50 طرح بسته بندی خلاقانه و خیره کننده (بخش پنجم )

50 طرح بسته بندی خلاقانه و خیره کننده (بخش پنجم )

50 طرح بسته بندی خلاقانه و خیره کننده (بخش پنجم )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    • ساعت : ۱۷:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۶۳۷
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:
41. ریسک کنید
کمی بودن با بسته بندی شما می تواند مخاطب متفاوتی را نسبت به آنچه در غیر این صورت می توانست داشته باشد جذب کند. این محصول فقط نان معمولی است ، اما بسته بندی آن را به عنوان چیز دیگری به تصویر می کشد. این بسته بندی در واقع برای ارتقاء آگاهی از سرطان پستان است و کار جالبی را برای جلب توجه انجام می دهد.
 
42. مرموز باشید
مصرف کنندگان خود را شوکه کنید. این بسته بندی سیگار بسیار تکان دهنده است. این حقیقت ریشه دارد ، زیرا افراد سیگاری خطراتی را که هنگام روشن شدن انتخاب می کنند می دانند. اگرچه ممکن است بهترین راه حل بازاریابی نباشد ، اما مطمئناً توجه را به خود جلب می کند.
 
43. آن را فشار دهید
با بسته بندی خود غیرقابل اعتماد باشید. تا زمانی که مصرف کنندگان بتوانند ارتباط بین محصول شما و آنچه که در آن بسته بندی شده است ، برقرار کنند ، خیلی دور نیستید. این ژل ودکا در لوله‌ای بسته بندی شده است که شباهت زیادی به قلاب دارد. این یک راه جالب برای بیرون کشیدن این محصول است ، و این یک سرگرم کننده برای ژل های صنعتی است.
 
44. رسیدگی به وضعیت
سعی کنید نمایش دهید که چرا کسی به محصول شما نیاز دارد. این گوشواره ها همین کار را انجام می دهند. درپوش به دکمه صدا در استریو شباهت دارد و حرکت خاموش کردن کلاه را "خاموش" می کند. درپوش واقعاً مانع از سر و صدا نمی شود ، گوشواره ها هستند ، اما پیچ و تاب زیادی است.
 
45. آن را با علت مرتبط کنید
تصاویر را با علت خود مرتبط کنید. این بسته بندی برای دستگاه گوارش مبتنی بر گیاه است. ضربات چاقو به گوشت می خورد و وقتی قرص ها بیرون می آیند ، به نظر می رسد که آنها در محدوده تیراندازی شلیک شده اند. این با شعار "غذای سنگین را هدف قرار دهید" و این تصور را می دهد که قدرتمند است.
ظاهر را با الگوی آبجو با طلای Gold and Cream Illustrated Beer دریافت کنید.
 
46. آن را به چیزی تبدیل کنید که نیست
محصول خود را مانند چیز دیگری جلوه دهید - خیلی خراب نشوید. آبجو کنسرو ارزان قیمت است ، اما در بسیاری از اوقات ، بسته بندی خیلی عالی نیست. این آبجو کنسرو است ، اما به نظر می رسد که در یک لیوان مخصوص آبجو است. تضاد بین درب و بقیه "قوطی" اثر جالبی ایجاد می کند و آبجو را بی نظیر می کند.
 
47. از محصول به نفع خود استفاده کنید
از بافت ، رنگ و یا شکل محصول به نفع خود استفاده کنید. این بسته بندی گوشت از گوشت واقعی به عنوان یک عنصر طراحی استفاده می کند. فضای منفی در حیوانات محصول واقعی را در زیر نشان می دهد و تضادی بین نحوه شروع و چگونگی اکنون ایجاد می کند.
 
48. جمع و جور باشید
اگر می توانید کاری را به همان اندازه کوچکتر انجام دهید ، آن را امتحان کنید. هرچه چیزی جمع و جور تر باشد ، ذخیره و حمل و نقل آسان تر است. این flashdrive ها به وسیله مقوا به یکدیگر وصل می شوند. کل چیز فقط اندازه کارت اعتباری است و به راحتی در کیف پول جا می گیرد. اگر لازم است پرونده را به کسی بدهید ، به سادگی یک شکاف را پاره می کنید ، بارگذاری می کنید و آنرا تحویل می دهید. راحت و یادآور آن دسته از پرچمداران محبوب برگه کش است.
 
49. بالای سر بروید
تا جایی که می توانید طرح خود را تحت فشار قرار دهید ، هرگز نمی دانید چه راه حلهای جالبی را ارائه داده اید. Trident از شکل محصول خود برای ایجاد دندان استفاده کرد. آنها به جای اینکه فقط لبهای قرمز ساده ای داشته باشند ، در سبیل های خنده دار و موهای صورت اضافه می کردند. ایده منحصر به فردی را می گیرد و آن را تحت فشار قرار می دهد.
 
50. چکیده آن
 
پس از مشاهده امکانات بی حد و حصر برای ساخت بسته بندی بسیار جذاب خلاقانه ، هیچ تردیدی وجود ندارد که بتوانید بسته محصول خود را به حداکثر فشار برسانید. این می تواند کاربردی ، هدفمند ، سرگرم کننده و یا کاملاً عجیب و غریب باشد ، اما یک چیز مطمئناً است: هرچه بسته بندی شما خلاق تر و الهام بخش باشد ، احتمال فروش محصول بیشتر است.
 
ترجمه از طراحی گرافیک دیزاینو
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده