50 طرح بسته بندی خلاقانه و خیره کننده (بخش چهارم )

50 طرح بسته بندی خلاقانه و خیره کننده (بخش چهارم )

50 طرح بسته بندی خلاقانه و خیره کننده (بخش چهارم )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    • ساعت : ۰۴:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۹۸۷
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:
31. آن را قابل اعتماد کنید
آیا در مورد نوع محصول شما ایده مشترکی وجود دارد؟ سعی کنید از آن در بسته بندی استفاده کنید تا درک جهانی پیدا کنید. این بطری مشروبات الکلی فقط یک برچسب فوق العاده دقیق ندارند ، بلکه یک کاغذ قهوه ای خنده دار از روی بسته بندی دارند.
 
 
32. جنبه لمسی را درج کنید
 
اگر بسته شما تعاملی باشد ، مردم آن را دوست دارند. این الکل Smirnoff دارای یک بسته بندی در قسمت بیرونی است که باید از نظر جسمی آن را جدا کنید. همچنین شبیه میوه ای است که در آن الکل طعم دار شده و طبیعی تر می شود.
 
33. عجیب باشید
 
اگر این سبک شما باشد ، افراد را ناراحت کنید. این جعبه های آب میوه ای بسیار چشمگیر به نظر می رسند. شباهت میوه واقعی غیرقابل توصیف است و دیدن آن به شکل جعبه آب میوه باعث می شود که دو بار مصرف کنید. این احساس را به شما می دهد که شما مستقیم از میوه می نوشید و باعث می شود سالم تر به نظر برسید.
 
 
34. از طنز استفاده کنید
 
داشتن کمی زبان به گونه ای با بسته بندی شما سرگرم کننده است. اگر می توانید وقتی کسی محصول شما را ببیند ، لبخند بزند ، چرا شما اینطور نیستید؟ این برس های رنگی مانند موهای صورت برای صورت های مصور روی آستین ها عمل می کنند. جالب است که نگاه کنید ، و مطمئناً در برابر مارک های دیگر قلم مو رنگ است.
طنز خوب و تمیز هرگز باعث نمی شود مردم بخندند و توجه کنند.
 
35. از اغراق نترسید
شکل ها ، رنگ ها و تصاویر خود را وقتی می توانید اغراق کنید. این مارک غلات از یک خرس به عنوان شخصیت خود استفاده می کند (از آنجا که عطر آن عطر است). خرس به جای اینکه فقط یک عکس از یک خرس ناز داشته باشد ، دهانش را باز کرده و آن را پر از غلات خوشمزه درون آن کرده است.
 
36. آن را به چیز دیگری تبدیل کنید
 
فقط به این دلیل که محصول شما یک چیز نیست به این معنا نیست که نمی تواند مانند چیز دیگری به نظر برسد ، با این که محصول شما چگونه می تواند خلاقیت پیدا کند ، خلاقیت پیدا کنید. این مارک چای به جای اینکه یک کیسه چای ساده قدیمی باشد ، این کیف ها را به "پیراهن چای" تبدیل کرده و کامل با چوب لباسی. چوب لباسی کیسه را به طور صاف بر روی لبه لیوان شما نگه می دارد ، و آن را کاربردی و فقط برای زیبایی شناسی نمی کند.
 
37. آنرا بسازید که هست
محصول خود را در بسته بندی نشان دهید. این عطر (به نام ذن) با بامبو ساخته شده است. بجای استفاده از چاپ یا تصویر بامبو ، بطری به بامبو تبدیل می شود. این تبدیل به یک قطعه بیانیه واقعی می شود و چیزی که شخصی دوست دارد نمایش دهد.
 
38. ترکیب زیبایی
مردم عاشق چیزهای زیبا هستند. استفاده و خرید از آنها باعث می شود افراد احساس خوبی داشته باشند. یک کیسه چای جالب دیگر ، هرچند که در جهت دیگری نیز گرفته شده است ، اما این کیسه چای پرنده است. انگار پرواز می کند و به زیبایی در جام شما شناور می شود و هاله ای از آرامش را به شما هدیه می کند.
عناصر مانند گل یا آیکون های پرنعمت را اضافه کنید تا ابعاد جالب و زیبایی به آن اضافه شود. قالب برچسب آبجو تیره مایل به آبی و بژ مالت را ببینید.
 
 
39. مسخره شوید
حتی افراطی ، مضحک باشید. این کفش های نایک ایر در یک جعبه بسته بندی نشده اند ، آنها بسته بندی شده اند - درست است - یک کیسه هوا. بسیار واضح است اما بسیار خلاق است. شما باید دست خود را روی آنها بکشید ، و بسیار مؤثر است.
 
40. چیزی را با محصول ایجاد کنید
از این محصول برای ایجاد تصاویر خود استفاده کنید ، اما مطمئن شوید که مربوط به آنچه شما می فروشید است. این هدفون برای ایجاد نت موسیقی استفاده می شود. از آنجا که یادداشت ها روی کاغذ چاپ نمی شوند ، آنها 3D هستند ، و واقعاً چیز دیگری را به تکه تخت کارتن اضافه می کنند.
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724
 

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده