50 طرح بسته بندی خلاقانه و خیره کننده (بخش دوم )

50 طرح بسته بندی خلاقانه و خیره کننده (بخش دوم )

50 طرح بسته بندی خلاقانه و خیره کننده (بخش دوم )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    • ساعت : ۱۳:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۱۱۴۷
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:
11. خود را محدود نکنید
 
 
اگر محصول شما بهترین نوع بسته را دارد ، خود را محدود به ایده اصلی نکنید. این صابون به بهترین شکل در یک جعبه قرار می گیرد ، اما به جای فقط یک جعبه معمولی که در یک انتها باز می کنید ، باز می شود، عملکرد تاشو آن را بسیار ویژه تر و جالب تر می کند ، و آن را به چیزی برای صرفه جویی و استفاده از آن برای ذخیره سازی تزئینی تبدیل می کند.

12. مدرن باشید
 
طرح های مدرن ، براق و ساده برجسته است. برای دستیابی به ظاهری مدرن از خطوط تمیز ، رنگ های ساده و فونت های بدون سری استفاده کنید. این بسته بندی از یک رویکرد بسیار مدرن استفاده کرده و با بی نظیر بودن جنس آن را مدرن تر کرده است و بیننده ها در مورد اینکه این محصول برای چه کسانی است کنجکاو می شوند.

طرح های مدرن با خطوط و رنگ های تمیز آنها مشخص است.
13. از بافت استفاده کنید
به جای اینکه فقط از لحاظ بصری از بافت استفاده کنید ، از نظر جسمی نیز استفاده کنید. مردم از نظر جسمی با پکیج شما در تعامل خواهند بود ، بنابراین به احساس لمس آنها متوسل شوید ، نه فقط بینایی آنها. این بسته بندی برای دفع حشرات از بافت در پایین بطری های آنها استفاده می کند. نه تنها به شما در نگه داشتن استحکام کمک می کند بلکه حس جالبی را به دستان شما می بخشد و از لحاظ بصری به تصاویر خال دار در قسمت بالای بطری مربوط می شود.

14. روشن باشید !!
اگر محصول شما به رنگ روشن است ، از آن الهام بگیرید. مانند بسته بندی آب نبات ، از بسته های رنگی روشن در بسته بندی خود استفاده کنید. هر نوع آب نبات رنگ متفاوتی دارد و هر کیسه از رنگ آب نبات در طرفین و در گرافیک ها استفاده می کند. به طور کلی خط به هم متصل است ، اما آنها به اندازه کافی متفاوت هستند که می توانید وقتی محصول متفاوت از محصول بعدی است (بدون نیاز به نگاهی به آب نبات) ، آن را بدست آورید.

رنگی را انتخاب کنید که برجسته باشد و برچسب محصول شما را به یاد ماندنی کند.
 
 
15. داستانی را بگویید.
 
 
اگر می توانید با بسته بندی خود داستانی را بیان کنید ، خودتان طرفداری زیادی می کنید. مردم عاشق داستان هستند و عاشق کشف اطلاعاتی هستند که ممکن است در غیر این صورت باشد. این بسته بندی برای جوراب داستانی بی نظیر را روایت می کند. وقتی جوراب ها را بیرون می آورید ، یک توت پنبه به بالا گیر کرده و دودهای دودی را که اغلب در سالهای گذشته در کارخانه های جوراب یافت می شد ، تکرار می کند.

 
 
16. به ریشه های خود بچسبید
 
آنچه محصول شما مخفف است را تجزیه و تحلیل کنید و در بسته بندی خود نشان دهید. این خط زیبایی مخلوط مواد ساده ، طبیعی و خالص است. آنها آن را در بسته بندی خود نمایش می دهند. ساده ، تمیز و طبیعی به نظر می رسد. جعبه دارای سطح زمین ، شعله زیبایی را به جنبه طبیعی نیز می افزاید.

17- خلاق باشید
 
شما می توانید بسته بندی خود را خنک کنید ، اما اگر بتوانید محصول واقعی خود را خنک کنید ، یک برنده واقعی بدست آورده اید. مثلاً از این صابون شیر استفاده کنید. این فقط صابون ساخته شده با شیر ، و به راحتی می تواند یک نوار مستطیلی دیگر باشد. اما به جای انجام آنچه انتظار می رفت ، صابون به یک بستنی درمانی تبدیل شد که مستقیماً به شیر موجود در داخل مربوط می شود.

با محصول بازی کنید و چیزهای مختلفی را امتحان کنید. 
 
 
 
 
18- فضای داخلی را در نظر بگیرید
 
قسمت خارج از بسته شما باید جالب باشد ، اما در مورد داخل ، جایی که محصول واقعاً محصور است ، چه می توان گفت؟ اگر چندین محصول و قطعه به محصول خود دارید ، آنها را جداگانه نمایش دهید. این بسته بندی yoyo دارای بریدگی های کوچکی برای هر قطعه yoyo است و همه آنها به زیبایی در داخل جای می گیرند. رنگ های محصول به رنگ های موجود در جعبه مربوط می شود و آن را به زیبایی جمع می کند.

19. هدف دیگری را از خدماتتان نشان دهید . 
 
دوست داشتن محیط زیست یک روش عالی برای جذب مردم  عاشق برند شما است. یکی از راه های دوستانه سازگار با محیط زیست این است که هدف دیگری از بسته بندی محصولات خود بدهید. این بطری ها در نگاه اول مانند مواد تمیز کننده به اندازه کافی نرمال به نظر می رسند ، اما هنگامی که با آنها تعامل برقرار می کنید متوجه می شوید که آنها از پلاستیک کرکی ساخته نشده اند. آنها بطری های چینی هستند و پس از از بین رفتن محصول داخل ، به عنوان گلدان استفاده می شوند.

20- با حواس بازی کنید
 
اگر می توانید به  حس و حال انسان در بسته بندی خود متوسل شوید. در این بسته بندی ورق دوباره حس لامسه پخش می شود. قطعات کوچک قبل از بسته شدن خلاء در داخل بسته قرار داده شده بودند و جلوه ای سه بعدی و برجسته ایجاد می کردند. این نه تنها برای چشم بلکه برای دست جالب است.


ادامه دارد ...
 
تیم طراحی گرافیک دیزاینو
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724
 
 
 

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده