50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش اول )

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش اول )

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش اول )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    • ساعت : ۱۵:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۹۵۰
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک
 
آیا بیشترین استفاده را از الگوهای هندسی کرده اید؟
من می دانم که به نظر می رسد کمی سوال عجیب و غریب ، اما الگوهای هندسی ابزاری فوق العاده مفید هستند که شما واقعاً می توانید وارد آن شوید.
الگوهای هندسی هنگام استفاده صحیح می توانند بسیار انعطاف پذیر ، از نظر بصری و در بعضی موارد بسیار کاربردی باشند. می توانید از آنها برای ایجاد نشاط و زندگی در طراحی های خود استفاده کنید یا ظرافت و سبکی نرم تر برای آنها ایجاد کنید.
بیایید نگاهی به 50 روش مختلف داشته باشیم که از الگوهای هندسی در طرح ها استفاده شده و چگونه می توانید دقیقاً همین کار را انجام دهید.
 
01- آن را متعادل کنید

الگوهای هندسی یک روش عالی برای جلب توجه بسیاری است ، اما اگر قصد استفاده از آنها یا ترکیب بسیاری از آنها را دارید ، تعادل آنها را با بعضی از عناصر کمتر شلوغ در نظر بگیرید. این مثال را توسط استودیو پلات استفاده کنید که از الگوهای هندسی بسیار جسورانه ، تیز و پر جنب و جوش استفاده می کند ، اما آنچه که آنها انجام داده اند نیز ساخته شده است که داخل این بروشور بسیار ساده تر است. بنابراین ، اگر از الگوهای زیادی به شکلی جسورانه ، پر جنب و جوش استفاده می کنید ، اضافه کردن برخی از فضای مکمل سفید و عناصر ساده تر می تواند به حفظ آن خوانا و بیش از حد خسته کننده کمک کند.
 
 
02. الگوی خود را با برش قالب جفت کنید
یک برش خوب استفاده شده می تواند دنیای طراحی شما را تغییر دهد و هنگامی که با یک الگوی هندسی زیبا جفت شوید ، می توانید چیزی را واقعاً مؤثر کنید. به فروشگاه طراحی ثابت "جوهر" توسط نعیمی فرار نگاهی بیندازید. نائمی با هوشمندانه از آرم برش به عنوان پنجره ای استفاده می کند که به الگوی هندسی رنگارنگ می پردازد. دقیقاً مانند مثال قبلی ، این قطعه ارزش تعادل چنین الگویی رنگارنگ و شلوغ را با عناصر سفید ساده تر نشان می دهد.
 
03. اجازه دهید الگوی عناصر شما را تکمیل کند
نکته اصلی که باید در هنگام استفاده از الگوهای هندسی به یاد داشته باشید این است که شما برای تکمیل طرح خود از آنها استفاده می کنید. این نمونه را توسط استودیوی Smitten بررسی کنید که طرح کارت قهوه ای ارگانیک ساده را با الگویی به رنگ خاکی و پیکان شکل تکمیل می کند. با شکل ، رنگ ها و برنامه ها و الگوهای خود بازی کنید و تا زمانی که احساس کنید طراحی شما متناسب با T است متناسب با آن کار کنید.
 
 
 
04. الگوهای را با عکاسی ترکیب کنید
آیا می خواهید برخی از هندسه های تیز و چشم نواز را به عکس های خود اضافه کنید؟ با استفاده از این مثال توسط سیاست خارجی الهام بگیرید تا با شکل ها ، الگوهای و عکاسی آزمایش کنید. این قطعات با لایه بندی اشکال و عکاسی به روش های مختلف ، و قرار دادن آن با یک پالت رنگ پرنعمت خاموش ، از اجرای روزمره عکسهای آسیاب شما به طرحی غیر منتظره ، تیز و شیک تبدیل می شوند. با رنگ جسورانه جسور شوید و با شکل های هندسی خود شجاعت داشته باشید ، زیرا نتیجه نهایی می تواند چرخش تندی بر روی طرح های شما بگذارد.
 
 
05. یک آرم هندسی بسازید
اشکال هندسی می تواند عناصر طراحی قوی ، جسورانه و قابل توجه ای باشد ، بنابراین طبیعتاً در دنیای آرم ها به طرز خارق العاده ای کار می کنند. این نام تجاری برای شهر ملبورن توسط Landor Associates این کار را در زمان ساخت آرم و تنوع بسیاری از آن انجام داد. شکل تیز M و الگوهای هندسی متنوعی که آن را پر می کند به ایجاد عمق ، نشاط و انعطاف پذیری در طراحی کمک می کند در حالی که همه آن را به زیبایی و با مارک نگه می دارد. بنابراین ، دفعه بعد که یک آرم خلق می کنید ، برای ایجاد ظاهری شیک و مدرن ، از شکل ها و الگوهای قوی استفاده کنید.
 
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .

دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .

تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی

انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...

شماره تماس : 02188321534

تلگرام یا واتساپ : 09125225724

موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده