50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش دوم )

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش دوم )

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش دوم )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    • ساعت : ۰۸:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۸۵۷
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
06. شیب هندسی ایجاد کنید
از یک طرف ، شیب ها عالی هستند و از طرف دیگر الگوهای هندسی نیز وجود دارند. بنابراین ، چرا این دو دست را به هم نزدیک نمی کنیم و یک شیب هندسی ایجاد می کنیم؟ این طراحی توسط Silvio Ketterer با استفاده از یک الگوی هندسی تیز ، خطی ، هندسی و الگوهای شیب لطیف مانند برای ایجاد یک طراحی حرفه ای و خیره کننده. ظریف و براق ، ترکیب یک پالت شیب دار و شکل های خطی یک روش خارق العاده برای ایجاد الگوی هندسی به یک طراحی شرکتی بیشتر است.
07. با مقیاس بازی کنید
یکی از بهترین موارد در مورد استفاده از یک الگوی در طرح های شما مقیاس پذیری آنهاست. الگوی خود را برای ایجاد بلوک های بزرگ از رنگ و اشکال مشخص مقیاس کنید ، یا آن را در پایین ترازو بزنید تا بیشتر به یک نمای بافتی و با جزئیات برسید. بررسی کنید که چگونه آنا تریسمالی دقیقاً در اینجا از این برندسازی برای جواهرات "Art of π" استفاده کرده است. در بعضی از برنامه ها ، آنا روش پیموده شده را تغییر داده است ، و آن را به بلوک های ساده ای از رنگ تبدیل کرده است ، در حالی که در برنامه های دیگر ، او آن را کاهش داده است ، و یک الگوی هندسی شلوغ تر ایجاد می کند. بگذارید هر برنامه با کمی ترکیب کردن مقیاس الگوهای هندسی طراحی خود را داشته باشد.
 
 
08. الگوهای قوی با رنگهای پر جنب و جوش را جفت کنید
بنابراین ، یک قاعده کلی وجود دارد که شما نباید در یک طرح از بیش از 3 رنگ استفاده کنید و نباید الگوهای برخورد داشته باشید ، اما همه ما می دانیم که قوانین (بخصوص موارد طراحی) شکسته شده اند. این مثال توسط Urtd را بررسی کنید که بسیاری از الگوهای تیز سیاه را با نقاطی از رنگ جفت می کند (توجه داشته باشید: به رنگ های بیشتری از فقط 3) ، و نتیجه؟ یک محصول نهایی خیره کننده. برای تأثیرگذاری موثر و چشم نواز ، رنگهای پر جنب و جوش را با الگوهای تیز در نظر بگیرید و از آزمایش نترسید!
 
 
09. عناصر را با هم مخلوط و مطابقت دهید
مخلوط کردن و تطابق شکل ها ، الگوهای و رنگ ها می تواند به شما در ایجاد ترکیبات واقعا پویا و زیبا کمک کند. این نمونه را توسط استودیوی G Design برای کالج طراحی یونان "Vakalo" بررسی کنید. این طرح ها با ایجاد انواع مختلفی از ترکیب بندی های مختلف از اشکال ، الگوهای و رنگ ها ، بازیگوش ، تیز و جذاب نگه داشته می شوند.
همانطور که G Design Studio اشاره می کند ، "ما از الگوهای جسورانه و مرتبط با دو موضوع تخصصی وكالو استفاده كردیم: طراحی گرافیك و طراحی داخلی. این الگوهای از دوره اصلی طراحی الهام گرفته شده است ، که پایه و اساس ترکیب و ترکیب است. "
بنابراین ، عناصر خود را در اطراف مخلوط کنید ، ببینید چه مسابقات و چه درگیری هایی دارند و می بینید با چه تغییرات زیبایی می توانید به وجود بیایید.
 
10. هندسی را از نوع دریافت کنید
چه کسی می گوید الگوهای هندسی و نوع آن باید جدا باشد؟ هیچ کس ، این کیست! برای جلوه ای بازیگوش و سرگرم کننده ، شکل ها و الگوهای هندسی را در نوع خود بیاورید. این مثال توسط لیلی لی را برای مارک کیت بادبادک DIY "Aeroplay" بررسی کنید. لیلی برای خلق آرم Aeroplay از اشکال هندسی استفاده کرد و سپس از آن آرم به عنوان الگویی از انواع بسته بندی خود استفاده کرد. قطعات مساوی کاربردی و انعطاف پذیر ، این یک تکنیک ساده اما موثر برای استفاده است.
 
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .

دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .

تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی

انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...

شماره تماس : 02188321534

تلگرام یا واتساپ : 09125225724

موبایل : 09125225724
 
www.designoo.ir

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده