5 روند طراحی که در سال 2020 مشاهده خواهید کرد

5 روند طراحی که در سال 2020 مشاهده خواهید کرد

5 روند طراحی که در سال 2020 مشاهده خواهید کرد

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    • ساعت : ۱۳:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۶۳۴
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
چهره طراحی همیشه در حال تغییر است.
آنچه روز به روز به نظر می رسد برش خورده است و می تواند روز بعد به نظر برسد و دور از دسترس باشد. بنابراین ، به عنوان یک طراح ، اگر می خواهید طرح های شما به موقع و مناسب احساس شوند ، باید انگشت خود را روی نبض آنچه در دنیای طراحی اتفاق می افتد - و به ویژه جدیدترین روند طراحی قرار دهید.
اما دقیقاً آن روند طراحی در سال 2020 به چه صورت است؟ ما از دو متخصص طراحی - Rani Sweis ، مدیر خلاق در AtticSalt و Geoff Donegan ، مدیر خلاق و شریک Tank Design - خواسته ایم تا نظرات خود را در مورد روندهایی که برای پیشرفت در دنیای طراحی در سال آینده پیش بینی شده است ، جویا شوند. بیایید به این روندها بپردازیم (و مهمتر از همه ، چگونه می توانید آنها را در طرح های 2020 خود گنجانید):
 
 
روند شماره 1: برندسازی بی نظیر
 
 
 
 
برندها می دانند که برای تمایز نام تجاری خود به یک آرم احتیاج دارند و برای مدت طولانی ، آرم مورد توجه قرار گرفت. اما در حالی که آرم ها (البته) همچنان در سال آینده به عنوان اصلی ترین ویژگی طراحی محسوب می شوند ، از سال 2020 انتظار داریم مارک هایی را که فراتر از آرم هستند فکر کنند و به یک هویت گسترده تر و کامل تر از برند بپردازند.
Rani Sweis مدیر خلاق AticSalt می گوید: "ما در نهایت وارد عصبی می شویم که مردم در حال درک این موضوع هستند که یک مارک خیلی بیشتر از نشان آن است." "در دنیای دیجیتالی محور که مارک ها با نقاط مختلف لمسی با مصرف کنندگان در تعامل هستند ، طراحان در حال درک اهمیت یک سیستم هویت برند منسجم و تأثیرگذار هستند که در مورد هر چه زمینه ای در مورد برندشان صحبت می کند."
نحوه پذیرش این روند در سال 2020
اگر می خواهید در سال 2020 روی هویت نام تجاری خود متمرکز شوید ، به این فکر کنید که چگونه تمام دارایی های طراحی شما برای ساخت یک برند منسجم جمع می شوند و اینکه آیا آنها به تجدید نیاز دارند.
کارت ویزیت عمومی گرفتید؟ در مورد طراحی چیزی بیشتر با برند فکر کنید تا واقعاً در مشتری شما تأثیر بگذارد. آیا از الگویی برای ساخت وب سایت خود استفاده کرده اید و احساس می کنید نتایج کمی برش کوکی هستند؟
در نظر بگیرید که یک طراح را استخدام کنید تا چیزی را انتخاب کنید که با مارک شما مطابقت بیشتری داشته باشد. محصول جدیدی تولید می کنید؟ روی بسته بندی خود متمرکز شوید و چیزی را طراحی کنید که قصد دارد از قفسه ها پرش کند.
هویت برند شما از انواع مختلفی از دارایی های طراحی تشکیل شده است:
آرم شما
کارت ویزیت شما
وبسایت شما
حضور شما در رسانه های اجتماعی
و اگر می خواهید این روند را در آغوش بگیرید ، همه آنها باید در سال 2020 احساس منحصر به فرد ، طراحی شده و برند برتر داشته باشید.
کارت ویزیت شما بخش مهمی از هویت برند شما است. کارت ویزیت را طراحی کنید که به عنوان یک مارک با یکی از الگوهای کارت ویزیت Canva ، مانند کارت ویزیت مد هندوانه یا کارت ویزیت کیک قرمز عکس ، نشانگر چه کسی باشد.
 
 
روند شماره 2: تایپوگرافی سفارشی
 
 
فرقی نمی کند شما چه کسی باشید ، چه کاری انجام می دهید یا در چه شانس صنعتی هستید ، بازار شما از رقابت اشباع شده است
و با وجود بسیاری از رقبای خارج از کشور ، هرگز مهمتر از این نیست که درهم و برهمی شکسته شود و توجه مخاطبان خود را جلب کند.
به همین دلیل ، در سال 2020 انتظار داریم با تکیه بر قلم های معمولی یک برگه پشتی به یک رویکرد سفارشی تر برای تایپوگرافی بزنید.
جف دونگان ، مدیر خلاق و شریک طراحی تانک می گوید: "مجوز قلم می تواند کثیف و گران باشد ، به خصوص برای مارک های بزرگ جهانی." "تعداد بیشتری در قالب های سفارشی سرمایه گذاری می کنند؛ این واقعاً می تواند به آنها کمک کند تا از هم متمایز شوند و به طور بالقوه پس انداز کنند. "
نحوه پذیرش این روند در سال 2020
ایجاد یک قلم دلخواه برای برند شما می تواند راهی عالی برای تمایز و ایستادگی در سال 2020 باشد.
اما قبل از شروع به طراحی (یا استخدام یک طراح) ، باید کمی فکر کنید که چه نوع قلم را می خواهید طراحی کنید ، و اینکه این قلم در مورد برند شما چه ارتباطی خواهد داشت.
به عنوان مثال ، اگر یک شرکت مشاوره مالی هستید و می خواهید حس اعتماد به مشتری خود را منتقل کنید؟ شاید بخواهید با یک قلم سریف بروید ، که مردم تمایل دارند آن را سنتی تر و مطمئن تر ببینند. یا ، در سمت تلنگر ، بگذارید بگوییم که شما یک شرکت فناوری برتر را راه اندازی می کنید. در این حالت ، شما احتمالاً می خواهید با یک فونت sif serif بروید ، که مردم آن را مدرن تر و براق تر می بینند.
طراحی تایپوگرافی سفارشی عالی است ، اما قبل از شروع طراحی ، فقط مطمئن شوید که تایپوگرافی در مورد شما و نام تجاری شما چه می گوید.
تایپوگرافی سفارشی قرار است روند مهمی در سال 2020 باشد. اما اگر این در بودجه شما نباشد ، نگران نباشید - هنوز هم می توانید با تایپوگرافی خود یک ظاهر منحصر به فرد به دست آورید. با یکی از الگوهای Canva (که بسیاری از آنها دارای سبک های قلم منحصر به فرد و خارج از جعبه است!) مانند Party Flyer یا Green Pencil Art Talent Show Flyer شروع کنید.
 
 
 
روند شماره 3: فکر کردن به خارج از کادر طراحی
 
در سال های اخیر ، بسیاری از مارک ها و طرح ها روند "بازی ایمن" آن را دنبال کرده اند - که منجر به رویکردی فرمولی تر به طراحی شده است که دقیقاً برای طراحی های جالب یا منحصر به فرد ساخته نشده است.
Donegan می گوید: "تجربه ها یکدست شده اند. همه در حال کپی کردن یکدیگر هستند ، و منجر به تجربیات دیجیتالی بدون سر و صدا می شود."
اما سال 2020 باید تعداد بیشتری از برندها و طراحان را در حال خنثی کردن عضلات خلاق خود ، تفکر خارج از جعبه طراحی و ایجاد طرح هایی با احساس خاص ، برندی و واقعاً یک نوع نشان دهد.
وی گفت: "روندهای اخیر جامعه طراحی را با رویکردی فرمولی نسبت به طراحی فرو برده و طراحان در حال شروع به عقب کشیدن هستند. حتی بیشترین شركتها در شركتها این هستند كه یقه های خود را کمی شل كنند ، و با اندكی بازیگرا و شخصیت به وجود آمده و مشكلات را برای كشف غیر منتظره باز كنند. "
"شرکت هایی مانند Dropbox ، Welly ، Uber و بسیاری دیگر در حال غرق شدن برای استفاده از رنگ ها ، انیمیشن ها و انتزاعات هستند تا مارک های خود را به زندگی بکشند."
نحوه پذیرش این روند در سال 2020
اگر یک روند طراحی 2020 وجود دارد که امکانات نامحدودی را ارائه می دهد ، این یکی است. این روند فرصتی برای خلاقیت به شما می دهد — بنابراین از آن استفاده کنید!
آیا به این فکر کرده اید که انیمیشن های بیشتری را در طراحی های خود بگنجانید (مانند آرم یا گرافیک اجتماعی)؟ به دنبال آن برو! آیا می خواهید یک سبک طراحی جدید را خارش کنید؟ آن را امتحان کنید و ببینید که چگونه می گذرد! آیا شما یک ایده طراحی در حال تکان دادن در سر خود دارید که احساس می کنید خیلی خطرناک است یا "در آنجا؟"
2020 سالی است که می توانید آزمایش کنید ، چیزهای جدید را امتحان کنید و خلاق باشید - و این یعنی فکر کردن در خارج از جعبه طراحی. پس از آن لذت ببرید!
فکر کردن در خارج از جعبه طراحی راهی عالی برای ایستادگی و جلب توجه مردم است. و یک مکان عالی برای شروع؟ آرم شما با یکی از الگوی های آرم Canva ، مانند لوگوی هدیه زرد و بنفش و سوغات یا کرم با لوگوی موسیقی نوار کاست ، کار را شروع کنید.
 
 
روند شماره 4: رنگهای پررنگ و متضاد
 
 
در حالی که طرح های عالی اغلب دارای یک پالت رنگی خنثی هستند ، در سال 2020 می توان انتظار داشت که روند رنگ بیشتر به سمت روشن و جسورانه متمایل شود.
"در جایی که مینیمالیسم در چند سال گذشته بسیاری از افراد را به سمت انتخاب یک پالت رنگی نسبتاً تک رنگ انتخاب کرده است ، طراحان شروع به تزریق شخصیت بیشتر به کار خود می کنند ، غالباً با استفاده از رنگ و شیب."
Sweis می گوید: "روزهای سیاه Helvetica در زمینه سفید رنگ محو می شود ، [با توجه به] بسیاری از طراحان رویکردی بازیگوش تر را انتخاب می کنند."
نحوه پذیرش این روند در سال 2020
اگر می خواهید با رنگ های روشن ، جسورانه ، پر جنب و جوش آزمایش کنید ، اکنون زمان انجام این کار است. اما اگر فکر کنید همه با جسارت جسورانه به نظر می رسید ، همه به یکباره احساس می کنید ، خیلی خوب است! شما هنوز هم می توانید با استفاده از رنگ های پر جنب و جوش تر به عنوان رنگ های لهجه ، این روند را در آغوش بگیرید.
به عنوان مثال ، اگر پالت رنگ نام تجاری شما عمدتاً خنثی است ، سعی کنید رنگ آنرا به رنگ زرد ، سبز یا صورتی اضافه کنید تا آن را زنده کنید. اگر در حال ایجاد یک تصویر تک رنگ برای رسانه های اجتماعی هستید ، مقداری لرزاننده را با یک عنصر جسورانه رنگی اضافه کنید. برای افزودن رنگهای جسورانه تر به طرح خود ، قدم های كمی بردارید - و تا پایان سال جاری ، این روند را مانند یك طرفدار خواهید دید.
رسانه های اجتماعی مکانی عالی برای آزمایش رنگهای روشن و جسورانه است. با یکی از الگوهای گرافیکی اجتماعی Canva ، مانند برنامه بازی Instagram Crushet Brush Brokes Strokes Cricket ، برنامه رنگی یا قلم موی نئون صورتی یا زرد رنگ را به خوراک اجتماعی خود بیاورید.
 
 
روند شماره 5 تزریق هنر بیشتر به طراحی
 
 
 
طراحی گرافیکی یک فرم هنری است. اما مطمئناً تنها شکل هنری نیست.
Iin 2020 انتظار دارم که سایر فرم های هنری (مانند تصویرگری و انیمیشن) راهی دنیای طراحی گرافیک شوند.
Sweis می گوید: "در تلاش برای دور شدن از عقیم بودن قوانین طراحی صاف ، برش و خشک ، می بینیم که طراحان شروع به ایجاد شکاف بین هنر و طراحی می کنند." "با پیشرفت روز افزون پروژه هایی که نشان می دهد شما نیازی به انتخاب بین گرافیک های رایانه ای با تصویر کشیده شده از دست را ندارید ، ما شاهد هستیم که طراحان عملکرد و حل مسئله را با طراحی و شخصیت و بیان هنر ادغام می کنند."
نحوه پذیرش این روند در سال 2020
اگر شما یا طرح هایتان استعدادی هنری دارید که به طور معمول در پروژه های طراحی گرافیکی خود دخیل نیستید (مانند تصاویر دستی یا نقاشی با آبرنگ) ، به دنبال راه هایی برای ادغام هر دو برای ایجاد طرح های تازه و روند باشید. طراحی مجدد آرم خود را؟ به جای استفاده از گرافیک رایانه ، طلسم خود را ترسیم کنید. راه‌اندازی یک محصول جدید؟ سعی کنید عناصر هنری تر و دستی تر را روی بسته بندی خود بگنجانید. طراحی تصاویر نقل قول جدید برای فیدهای اجتماعی شما؟ سعی کنید یک پس زمینه آبرنگ ایجاد کنید تا به آن زیبایی خاصی بدهید. در سال 2020 ، هرچه هنری تر ، بهتر!
یک هنرمند نیست؟ مشکلی نیست! هنوز هم می توانید هنرهای بیشتری را به نقوش خود تزریق کنید - آنچه شما نیاز دارید الگوی مناسب است. با یکی از الگوهای الهام گرفته از تصویر کانوا ، مانند کارت شکر کودک دوش ستاره یا کارت تولد کیک صورتی ، شروع به کار کنید.
 
 
آغوش بزرگترین روند طراحی 2020 است
پیش بینی می شود سال 2020 یک سال عالی برای طراحی باشد. و اکنون که انگشت خود را روی نبض می گذارید برای آنچه اتفاق می افتد در فضای طراحی ، تمام کارهایی که باید انجام شود؟ در سال آینده این روندها را در آغوش بگیرید و طرح های خود را به مرحله بعدی برسانید.
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده