50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش سوم)

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش سوم)

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش سوم)

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    • ساعت : ۱۴:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۷۴۲
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
11- به صورت تک رنگ بروید
نمونه های قبلی که به آنها نگاه کرده ایم همه رنگهای پر جنب و جوش بوده اند ، اما اگر آن رنگ را کم کنیم و به اصول اولیه برگردیم چه می شود؟ یک طرح هندسی ، تک رنگ می تواند بسیار تیز و حتی مؤثر باشد. این مثال توسط استودیوی Kilo را برای کافه Flock ببینید.
همانطور که طراحان یادداشت می کنند "ایده" جمع شدن "در هویت مورد استفاده قرار گرفت که الگوهای مختلفی که قسمت های مختلفی از کافه را نشان می دهند در ترکیب های به ظاهر نامحدود مونتاژ می شوند."
بنابراین ، ترکیب الگوهای مختلفی که برای تشکیل یک و پالت براق جمع شده اند ، همه با هم کار می کنند تا طرحی را بطور دقیق و پیچیده ایجاد کنیم اما اصلاً غافلگیرانه نیست. بنابراین ، اگر قصد استفاده از الگوهای زیادی را دارید ، یک طرح رنگی اساسی تر را در نظر بگیرید و اجازه دهید الگوهای شما صحبت را انجام دهند.
12. الگوهای از نوع ایجاد کنید
الهام بخش برای الگوهای در همه جا ، از جمله نوع. نگاهی به روشی بیندازید که آتلیه ایوروین در Rational International از حرف M استفاده کرده و با تکرار آن ، آن را به الگویی تبدیل کرده است. هنگامی که با سه رنگ امضای رنگی جفت شد ، این الگوی "M" به بخشی از یک طراحی تیز و مدرن تبدیل می شود که مطمئناً همه نوع توجه مناسب را به خود جلب می کند. در نظر بگیرید که نوع خود را به یک الگوی تبدیل کنید و ببینید که چگونه می توانید از حروف شکل استفاده کنید تا چیزی پویا و جدید ایجاد کنید.
13. عدم تقارن را در آغوش بگیرید
بسیاری از مردم وقتی یک "الگوی" را تصور می کنند ، یک یا دو شکل را بارها تکرار می کنند. در حالی که مطمئناً برای بسیاری از افراد این مورد وجود دارد ، داشتن الگوی خطی کمی کمتر نیز می تواند مؤثر باشد. این مارک تجاری توسط اولیویا کینگ را که از شکل های نامتقارن به عنوان یک الگوی استفاده می کند به جای الگوی معمول منظم خود ، بررسی کنید. این الگوبرداری آسان نه تنها زیبا و مؤثر است بلکه در بسیاری از رسانه ها نیز بسیار انعطاف پذیر است. در نظر بگیرید که شبکه را رها کنید و به صورت دستی الگویی را برای ظاهری منحصر به فرد و بسیار تلطیف ایجاد کنید.
14. هنگامی که در شک هستید ، نامه
مطمئن نیستید که آیا می خواهید از یک الگوی شلوغ استفاده کنید؟ یا شاید شما فقط می خواهید برخی از oomph اضافه شده به الگوی موجود خود را؟ خوب ، بگذارید حرفهای من را بزنم. این کارتهای ویزیت را توسط شرکت طراحی لوری DeMartino طراحی کنید که از الگوهای مختلفی به عنوان قطعه های کانونی در هر کارت استفاده می کند ، هر کدام از آنها برای بیان آن لبه های لمسی و بعدی دارند.
همچنین توجه داشته باشید: برخی از کارتها از هیچ رنگی در الگوبرداری خود استفاده نکرده اند و به شما اجازه داده اند که نامه نویسی به تنهایی الگوی خود را نشان دهد ، که اگر می خواهید یک ظاهر ظریف تر و طبقه بندی تر داشته باشید ، یک روش ظریف و ظریف برای استفاده از یک الگوی است.
15. عکس های خود را در قاب های هندسی تقسیم کنید
آیا شما در حال کار روی یک پروژه عکاسی هستید و می خواهید برخی از الگوی هندسی را کانال بزنید؟ فریم های عکس مربع آسیاب را خسته کنید و به جای آن ، به دنبال چیزی کمی زیبا تر ، تیزتر و زاویه دار شوید ، مانند این نمونه از ملیسا زامبرانا. با برش تصاویر خود در نقاط مختلف و کاشی کاری آنها به روش های زاویه ای و هندسی می توانید زندگی جدیدی را تنفس کرده و چرخشی بی نظیر را بر روی عکس های خود قرار دهید.
 
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .

دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .

تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی

انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...

شماره تماس : 02188321534

تلگرام یا واتساپ : 09125225724

موبایل : 09125225724
 
www.designoo.ir

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده