50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش هفتم)

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش هفتم)

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش هفتم)

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    • ساعت : ۲۲:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۸۷۸
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
31. ایجاد الگوهای تایپی
ما بحث کرده ایم که چگونه می توانید از الگوهای قبلی برای برندسازی استفاده کنید ، اما تبدیل مارک شما به یک الگوی چیست؟ این طراحی برای TextielMuseum / TextielLab دقیقاً همین کار را انجام می دهد ، با گرفتن سه حرف از نام تجاری و آرم نام تجاری - T ، M و L - و ضرب آنها در کدورت ها و ترکیب های مختلف رنگ ، آنها قادر به ایجاد یک سری الگوهای زیبا هستند. معنی و اهمیت پنهانی دارد. بنابراین اگر همیشه خود را در چگونگی ساختن یک الگوی منحصر به فرد گیر کرده اید ، از فرم های نام تجاری خود استفاده کنید.
 
 
 
 
32. اشکال مختلف را به هم ببندید
آیا می خواهید چیزی را ایجاد کنید که فقط تیز ، رنگارنگ و هندسی به نظر برسد؟ برگه ای از کتاب طراح توماس کرونبیچلر بگیرید و برای ایجاد جلوه ای درخشان ، چند شکل و رنگ متفاوت را در نظر بگیرید و آنها را به هم ببندید. این مارک برای جشنواره موسیقی ایتالیایی "Busk" ، بقیه طراحی را بسیار ساده نگه می دارد - فقط سری سری سفید ساده و تقسیم کننده / مرزهای ساده. بگذارید الگوهای هندسی شما بدرخشد و بقیه را برای یک طراحی تیز و برجسته ساده نگه دارید.
 
33. برش بزنید
آیا یک الگوی هندسی چاپ شده فقط برش آن نیست؟ در نظر بگیرید برخی از برش های قالب را به طرح های خود وارد کنید تا جلوه ای ملموس و بی نظیر به آن بخشید. به این کارتهای ویزیت توسط Smriti Kariwal نگاهی بیندازید که از "نمای داخل یک پنجره شیشه ای رنگ آمیزی و یک طرح هندسی خطی" الهام گرفته شده است. "بعلاوه ، چنین پیچ و تاب های منحصر به فرد و رادیکال روی کارت ویزیت بدان معنی است که شما می توانید بقیه طرح را رها کنید. فوق العاده ساده
 
 
34. جسورانه برو
اگر به دنبال یک طراحی ساده ، جسورانه و پر کنتراست هستید ، یک الگوی فوق العاده ساده را برای هماهنگی در نظر بگیرید. این مثال توسط دانیل بروکس نوردمو از الگوی شوروانی ضخیم و سیاه استفاده می کند که به زیبایی شکل ساده سری و حداقل بسته بندی را تکمیل می کند. همچنین توجه داشته باشید که دانیل با برش آنها به شکل زیگزاگ ، شکل هندسی شورون را در برچسب ها قرار داده است. تنظیمات ساده و یک الگوی ساده می تواند تأثیر زیادی در برندسازی شما داشته باشد.
 
 
 
35. آن را ساده و زیبا نگه دارید
در مورد انتخاب های حداقلی از الگوهای ، این طرح برای Frank & Oak ارائه شده است که با استفاده از یک الگوی راه راه فوق العاده ساده ، چیزهای ساده ، مرتب و تمیز را حفظ می کند. لازم نیست برای به دست آوردن الگوهای هندسی ، چیزی تزئین شده و مفصل ایجاد کنید ، بررسی کنید که این مثال چقدر مؤثر است. خطوط تمیز ، پالت رنگی ساده و بلوک های تیز رنگ کمک می کند تا این الگوی را تراز کنید و این طراحی را زیبا و چشم نواز نگه دارید.
 
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .

دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .

تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی

انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...

شماره تماس : 02188321534

تلگرام یا واتساپ : 09125225724

موبایل : 09125225724
 
www.designoo.ir

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده