50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش چهارم)

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش چهارم)

50 الگوی هندسی بسیار زیبا در طراحی گرافیک (بخش چهارم)

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    • ساعت : ۱۵:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۱۹۷۴
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:
16. مقداری کارآیی را امتحان کنید
نکته عالی دیگر در مورد اشکال هندسی؟ برخی از آنها tessellate! برای ایجاد خطوط پیشرو که چشم را به پایین صفحه هدایت می کند اشکال در هم تنیده را در نظر بگیرید ، دقیقاً مانند این مثال توسط Aidan Stonehouse. با ترکیب این اشکال هندسی با تصاویر و نوع آن که با هر عنصر تراز می شود ، می توانید جلوه ای برجسته ایجاد کنید.
 
17. با پیکسل ها بازی کنید
شما در ثانیه دوم به صدها نفر از آنها نگاه می کنید: پیکسل. پیکسل ها قطعاتی از الگوی هندسی فن آوری هستند و الهام بخش خوبی برای طراحی های شما هستند. بررسی کنید که چگونه جو کرال از موس کامپیوتر نمادی الهام گرفته و این اثر لایه لایه خیره کننده را ایجاد کرده است. همچنین ، توجه داشته باشید که هر عنصر به چه میزان مطابقت دارد. اگر می خواهید با هنر پیکسل کار کنید ، از یک شبکه استفاده کنید و عناصر خود را هم تراز کنید تا به نظر برسد مرتب باشد.
 
18- با الگوهای قاب سیم آزمایش کنید
آیا به دنبال الگویی هستید که کمی اغوا کننده باشد؟ این می تواند به خوبی هنگامی که با سایر تصاویر / عناصر جفت می شود کار کند؟ الگوهای قاب سیم را در نظر بگیرید. به هشتم نگاهی به این مثال بیاندازید که در آن از خطوط نازک و نواحی شفاف استفاده شده است تا بتوانید الگویی را ایجاد کنید که بدون ایجاد مسدود کردن کامل تصویر ، روی تصویر قرار گیرد ، در حالی که هنوز مارک تصویر را با الگوی ظریف و مؤثر انجام می دهد. اگر به دنبال راهی غیر محتاط برای جفت کردن الگوهای و عکسها هستید ، یک الگوی قاب سیم را ایجاد کنید.
 
19- یک توهم ایجاد کنید
در صورت استفاده صحیح ، می توانید از الگوهای هندسی برای ایجاد توهم حرکت استفاده کنید. این پوستر ایجاد شده با عنوان مناسب "جشنواره موج" را ببینید. استفاده از اشکال جسورانه تنظیم شده برای ایجاد الگوهای موج باعث ایجاد توهم حرکت به سمت طراحی می شود و در عین حال تیز و مؤثر نیز به نظر می رسد. بررسی کنید که چگونه نامهای باند / هنرمند به طور ظریف در خطوط "موج" پنهان می شوند تا از طراحی خدشه دار نشوند. نترسید از کمی هندسی و منحنی خود استفاده کنید.
 
20- الگوهای در هم تنیده ایجاد کنید
برای ایجاد یک طراحی بزرگتر ، عناصر الگوی مختلف را با هم در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، این طراحی های تبلیغاتی توسط پاتریک فرای برای The Globe Theater عناصر الگوی هندسی را بهم متصل می کنند تا مجموعه ای از آیتم ها را ایجاد کنند که از هم به نظر می رسند خارق العاده و حتی بهتر. Fry با استفاده از یک شکل دایره / نیمه دایره ساده در هر دو طرف صفحه ، طرحی را ایجاد می کند که التماس می شود که در آن صف آرایی و جمع آوری شود تا کل تصویر را تشکیل دهد. الگوهای ساده اما جسورانه با برخی از فضای تمیز و سفید جبران می شود تا رنگها و نقوش این الگوها واقعاً ظاهر شوند.
 
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .

دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .

تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی

انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...

شماره تماس : 02188321534

تلگرام یا واتساپ : 09125225724

موبایل : 09125225724
 
www.designoo.ir

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده