد شد و با تبدیل شدن به اولین شخصی که تاکنون در طراحی نوع به عنوان حرفه ای فعالیت کرده است ، طراحی را شکل داد. در طول زندگی حرفه ای وی ، Garamond مجموعه ای از شخصیتهای نمادین را تولید کرد که بسیاری از آنها هنوز هم در حال استفاده هستند ، مانند Garamond ، Granjon و Sabon تا چند مورد از آنها نام ببرند. کارهای Garamond نه تنها مسیری را برای طراحی نوع ایجاد کرد ، بلکه چرخ ها را برای آنچه که می تواند به تکامل صنعت طراحی گرافیک تبدیل شود ، حرکت می داد.
 
13. Jan Tschichold: برای تکنیک های جدید تلاش کنید
 
حرفه ی جان Tschichold پرکار است و اثری از طراحی برجای گذاشته است. Tschichold نویسنده کتاب معتبر Die Neue typographie است که در آن استانداردهای چاپی جدیدی را تعیین کرده ، به استاندارد سازی اندازه های کاغذ سوق داده و دستورالعمل هایی را برای سلسله مراتب تایپی چاپ کرده است - بسیاری از این موارد هنوز به این روزها اشاره شده است.
Tschichold همچنین طراح پشت جلد رنگ نارنجی نارنجی طراحی جلد کتاب در طول کار خود با این شرکت بود ، جایی که وی نظارت بر بیش از 500 کتاب برای چاپ را بر عهده داشت. تلاش مداوم Tschichold برای تکنیک ها و شیوه های جدید چیزی است که نام او را به عنوان یک نماد طراحی گرافیکی با نفوذ بسیار در کانون توجه قرار می دهد.
 
 
14. ویلیام گلدن: سرب و پیشگام
 
ویلا گلدن یک طراح برجسته است که از طریق سبک جسورانه خود صنعت را تغییر داده است و از آن به عنوان ((عضو) گروه برجسته پیشگام در دوره پس از جنگ جهانی دوم و شکل دادن به زمینه های در حال ظهور در طراحی گرافیک) ، توصیف شده است. ، کار پانچ در CBS. وی همچنین خواستار تصدیق این موضوع شد كه باید از یك هنرمند و یک طراح به عنوان دو چیز متفاوت تصور شود ، از این رو به یك روش تعریف شده تر در صنعت طراحی گرافیك كمك می كند.
 
 
15. ژاکلین کیسی: با طرح های خود معنای قدرتمندی را جفت کنید
 
ژاکلین کیسی یک طراح گرافیک بود که به خاطر پوسترهای بسیار با نفوذ و با الهام از سوئیس شناخته شده بود. این کار او بود که به معرفی آمریکا و جامعه MIT کمک کرد که بخشی از آن در طراحی و طراحی نوظهور سوئیس در اروپا بود ، که بعداً شکل بسیاری از طراحی معاصر را شکل داد. کار کیسی هنوز هم یک پاراگراف از آنچه می تواند اتفاق بیفتد هنگامی که شما یک طرح تمیز و قوی را با معنای قدرتمند و تأثیر پذیر جفت می کنید اتفاق می افتد.
هر عنصر با هم جمع می شود و به پیام طراحی در الگوی دعوت کودک Superhero for Boy Invitation معنی می دهد.
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .

دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .

تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی

انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...

شماره تماس : 02188321534

تلگرام یا واتساپ : 09125225724

موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده