50 فونت زیبای کریسمس ( بخش اول )

50 فونت زیبای کریسمس ( بخش اول )

50 فونت زیبای کریسمس ( بخش اول )

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
    • ساعت : ۰۴:۵۱
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۱۲۹۳
  • این مطلب پسندیدم: ۲
  • انتشار این مطلب:
50 فونت زیبای کریسمس
 
آیا شما در حال ایجاد فشار برای ساخت کارت تعطیلات واقعا ستاره ای یا طراحی این فصل هستید؟
این می تواند کار سختی باشد. از چه تصویری استفاده می کنید؟ چه رنگهایی بهتر کار می کنند؟ در مورد شکلهای مختلف چطور؟ برای شما خوشبختانه ، ما 50 قلم کریسمس و الهام گرفته از تعطیلات را برای شما طراحی کرده ایم که مطمئناً طرح های شما را با ارزش جلوه می دهند. و با روحیه واقعی دادن - آنها رایگان هستند!
 
01. یک شب پرستاره
 
 
این قلم بسیار سرگرم کننده است ، و ریشه های محکمی در دستکاری دارد. چرخش ها و تاب های مختلفی که در حروف موجود است انرژی زیادی می بخشد و نازک بودن حروف باعث می شود که حروف متنفر بیش از حد خسته کننده نباشند.
آن را در Fontspace بارگیری کنید.
 
02. Metro Retro NF
 
شکل های پیچیده و نقاط خطی به این نوع شکل ظاهری شبیه به توری می بخشد. این بلوک ، در عین حال تصفیه شده است ، و یک احساس یکپارچهسازی با سیستمعامل (از این رو نام) نسبت به آن دارد. الگوی توری مانند ، آن را از احساس خیلی یکپارچهسازی با سیستمعامل بیرون می آورد و آن را به عرصه تعطیلات باز می گرداند.
آن را در 1001 قلم بارگیری کنید.
 
03. سنتینل
 
این قلم بسیار درگیر است و به نظر عالی می رسد. درپوش کلاسیک کلاسیک بیشتر از حروف دیگر به صورت everso آراسته شده است که این امر به آن امکان ایستادن را می دهد. این نوشتار یادآور کتابهای داستانهای تعطیلات قدیمی است و مطمئناً خاطراتی دلپذیر را برای شما به ارمغان می آورد.
آن را در 1001 قلم بارگیری کنید.
 
 
04. اسکریپت شوپن
فونت های اسکریپت همیشه یک انتخاب عالی برای طراحی های تعطیلات هستند و Chopin Script نیز از این قاعده مستثنی نیست. حروف نازک جفت شده با خطوط لهجه ظریف ، یک نوع واقعاً ظریف را ایجاد می کند ، که می تواند با تعدادی طرح تعطیلات کار کند.
آن را در 1001 قلم بارگیری کنید.
 
05. کوههای کریسمس
 
حیرت انگیز بودن این قلم صحنه ای بازیگوش و بی خیال را ایجاد می کند. سری های ظریف همراه با خمیدگی نرم شخصیت منحصر به فردی به این متن می بخشند و با تصاویر با مضمون تعطیلات به خوبی کار می کنند.
آن را در سنجاب فونت بارگیری کنید.
 
طراحی گرافیک دیزاینو
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۲
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده