50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش هشتم)

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش هشتم)

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش هشتم)

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    • ساعت : ۱۷:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۱۷۸۹
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
36. وسایل خود را مخلوط کنید
الگوهای تابلویی را با دست بکشید و برای یک کنتراست منحصر به فرد و به یادماندنی ، نمایی از الگوهای گرافیکی واضح تر را اضافه کنید. از این طرح های جعبه Birchbox توسط مری ربون استفاده کنید که طرح های الگوی نقاشی شده با نقوش با گرافیک های واضح تر و زیبا را ایجاد می کند تا یک طراحی زیبا و منحصر به فرد را ایجاد کنید. بنابراین ، رشته های آنالوگ و دیجیتال را در نظر بگیرید تا یک الگوی الگوی اصلاحی را با هم ایجاد کنید. بعلاوه ، ایجاد عناصر الگوی شما به صورت دستی به این معنی است که هیچ کس دیگری در جهان الگوی دقیق شما را نخواهد داشت ، که همیشه یک امتیاز اضافی است!
 
 
 
37. یک پرتره هندسی ایجاد کنید
واقعاً هیچ کمبودی برای آنچه که الگوهای هندسی می توانند انجام دهند وجود ندارد. این جلد آلبوم توسط Flat-e را ببینید که شامل یک تصویر هندسی از این هنرمند است. اشکال هندسی ساده ، چند بافت سبک و برخی از رنگهای واضح همه با هم جمع می شوند تا یک پرتره بعدی و چشمگیر را خلق کنند. به علاوه ، هنگامی که با یک آستین طلای براق جفت می شوید ، این طرح از صفحه خارج می شود. بنابراین ، اگر کمی پرماجرا احساس می کنید ، سعی کنید به تنهایی سعی کنید یک پرتره را از اشکال هندسی بسازید.
 
 
این طرح را دوست دارید و می خواهید اطلاعات بیشتری ببینید؟ برای الهام بخشیدن بیشتر به این طرح های جلد خیره کننده آلبوم مراجعه کنید.
 
 
 
 
 
38. کمی چکیده بگیرید
ما در مورد استفاده از اشکال هندسی و عکاسی بسیار صحبت کرده ایم ، اما این مثال کمی از چرخش های منحصر به فرد را در این مورد قرار می دهد. این طراحی توسط Melissa Baillache برای "Ball Mirror Ball" شرکت ملی رقص سیدنی طراحی شده است ، از این عکس ساده برای ایجاد یک طراحی جذاب و زیبا از یک عکس رقصنده و الگوی شبکه ای از محافل استفاده می کند. این قطعه با برش های استراتژیک ، فریم و رنگ ها ، ایده آینه ها ، شکست ها و توپ آینه را با استفاده از الگوی هندسی هدایت می کند. این کمی انتزاعی و کمی تجربی و بسیار مؤثر است. تصویر خود را به سمت شبکه های هندسی شکسته و آنها را به اطراف حرکت دهید. بگذارید اشکال تصویر شما را به شکلی جذاب جلوه دهند و بگذارید تصویر شما را تقویت کند.
 
 
 
39. الگوهای خود را پر کنید
الگوهای می توانند ابزاری فوق العاده کاربردی و همچنین عناصر زیبایی شناختی باشند. این طراحی وب سایت توسط Built by Buffalo ساخته شده است که از اشکال شش ضلعی پر از تصاویر ، نوع و / یا گرافیک به عنوان پیوندهای اصلی صفحه اصلی استفاده می کند. چرخش منحصر به فرد و به یاد ماندنی در دکمه های پیوند معمولی ، این طرح اجازه می دهد تا توسط Buffalo ساخته شود تا پالت رنگ و سبک خود را به روشی سریع ، زیبا و کاربردی برقرار کند. استفاده از یک الگوی هندسی را در نظر بگیرید تا محتوای خود را به روشی ساده و مؤثر نشان دهید تا اطلاعات زیادی به خوبی به دست بیایند.
 
 
 
 
 
40. سوار شبکه شوید
اشکال هندسی تقریباً در مورد هر موقعیتی بسیار انعطاف پذیر و سازگار است. آیا اثبات آن را می خواهید؟ خوب ، این کیت مارکینگ توسط کریستین گلهایم و دانیل بروکس نوردمو را بررسی کنید.
کریستین خاطرنشان می کند: "از آنجا که مد همیشه در حال تحول و تغییر است ، ما تصمیم گرفتیم از این به عنوان الهام بخش اصلی خود استفاده کنیم. این نقاط در آرم به عنوان پایه ای برای اتصال خطوط استفاده می شود و فرصتی را برای طیف وسیعی از تغییرات مختلف آرم ایجاد می کند. "
کریستین و دانیل با استفاده از یک شبکه ساده به عنوان پایه و اساس آرم خود قادر به ایجاد یکسری از آرمهای هندسی و تغییرات متناسب با هر موقعیتی هستند. جایزه: آنها همچنین قادر به جابجایی همه این طرح ها در یک الگوی بزرگ هستند تا از مارک تجاری خود استفاده کنند. بنابراین ، با شروع یک شبکه و ایجاد لوگوی خود از آنجا می توانید به شما اجازه دهید طرح های هندسی انعطاف پذیر و قابل انعطاف را در قطره کلاه ایجاد کنید.
 
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .

دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .

تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی

انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...

شماره تماس : 02188321534

تلگرام یا واتساپ : 09125225724

موبایل : 09125225724
 
www.designoo.ir

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده