40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش هشتم )

40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش هشتم )

40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش هشتم )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    • ساعت : ۰۶:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۱۱۲۵
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
36. ایوان چرمایف: آرم های طراحی را با اشکال انتزاعی طراحی کنید
 
 
از طراح ایوان چرمایف به راحتی به عنوان یک طراح افسانه ای لوگو یاد می شود و در طی حرفه خود از سری طاووس NBC گرفته تا کره Pan Am ، یک سری آرم های قدرتمند ، به یاد ماندنی و به ظاهر بی موقع به وجود آورده است. آنچه باعث شده کارهای چرمایف تا این حد افسانانه و تأثیرگذار بر جامعه طراحی باشد استفاده از شکل های انتزاعی برای آرم ها و نه شکل های حروف مانند گذشته بود. آرم ها نشانگر برند شما هستند. از الگوی آرم دبیرستان Cream استفاده کنید.
 
 
 
37. آدریان فروتیگر: انواع مختلفی از شکلهای زیبا و خواندنی ایجاد کنید
 
 
طراح تایپوگرافی Adrian Frutiger یک افسانه در جامعه طراحی بود که بیشتر به خاطر داشتن کارهای چاپی خود در تابلوهایی از وست مینستر لندن به دنیای دیزنی مشهور است.
در طول حرفه خود ، Frutiger غالباً در مورد لزوم وجود فرمهای زیبا و قابل خواندن صحبت می کرد و او با ایجاد بیش از 30 نوع شخصیت بسیار محبوب ، این ادعاها را پشتوانه قرار داد. راجر بلک ، بنیانگذار کارخانه ریخته گری نوع فونت بیور در مورد این اثر صحبت می کند ، "(فروتیگر) زیبایی شخصی خود را برای ایجاد انواع خانوادگی در خانواده های بزرگ تقویت کرد. این اثر الهام بخش طراحان نوع جوان است که به تنهایی فکر کنند. "
 
38. بردبری تامپسون: آزمایش. با همه چیز.
 
بردبری تامپسون که یک استاد کلی طراحی محسوب می شود ، یکی دیگر از اسم های بزرگ در طراحی است. سبک تامپسون به بهترین وجه توصیف می شود که محدوده صفحه چاپ شده را لمس می کند ، با لایه بندی ، برش ، چسباندن و آزمایش کردن در زمینه عکاسی ، رنگ و نوع او طرح هایی را ایجاد می کند که به الهام بخش نسل های بعدی از طراحان تبدیل می شود.
 
 
39. پیتر ساویل: جسور و بیان باشید
 
پیتر ساویل چیزی کوتاه از یک طراح نماد و جلد آلبوم نیست. کار او شامل جلد نمادین لذت بخش ناشناخته Joy Division و همچنین کار با New Order ، Roxy Music و بسیاری دیگر از نام های مشهور موسیقی در موسیقی بود. به طور خلاصه ، سبک جسورانه و بی نظیر ساویل به ایجاد استاندارد جدیدی که با استفاده از آن جلد های آلبوم داوری شود کمک کرد.
 
40. ولفگانگ وینگارت: آزمایش با تایپوگرافی
 
هیچ کس برای انطباق ، تأثیر ولفگانگ وینگارت در تاریخچه طراحی ، در استفاده آزمایشی خود از تایپوگرافی قرار نمی دهد. کار Weingart به بهترین شکل به عنوان طرح آزمایشی و خودبخودی سوئیس ، با طرح های جسورانه ، پانچ دار و نوع سری Sans به صورت چشمگیر مقیاس توصیف می شود. این رویکرد تجربی کاملاً آزمایشی برای طراحی ، در طی آموزه های او به دانش آموزان وینگارت منتقل شد ، و مستقیماً روی نسل جدیدی از نویسندگان رسا تأثیر گذاشت.
طراحی گرافیک به هیچ وجه یک صنعت راکد نیست ، در واقع کاملاً برعکس است. این به لطف کار و فداکاری طراحان بی شماری ، گذشته و حال ، همیشه رو به رشد و در حال پیشرفت است.
این لیست فقط نوک یخ های بسیار بزرگ اسامی است که بخش اعظم تاریخ طراحی گرافیک را تشکیل می دهند.
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده