50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش ششم)

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش ششم)

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش ششم)

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    • ساعت : ۱۱:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۱۳۵۰
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
26. از فضای منفی هندسی استفاده کنید
در اینجا معادله ریاضی کمی برای شما وجود دارد که باید بخاطر بسپارید: شکل های قوی + عکس های قوی = طرح های قوی. مخلوط کردن عکس های شما با الگوهای هندسی جذاب و شکل ها می تواند تضاد آنها را تقویت کرده و لبه ای مرموز و منحصر به فرد به آنها ببخشد. این سری از طرح های Josip Kelava را برای یک مسابقه عکاسی بررسی کنید.
Josip می گوید: "با کار کردن با فضای منفی و تضاد ، طرح ها ایجاد شده اند تا مشارکت بیننده را در مقایسه اجزای مختلف و همچنین افزودن تنوع به کل طراحی ، جلب کنند." تضاد این دو رنگ باعث ایجاد الهام بخش من برای ایجاد هنر نوری هندسی شد. یک حرکت حسی را ایجاد می کند ، نه چیزی استاتیک. "
بنابراین ، اگر در جستجوی چیزهای کمی لبه دار یا کمی تیز تر هستید ، در نظر بگیرید که از کتاب Josip Kelava برگ بگیرید و شکل های هندسی را در عکس های خود وارد کنید.
 
 
 
 
27. رنگ های صاف را با الگوهای سیاه جفت کنید
مخلوط پاپ تخت رنگ ها و الگوهای تیز سیاه و سفید می تواند به شما در ایجاد تضاد تیز و مؤثر کمک کند. بررسی کنید که چگونه Anagrama با استفاده از الگوی هندسی تیز ، ضخیم ، لابردنتین با الهام از هنر عتیقه مایان برای ایجاد یک جلوه چشم نواز و به یاد ماندنی ، رنگ صورتی و نعناع پاستلی را جفت کرده است. همه الگوهای شما مجبور نیستند طرح رنگی شما را تکمیل کنند ، برای ایجاد یک طراحی واقعاً چشمگیر ، الگویی را ایجاد کنید که به شدت با آن در تضاد باشد.
 
 
28. تصویر خود را با اشکال هندسی تقویت کنید
عکس ها و الگوهای شما لازم نیست که عناصر جداگانه ای باشند ، در واقع ، شکل های هندسی خود را در اطراف عکس خود شکل دهید تا یک شبکه بصری از انواع ایجاد کنید. این مثالها را از Caroline Grohs برای The Motion Theater استفاده کنید که از تصاویر زیبایی از رقصندگان استفاده می کند و آنها را به شکل هندسی به دام می اندازد که باعث افزایش حرکت در هر تصویر می شود. ایجاد صفحه های هندسی می تواند اشکال و شکل های موجود در تصویر شما را برجسته کند ، بنابراین در نظر بگیرید که آیا چیزی مشابه می تواند عکس های شما را تقویت کند.
 
 
29. با توهمات نوری بازی کنید
نکته جالب دیگر در مورد کاوش در دنیای الگوهای هندسی ، امکان ایجاد توهمات نوری است. این پوستر تبلیغاتی را با استفاده از طرح تم که از اشکال هندسی تیز و متصل استفاده می شود ، برای ایجاد یک توهم نوری از جمجمه بررسی کنید. بنابراین ، اگر مایل به ایجاد یک چیزی کمی تجربی تر و کمی عجیب تر هستید ، در ایجاد یک توهم هندسی تلاش کنید.
 
 
 
 
30. برای اثر تیز از شیب های نرم استفاده کنید
معرفی شیب نرم و متفاوت بودن اثرات شفافیت می تواند الگوی هندسی شما را جلوه ای جالب دهد. این کیت مارکینگ توسط Helen & Co. را برای شرکت نرم افزاری Efinity که قطاری از عناصر مثلثی نامنظم و در هم تنیده ایجاد کرده است ، ایجاد کنید که هر کدام به راحتی با شیب و جلوه های شفافیت رنگ می شوند. نتیجه یک طراحی ساده اما بعدی و موثر است که برای تجارت در شرکت ها مناسب است. رنگ های صاف را مانند همه در نظر نگیرید و همه را برای الگوهای هندسی خود پایان دهید ، آزمایش کنید و ببینید چه چیزی برای شما مفید است!
 
 
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .

دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .

تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی

انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...

شماره تماس : 02188321534

تلگرام یا واتساپ : 09125225724

موبایل : 09125225724
 
www.designoo.ir

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده