40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش چهارم )

40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش چهارم )

40 درس مهم از معروف ترین طراحان گرافیک تاریخ ( بخش چهارم )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
    • ساعت : ۲۳:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۵۶۶
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
16. Cipe Pineles: از محدودیت ها خلاص شوید
 
 
 
حرفه طراحی Cipe Pineles در بسیاری از مجلات مشهور ، از Vogue و Vanity Fair گرفته تا Glamour ، Seveneen و Charm گسترش یافت. شغل وی نیز پر از اولین کارها بود. او نخستین طراح زن بود که به عضویت باشگاه هنری کارگردانان در نیویورک ، اولین مدیر هنری مستقل زن برای یک مجله درآمد. او همچنین اولین طرحی بود که برای نشان دادن نشریات در بازار انبوه ، هنرمندان خوبی را استخدام کرد که روند طولانی ایستادگی در طراحی مجله را شروع کرد تا به شکل گیری صنعت طراحی مجله بپردازد.
 
 
17. سوسن کاره: طرح های خود را به فناوری بیاورید
 
Susan Kare یک طراح معاصر است که وقتی در دهه 1980 در سری NeXT اپل و استیو جابز طراحی سری عناصر رابط کاربری را برای اپل مکینتاش طراحی کرد ، نقش برجسته ای در طراحی برجای گذاشت. برخی از کارهای او که ممکن است با آنها آشنا باشید عبارتند از: نوع موناکو ، نوع ژنو ، نماد کلید Command در صفحه کلیدهای اپل ، و همچنین نمادهایی مانند سطل زباله ، ابزار سطل رنگ ، ابزار lasso ، نماد فلاپی دیسک ذخیره و غیره. بسیاری از این نمونه های کار Kare هنوز در برخی از ظرفیت ها مورد استفاده قرار می گیرند ، و اکثریت در طراحی رابط فعلی تأثیر زیادی دارند.
 
 
18. بازی های ابرام: حداکثر معنی ، حداقل معنی
 
آبرام گیمز یک هنرمند رسمی در جنگ جهانی دوم بود که بخاطر 10000 طراحی پوسترهای مشت و محور سیاسی شناخته شده است. کار بازی ها با ترسیم شعار شخصی "حداکثر معنی ، حداقل معنی" ، طراحان را در همه جا قرار می دهد ، بدین معنا که اگرچه پیام و ارتباط باید قوی باشد ، طراحی باید ساده ، تمیز و مستقیم باقی بماند.
 
19- آرمین هوفمن: مینیمالیسم را با متن و معنی معامله کنید
آرمین هوفمان به عنوان افسانه ای از طراحی سوئیس ، طراحانی بود که از طراحان گذشته و حال با الهام گرفتن از طراحی های قدرتمند ، تمیز ، و دلگرمی های مداوم خود در طراحی با متن و معنی استفاده می کرد. کارهای هوفمن ، طراحی و طراحی سوئیس را به گونه ای طراحی می کند که کارهای او را به عنوان یک الگوی طراحی مؤثر ، بی موقع و اندیشمند تبدیل می کند.
الگوی دعوت Colorful Edgy Creative Modern Chic Picnic Invitation با استفاده از پالت رنگی و ترکیب فونت های خود تأثیرگذاری می کند.
20. Josef Muller-Brockmann: برو با شبکه
 
احتمالاً یکی از شناخته شده ترین طراحان سوئیس ، بدن کار Josef Muller-Brockmann پرده های بیرونی و بیرونی طراحی سوئیس را از اشکال هندسی ، سری سری های خالص و رنگ های پر جنب و جوش تصویر می کند. اگرچه ، یکی از بزرگترین میراث های مولر-بروکمن ، نقش وی در توسعه و استفاده از سیستم شبکه در طراحی گرافیک است ، ابزاری که هنوز هم امروزه توسط طراحان مورد استقبال گسترده ای قرار گرفته است.
شبکه ها به ثابت نگه داشتن عناصر کمک می کنند و یک بخش تمیز از بخش ها را فراهم می کنند. از الگوی صفحه ویژگی های مجله Science بازدید کنید.
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .

دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .

تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی

انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...

شماره تماس : 02188321534

تلگرام یا واتساپ : 09125225724

موبایل : 09125225724
 

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده