40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش هفتم )

40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش هفتم )

40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش هفتم )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    • ساعت : ۱۱:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۷۳۷
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
31. موریل کوپر: با طراحی سه بعدی آزمایش کنید
 
موریل کوپر یک طراح گرافیک در MIT بود که پیشگام طراحی گرافیک رایانه ای بود. در طول حرفه خود ، کوپر توانست با استفاده از رایانه ، عمق بصری ، حرکات ، تغییر اندازه ، تغییر فوکوس ، نوع 3D و غیره را ایجاد کند که در آن زمان غیرقابل مشاهده و پیشگامانه بود. این طراحی ها و تحولات موریل کوپر به طراحی و طراحی بسیاری از طراحی دیجیتال امروزی می پردازد.
 
32. لوسیان برنارد: مینیمالیسم استاد
 
در زمانی که نوتوی هنر پادشاه بود ، لوسیان برنارد مسیر جدیدی را ترسیم کرد و رویکردی حداقلی و عقب تر از طراحی را در پیش گرفت. هنگام کار به عنوان مدیر هنری ، برنارد تبلیغاتی را ایجاد کرد که متشکل از رنگ های صاف ، بدون شعار ، فقط یک تصویر و آرم ساده بود. این جرقه کوچک مینیمالیسم از برنارد بعداً به یک دوزخ خشن تبدیل می شود ، و موردی است که بسیار در شیوه های طراحی مدرن ادامه داشته است.
با رنگ های انتخاب شده و ترکیب فونت ساده به حداقلی برسید. از عروسی ، الگوی دعوت تاریخ را ذخیره کنید.
33. Otl Aicher: هویت های خیره کننده ای ایجاد کنید
 
Otl Aicher یک طراح گرافیک با موفقیت بود که بیشتر برای کار خود در بازی های المپیک تابستانی 1972 شناخته شده بود و در آن جا با جسارت از نمادنگاری ها ، رنگ های پر جنب و جوش و یک سیستم شبکه سخت برای ایجاد هویت خیره کننده استفاده می کرد. Aicher همچنین یک سیستم علامت گذاری عمومی با نفوذ ایجاد کرد که از گرافیک های ساده شکل چوب استفاده می کرد که تأثیر زیادی در طراحی گرافیک می گذاشت.
 
34. اریک نیچه: ایده های قدرتمند را ابلاغ کنید
 
طراح اریک نیچه در طول 60 سال فعالیت خود تأثیر زیادی در دنیای طراحی داشته است. کار Nitsche نه تنها در الهام بخشیدن به همه جنبه های صنعت طراحی و نام تجاری آن با مدرنیته شخصی شخصی خود ، نه تنها منبع الهام باقی مانده است بلکه روند طراحی را به عنوان ابزاری قدرتمند در برقراری ارتباط ایده ها در یک صنعت صنعتی تنظیم کرده است. حس و همچنین تجاری.
 
 
35. نویل بردی: طراحی با یک لبه منحصر بفرد و منحصر به فرد
 
نویل بردی در دهه 1980 با گرفتن «قوانین» و شکستن آنها ، مجله ، تبلیغات ، جلد آلبوم و طراحی بسته بندی را انقلابی کرد. بادی با الهام از جنبش پانک و تحت تأثیر محدودیت های بازار تجاری ، آزمایش و بازی با طراحی را انجام داد ، که به کار او یک لبه ی منحصر به فرد و منحصر به فرد می داد که در ادامه می توانست تأثیر زیادی در طراحی روز مدرن داشته باشد.
از الگوی پوستر نارنجی و آبی چلپ چلوپ نارنجی استفاده کرده و از آن الهام بگیرید.
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724
 
 

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده