50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش پنجم)

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش پنجم)

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش پنجم)

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    • ساعت : ۱۷:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۸۹۳
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
21. با لایه ها کار کنید
یک روش عالی برای اضافه کردن عمق و چرخش منحصر به فرد به الگوهای هندسی شما ، لایه بندی عناصر شما به روشهای جالب است. این پوستر توسط الیز موچیر و فرانکلین دکلاس از استودیوی طراحی فرانسوی Des Signes را ببینید. این پوستر به شکلی که عناصر الگوی هندسی را بر روی آن و لایه ای از آن لایه بندی می کند ، بازیگوش و تازه است. در نظر بگیرید که برخی از عناصر الگوی خود را در طرح های خود به جلو بیاورید تا کمی بیشتر جلوه ای پویا و لایه ای ایجاد کنید.
 
 
22. الگوهای خود را جمع کنید
نمی توانید فقط در مورد یک الگوی تصمیم بگیرید؟ پس چرا از همه آنها استفاده نمی کنیم؟ به این مارک هویت شخصی که توسط گروه طراحی استرالیا Hofstede Design تنظیم شده است نگاهی بیندازید. لوگوی آنها و سایر برنامه های کاربردی دیگر آنها با هم ادغام بلوک های مختلف الگوی و نمادهای هندسی است که این امر باعث می شود یک لحاف وصله ای از عناصر طراحی بازیگوش و تیز طراحی شود. مجموعاً هفده الگوی مختلف وجود دارد (که آنها را "پیکسل" می نامند) که نشان دهنده سازگاری و بیان بصری آنهاست. بنابراین ، اگر مجموعه ای از الگوی خود را دوست دارید ، در نظر بگیرید که آنها را با هم چیده و ببینید که چه جلوه های جالبی می توانید ایجاد کنید.
 
 
 
23- الگوهای خود را مطابق با برند خود تنظیم کنید
الگوهای هندسی فقط برای مارک های پر جنب و جوش ، تیز و پر جنب و جوش نیستند ، می توانند از آن برای افزودن زیبایی و کلاس استفاده کنند ، درست همانطور که در این مثال توسط گوستاوو فریتاس برای برند جواهرات مونته کریستالو انجام شده است. این الگوی هندسی با استفاده از یک الگوی ساده و ظریف و متعادل کردن آن با رنگ های نرم و حداقل عناصر ، مقداری بافت ، سبک و جلوه بی نظیری را به برند می بخشد. بنابراین ، الگوهای تجاری هندسی خود را کاملاً تخفیف نکنید ، اما می توانید آنها را متناسب با هر موقعیتی تنظیم کنید.
24. ایجاد الگوهای هدفمند
الهام بخش برای الگوهای در همه جا وجود دارد ، بنابراین ایده های طوفان مغزی پیرامون پروژه خود را ببینید و ببینید چه اشکالی به ذهن شما خطور می کند. به عنوان مثال ، این مارک تجاری توسط Federica Belfonte for Bee Visual را بررسی کنید که شکل شش ضلعی زنبور عسل زنبور عسل را به صورت کانال هدایت می کند و الگوی ساده و زیبایی را ایجاد می کند. چنین المان ساده ای اضافه شده ، این الگوی را به نام تجاری هدایت می کند و رنگ ، بازی و سرگرمی را به برند می افزاید. به این فکر کنید که چه شکل و الگویی را با نام تجاری / پروژه خود در ارتباط دارید و ببینید که آیا می توانید آن را به یک الگوی تبدیل کنید.
 
25. در برخی تنوع اضافه کنید
آنها می گویند تنوع ادویه زندگی است ، بنابراین چرا برخی از آنها را به الگوهای خود اضافه نمی کنیم؟ این کارتهای ویزیت توسط Factory North از سه الگوی هندسی ساده اما متفاوت برای ایجاد کارتهای متنوع ، تازه و زیبا استفاده می کنند که به تنهایی عالی و حتی بهتر به نظر می رسند. استفاده از نیمی از کارت ویزیت برای گرافیک الگوی نیز راهی عالی برای تعادل بخشیدن به انواع زیادی در صورت عدم موفقیت در این معضل است. بنابراین ، الگوهای خاصی را که دوست دارید ایجاد کنید و سپس آنها را برای برخی از انواع مختلف و چیزهای کمی منحصر به فرد در کارت های ویزیت خود در نظر بگیرید
 
 
 
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .

دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .

تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی

انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...

شماره تماس : 02188321534

تلگرام یا واتساپ : 09125225724

موبایل : 09125225724
 
www.designoo.ir
 

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده