40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش ششم )

40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش ششم )

40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش ششم )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    • ساعت : ۰۵:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۷۳۲
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
26. آوریل گریمان: دنبال فن آوری های جدید
 
آوریل گریمان از بسیاری جهات به قرار دادن "گرافیک" در "طراحی گرافیکی" کمک کرد. گریمان به عنوان نخستین طراحانی شناخته شده است که در دهه 80 در پذیرش و استفاده از فناوری در طراحی گرافیک و هنرها تأثیر گذاشته و تشویق می کند. قبل از اینکه گریمان این حرکت را قهرمان کند ، رایانه ها فقط به عنوان ابزار پردازش اطلاعات دیده می شدند ، اما بعد از تغییر او در گریمان ، صنعت از این روند پیروی کرد و هرگز به عقب نگاه نکرد.
 
27. جان مائده: تعاملی باشید
 
جان مائد طراح دیگری است که برای تعریف مجدد در استفاده از رسانه های رایانه ای در صنعت طراحی گرافیک اعتبار دارد. کار مائدا مرزهای هر رسانه ای را که به او دسترسی داشت ، کاوش کرد ، چه رسانه های دیجیتالی و چه آنالوگ. این اکتشاف و کار حاصل از او در توسعه گرافیک های حرکتی تعاملی که اغلب در طراحی گرافیکی مدرن مورد استفاده قرار می گیرد ، اساسی شد.
 
 
28. ال لیسیتسکی: ترکیبی از اشکال سبک
 
ال لیسیتسکی یک طراح روسی بود که بیشتر به خاطر طرح های تبلیغاتی سیاسی پوستر خود شناخته شده بود ، به موجب آن از اشکال و رنگ های به شدت سبک شده برای ایجاد یک زبان بصری قدرتمند استفاده می کرد. لیسیتسکی همچنین در توسعه بائوهاوس یک بازیگر بسیار مؤثر و مؤثر بود ، مدرسه ای که برای تولید برخی از انقلابی ترین طراحان گرافیک و روند طراحی به کار خود ادامه می داد. به طور خلاصه ، بدنه کار لیسیتسکی یک اثر دومینو عظیم را به حرکت در می آورد که سرانجام منجر به شکل گیری بسیاری از شیوه های طراحی معاصر خواهد شد.
از شکل ها و رنگ ها استفاده کنید تا تأثیر بیشتری با طراحی خود ایجاد کنید. الگوی ارائه طرح جذاب و جذاب سفرهای آبی و زرد را امتحان کنید.
 
29. لادیسلاو سوتنار: برای انتقال اطلاعات از طراحی استفاده کنید
لادیسلاو سوتنار یک طراح مشهور بود که از طریق طراحی از حس مزخرف خارج می شد. تخصص وی طراحی اطلاعات بود ، شیوه استفاده از یک طراحی روشن و هوشمندانه برای کمک به دسترسی بیشتر و مصرفی بیشتر اطلاعات برای بیننده عمومی. یکی از تکنیک های Sutnar برای کمک به وضوح در طراحی های خود محدود کردن پالت های رنگ و نوع او بود که یک روش طراحی امروزه هنوز هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. دقیقاً مانند الگوی infographic خیریه Brown Cute Animals، یک پالت ثابت برای هر دو رنگ و نوع آن برای طراحی شما بسیار موثر است.
 
30. آلوین لوستیگ: پیشنهاد دهید ، نگویید
 
آلوین لوستیگ یک طراح است که نحوه دستیابی ، نمایش و تفکر طراحی جلد کتاب را به شدت تغییر داده است. در حالی که روش معمول در آن زمان ایجاد یک جلد بود که به طور مستقیم مطالب کتاب را خلاصه می کرد ، در عوض لوستیگ با رویکرد "پیشنهاد ، نگو نگو" به طرح های جلد خود عمل می کرد ، جایی که ابتدا کتاب را می خواند و بعد می توانست جلد را خلق کند. بصری لحن متن را ضبط کرد. این روش در آن زمان رادیکال بود و به سرعت به جایی رسید که اکنون در اکثر طرح های جلد کتاب معمول است.
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده