50 طرح بسته بندی خلاقانه و خیره کننده (بخش اول )

50 طرح بسته بندی خلاقانه و خیره کننده (بخش اول )

50 طرح بسته بندی خلاقانه و خیره کننده (بخش اول )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    • ساعت : ۱۵:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۸۷۹
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:
به جدیدترین خرید خود فکر کنید. چرا آن مارک خاص را خریداری کردید؟ آیا این یک خرید ضربه ای یا چیزی است که شما واقعاً به آن احتیاج دارید؟
اکنون که به آن فکر می کنید ، شانس است ، شما آن را خریداری کرده اید زیرا جالب بود. بله ، شاید به شامپو احتیاج داشته باشید ، اما آیا به آن مارک خاص نیاز داشتید؟ یکی با بطری براق و گران قیمت؟ نه ، اما شما آن را خریداری کرده اید زیرا فکر می کنید باعث می شود احساس راحتی کنید ، حتی اگر همان کالایی باشد که در سطل تخفیف وجود دارد.
این هدف از بسته بندی است. بسته بندی وقتی درست و خلاقانه انجام شود ، در نهایت همان چیزی است که محصول شما را به فروش می رساند. این بیش از این است که آرم خود را روی یک بسته قرار دهید. این توجه را جلب می کند ، پیامی را ارسال می کند و باعث می شود مصرف کنندگان روشی خاص را احساس کنند.
بسته بندی نوعی برند سازی است و دانستن چگونگی ایستادن کالای شما در بین سایر موارد موجود در قفسه ها می تواند سخت باشد ، بنابراین به این 50 نمونه و نکات بسته بندی خلاقانه و بی نظیر نگاهی بیندازید تا الهام بگیرید و یاد بگیرید که چگونه بسته بندی خود را تهیه کنید به توده ها متوسل شوید
 
1- از الگوها (پترن ها ) استفاده کنید .
 
 
از الگوهای استفاده کنید تا یک قدم ساده در بسته بندی استفاده کنید. این بسته بندی ابزار از نظر ساختاری ساده است ، اما با وجود نوارهای جالب توجه بر روی پس زمینه ، شکافی به خود می گیرد. طرح رنگی به آن احساس کاملاً آمریكایی می دهد و ابزارها برای خودشان صحبت می كنند.
از مدل لیبل محصول زیبایی با الگوی گل با زیبایی و زیبایی با شکل ظاهری لذت ببرید.
 
 
2-تمام فضای موجود را در نظر بگیرید
 
 
هنگام ایجاد یک بسته بندی ، از هر اینچ که می توانید استفاده کنید. در این جعبه از یک الگوی گل زیبا در قسمت داخلی استفاده شده است. این الگو به جای اینکه داخل را دست نخورده بگذارد ، باعث می شود جعبه از سطح بالاتری احساس شود ، که به نوبه خود باعث می شود کالای داخل آن از بالاترین اندازه به نظر برسد.
 
3- از سادگی نترسید
 
4-به تجربه فکر کنید
 
 
کارهایی را که شخص هنگام تعامل با محصول شما انجام می دهد ، در نظر بگیرید. در این حالت محصول دمپایی لوکس است. از آنجا که این یک کالای لوکس است ، آنها درون یک قلاب گرد و غبار زیبا قرار می گیرند ، که سپس درون جعبه قرار می گیرد. خریدار جعبه را باز می کرد ، یک بسته دیگر را که داخل آن قرار گرفته بود ، می دید ، و سپس دمپایی ها را کشف می کرد. عمل ساده لایه بندی این بسته جنبه لوکس را می افزاید و خریداران را قادر می سازد تا هزینه های چند دلار اضافی را برای تجربه منطقی تر کنند.
 
5- مکمل محصول
 
 
 
اطمینان حاصل کنید که طراحی شما کالای موجود در آن را تکمیل می کند. این بسته بندی ساده و طبیعی به نظر می رسد درست مانند آنچه در داخل است. شما می توانید تمام قسمت ها و قطعاتی را که قبل از خرید خریداری می کنید ، مشاهده کنید ، بنابراین این شفافیت را به شما می دهد و به آنچه می فروشید افتخار می کنید.
 
6- بازیگوش باشید
اگر فرصتی دارید که با بسته بندی خود بازیگوش باشید ، از آن استفاده کنید. این بسته بندی فوق العاده بازیگوش و در عین حال ساده است. تصویر با محصول در تعامل است اما هنوز هم اجازه می دهد تا از آن بدرخشد. رنگ ها به انواع توت ها مربوط می شوند و عملكرد شخصیت در حال خوردن انواع توت ها نشانگر كیفیت آنها است.
با استفاده از رنگهای روشن و شاد ، درست مثل اینجا در الگوی لیبل ذخیره سازی میوه های رنگارنگ Lilac & White ، بازیگوش شوید.
 
 
7- جسور باشید
استفاده از چندین رنگ و شکل در یک الگوی جالب راهی عالی برای ایستادگی است. این بسته بندی تکیلا از این موارد استفاده می کند و ظاهری بی نظیر دارد. به نظر سرگرم کننده و بازیگوش است و در صورت انتخاب آن ، زمان خوبی را وعده می دهد.
 
8-قالب را بشکنید
 
اگر محصولی را دارید که افراد زیادی نیز تولید می کنند ، سعی کنید در نحوه نمایش آن ابتکاری داشته باشید. این بسته بندی عسلی قدمی در جهت مخالف شیشه معمولی یا شیشه پلاستیکی برداشته و ظرفی است که از موم زنبور عسل ساخته شده است. چه بهتر ، هنگامی که از این محصول استفاده کردید ، می توانید ظرف را بچرخانید و یک فتیله را در قسمت پایین فاش کنید. سپس بسته را بازکرده و آن را استفاده می کنید .
 
9-فرایند را در نظر بگیرید
 
 
اگر محصول شما چیزی است که شما فکر می کنید شایسته هدیه است ، آن را به این روش نمایش دهید. این limoncello برای هدیه و بسته بندی مناسب ساخته شده است. کاغذ سفید از بطری شیشه ای درون استوانه بلند محافظت می کند. وقتی سیلندر را باز می کنید ، می توانید کاغذ را از بطری جدا کنید ، که یادآور هدیه های بسته بندی شده معمولی است.
 
 
10- از سبک سازی استفاده کنید
 
 
احساس واجبات نکنید که تصاویر یا گرافیک های خود را کاملاً واقعی جلوه دهید. اگر می توانید تصاویر خود را سبک کرده و از آن به عنوان یک عنصر بافت استفاده کنید ، به دنبال آن بروید. در این بسته بندی از تصویر ساده ای از سر و مو استفاده شده است. مو در سراسر جعبه حرکت می کند ، الگویی را در پس زمینه ایجاد می کند. در نگاه اول ، شما نمی دانید چه الگویی را می سازد ، اما وقتی این بسته را کاوش می کنید ، می فهمید که این همه موها بوده است.
 
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده