50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش دهم)

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش دهم)

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش دهم)

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    • ساعت : ۲۱:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۷۹۵
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
46. ایجاد پرتره های منحصر به فرد
چند شکل هندسی و رنگ های مناسب می توانند با هم جمع شوند تا به شما اجازه دهند طرح هایی واقعاً هوشمندانه ایجاد کنید. این جلد مجله "White White Lies" توسط Church of London را بررسی کنید. آنچه کلیسای لندن در اینجا انجام داده است ، دو پرتره از شخصیت های فیلم "استاد" از اشکال هندسی ساخته شده است ، که به آنها اجازه می دهد تا آنها را به رنگ قرمز و آبی رنگ کنند تا هر تصویر بتواند همان فضای را اشغال کند. تصاویر پرتره در هنگام مشاهده از طریق لنز مناسب. خیلی باحال است ، درست است؟ بالاتر از آن هوشمندی ، تلطیف تصاویر بی نظیر ، تیز و چشمگیر است ، همه این به لطف اشکال هندسی است.
 
 
 
47. برای تمایز از الگوهای استفاده کنید
مشاغل زیادی که انجام می دهند استفاده از رنگ ها برای تمایز بخش ها ، تقسیم ها ، عناصر شرکت و غیره است که یک سیستم عالی است ، اما آیا الگوی خود را در نظر گرفته اید؟ الگوهای هندسی ساده با رنگ متفاوت با توجه به هر بخش می تواند روشی زیبا و کاربردی برای تمایز و هماهنگی امور باشد. این مارک تجاری توسط Bruce Mau را برای مرکز Hutchins بررسی کنید که از الگوهای منحصر به فرد رنگی برای هر بخش استفاده می کند ، روشی پیشرفته و شیک برای ورود الگوهای به محیط کار.
 
 
 
 
48. روی الگوی تمرکز کنید
یک الگوی مناسب و ایجاد شده می تواند به عنوان یک کانون زیبا برای یک طرح عمل کند. این طرح بسته بندی را کامیل پیاتکوفسکی مشاهده کنید ، که از الگوهای هندسی سیاه برای ایجاد برچسب های خیره کننده استفاده می کند. در اینجا نیازی به تصویرهای عجیب و غریب نیست ، الگوی تیز سیاه در تضاد با رنگ مایع است تا یک برند به خودی خود ایجاد کند. بنابراین ، اگر در آینده برای یک ایده برچسب گیر افتادید ، به جای آن یک الگوی قوی و جذاب را در نظر بگیرید.
 
 
49. برو حداقل
طرح های حداقل می توانند با الگوهای هندسی بسیار خوب جفت شوند زیرا اغلب برای توازن بین یکدیگر عمل می کنند. این مارک تجاری را برای کامیون مواد غذایی "The Nordic" ببینید.
دیوید ماسارا ، طراح ، می گوید: "این طراحی نمایانگر حداقلی ، بی موقع و ثابت فرهنگ نوردیک است." این الهام از الگوی هندسی اسکاندیناوی الهام می گیرد و یک کنتراست قدرتمند ایجاد می کند و الهام بخش از محیط طبیعی اسکاندیناوی است. "
جفت کردن رنگ آبی قوی ، حداقل آرم و عناصر ساده با شلوغ تر ، الگوی شگفت انگیز شورون بسیار مؤثر است و یکی دیگر از عناصر قابل تشخیص را به برند می افزاید.
 
 
 
 
 
 
50. یک الگوی ظریف ایجاد کنید
الگوهای هندسی لازم نیست در مورد اشکال قابل توجه و رنگهای واضح باشند. در حقیقت ، اشکال هندسی نازک و ظریف می توانند به همان اندازه عملکردهای و زیبا تر باشند ، به شکلی قوی تر و واضح تر. این طرح رزومه را بررسی کنید ، با استفاده از خطوط و شکلهای بسیار نازک و ساده که با نوع نور کاملاً مطابقت دارد ، این طرح تمیز ، ظریف و حرفه ای نگه داشته می شود. در نظر بگیرید که اگر الگوی ساده تر و سبک تر می تواند برای پروژه بعدی شما مانند طراحی رزومه زیر کمی بهتر باشد.
 
بیش از شما
الگوهای هندسی تقریباً در همه جا وجود دارد. اکنون مطمئن هستم که در این لیست مرور کرده اید و همه جا را مشاهده خواهید کرد. نمونه های مؤثر را جمع آوری کرده و سعی کنید بفهمید که چرا آنها کار می کنند ، چه کاری متفاوت انجام می دهند و چرا آنها را دوست دارید.
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .

دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .

تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی

انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...

شماره تماس : 02188321534

تلگرام یا واتساپ : 09125225724

موبایل : 09125225724
 
www.designoo.ir

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده