50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش نهم)

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش نهم)

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش نهم)

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    • ساعت : ۱۹:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۱۲۹۱
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
41. کمی بافت
عاشق نگاه ظاهری الگوی هندسی هستید ، اما به وضوح آن خیلی علاقه ندارید؟ در نظر بگیرید که کمی لطیف به آن اضافه کنید. این طراحی کارت ویزیت توسط اسکات هیل از شکل های برجسته و یک شکل طلای زیبا در قسمت جلویی استفاده می کند ، اما جنبه های صورت کمی با الگوی بسیار ظریف در برخی از اشکال شکسته شده است. فقط برخی خط و باریک و گرافیک ، گرافیک های تیز را کمی شخصی تر و شیک تر جلوه می دهد. این کارت ویزیت وقتی با یک گرافیک زیبا و جذاب در طرف مقابل جفت می شود ، بدون اینکه خیلی تیز و تیز باشد ، فریاد می زند.
 
 
42. در همه جا به دنبال الهام گرفتن باشید
بهترین طرح ها طرح هایی با معنی و اندیشه در پشت آنها هستند. و تنها چیزی که دقیقاً همین کار را انجام می دهد این مجموعه برندسازی استیفن زیمرمن برای Internationale Spieltage SPIEL ، بزرگترین رویداد تجاری در جهان برای بازی های بورد است. البته استفان الهام بخش مارک این رویداد از پازل چینی Tangrams است. استفان با استفاده از اشکال هندسی ساده ، رنگهای جسورانه ، صاف و ترکیبات هوشمندانه Tangram ، ایده بازی های تخته ای را در این مارکینگ کانال گذاری کرده و آن را قوی ، قابل شناسایی و از بینایی خیره کننده می کند. در نظر بگیرید که چه اشکال و الگوهای افراد با پروژه شما ارتباط برقرار می کند و این موارد را در طراحی شما معرفی می کند.
 
 
 
43. کمتر کمتر است
آیا برای یک برند تجاری بیشتر به الهام بیشتری نیاز دارید؟ با استفاده از Stefania Criscuolo ، این طرح را ببینید که از یک پالت رنگی خاموش و اشکال هندسی برای مارک تجاری "Antomic" استفاده می کند. Stefania با استفاده از نکات کوچک از الگو در اکثر برنامه ها ، فقط یک نوار نازک یا یک بلوک کوچک را نگه می دارد تا همه چیز را مرتب و مرتب نگه دارد ، اما همه چیز را هنوز هم با این رنگ و باریک و رنگی حفظ می کند.
به خاطر داشته باشید: لازم نیست الگوی خود را به عنوان یکی از عناصر اصلی در هر برنامه از بین ببرید ، گاهی اوقات کمتر از آن بیشتر است.
 
 
 
 
44. کانال هنر 8 بیتی
ما به طور خلاصه روی پیکسل ها لمس کرده ایم ، اما هنر 8 بیتی چیست؟ همچنین به عنوان هنر پیکسل شناخته شده است ، هنر 8 بیتی گرافیک را در سطح پیکسل ایجاد می کند و باعث ایجاد هنری مسخره ، تیز اما دقیق می شود. پیت تانگ با ایجاد یک طرح هندسی ، بلوکی (و نوع برای مطابقت) از 8-بیتی هنر در مارک شخصی خود استفاده کرده است که از رنگهای اصلی استفاده می کند تا یک مارک تیز ، مدرن و جوان ایجاد کند. چرا کانال کمی از گرافیک های بازی های یکپارچهسازی با سیستمعامل هندسی و هنر 8 بیتی را در طرح های خود در نظر نگیرید؟
 
 
 
45. کف پوش را آغوش دهید
می دانید با طرح های هندسی چه چیزی عالی است؟ فویل زدن کفهای فلزی فلزی می توانند الگوی هندسی شما را به کلاس و پیچیدگی اضافه کنند. این جلد کتاب های دوباره طراحی شده F. Scott Scott Fitzgerald توسط Coralie Bickford-Smith را که فقط فریاد ظرافت است ، بررسی کنید. الگوهای هندسی همانطور که از جنبش نمادین دکو هنر الهام گرفته شده است کاملاً به معنای واقعی کلمه در جلوی این کتاب ها می درخشد. این کتاب ها که به زیبایی از نوع سریی ساده و یک پالت جواهرآمیز جبران شده اند ، از الگوی هندسی به روشی خیره کننده ، مناسب و کلاسیک استفاده می کنند. شاید مدتی طول بکشد تا فویل های خاتمه را برای پروژه هندسی بعدی خود در نظر بگیرید.
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .

دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .

تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی

انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...

شماره تماس : 02188321534

تلگرام یا واتساپ : 09125225724

موبایل : 09125225724
 
www.designoo.ir

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده