40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش پنجم )

40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش پنجم )

40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش پنجم )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    • ساعت : ۰۴:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۱۲۰۱
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
21. سیمور چواست: رشته های طراحی خود را ترکیب کنید
 
 
 
سیمور چواست به لطف سبک بیان و نمادین خود که برای ترکیب این دو رشته به روشهای رادیکال و بازیگرا که مستقیماً با خلوص پاک و مینیمالیستی طراحی سوئیس کار می کند ، اغلب به عنوان طراح طراحی و طراحی و تصویرگری معاصر مورد توجه قرار می گیرد. Chwast به توسعه یك روش جدید و منحصر به فرد برای دستیابی به طراحی كمك كرد ، همانطور كه AIGA خاطرنشان می كند ، این رویكرد "مبتنی بر دانش ، قدردانی و استفاده مجدد از سبک ها و فرم های گذشته" بود. هم کارهای بصری Chwast و هم این رویکرد منحصر به فرد برای طراحی ، تأثیرات ماندگاری بر صنعت طراحی گرافیک داشته است.
 
 
22. چیپ کید: استاد زبان ویژوال
چیپ کید یک طراح معاصر است که در طراحی ژاکت های کتاب تخصص دارد و کارش را NPR توصیف کرده است که "باعث ایجاد انقلابی در هنر بسته بندی کتاب های آمریکایی شده است". رویکرد منحصر به فرد چیپ کید در طراحی جلد کتاب شامل تلاش برای تجسم روایت کتاب به صورت بصری ، از طریق زبان بصری است. این طرز تفکر بنیادین در مورد طراحی است که او را از بقیه جدا می کند و طرح های او را به یاد ماندنی ، بی موقع و اعتباری برای جامعه طراحی می کند.
 
23. الکسی برودوویچ: آزمایش با روندها
الکسی برودوویچ در دهه های 1920 میلادی در معرفی روندهای طراحی اروپایی به آمریکا نقش مهمی داشت و این باعث نسل جدیدی از طراحان شد که طرح های ساده تر و مدرن را خلق می کردند. این تنها دست و پنجه نرم کردن او در روند نبود ، اما در طی 15 سال معروف خود در Haraza's Bazaar ، برودوویچ به طور مداوم با روندهای جدید در عکاسی ، تایپوگرافی و طراحی چیدمان آزمایش می کرد ، که همگی به منجنیق مجله در کانون توجه قرار داشتند.
 
 
24. علف لوبالین: مقداری تایپگرافی داشته باشید
هرب لوبالین یکی از بزرگترین نامها در طراحی تایپوگرافی یا همانگونه که او آن را "چاپ نگاری" می نامد. گفته می شود که تایپیگرافی های لوبالین پیام های نوشتاری را تغییر داده و تقویت کرده است به گونه ای که نسخه نویسی به سادگی نمی تواند ، و ادعای محکم وی در مورد زبان بصری ، علائم و سادگی همان چیزی است که به طراحی های وی کمک کرد تا نشان های خود را در صنعت طراحی بگذارد.
 
25. ماکس میدینجر: به نظر می رسد که تحول گرا باشد
ماکس میدیجر یک طراح تایپ سوییسی بود که به دلیل ایجاد یکی از مشهورترین شکلهای تبلیغاتی در جهان ، Helvetica (یا همانطور که قبلاً معروف بود Neue Haas Grotesk) شناخته شده بود. خود Helvetica یک الگوی طراحی سوئیس است - تمیز ، خوانا ، انعطاف پذیر ، و در هیچ کجای دنیا هیچ چشم پوشی از سریال ها ندارد ، طبیعتاً خیلی سریع به سرعت جلب می شود. مشارکت میدینجر در توسعه طراحی سوئیس به شکل حیرت انگیز این جنبش کمک کرد.
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .

دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .

تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی

انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...

شماره تماس : 02188321534

تلگرام یا واتساپ : 09125225724

موبایل : 09125225724
 

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده