سایت جدید طراحی گرافیک دیزاینو

سایت جدید طراحی گرافیک دیزاینو

سایت جدید طراحی گرافیک دیزاینو

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
    • ساعت : ۰۸:۳۶
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۱۶۲۸
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:
دوستان سایت جدید ما بالاخره با تلاش های فراوان راه اندازی شد . در این سایت طراح و مشتری مستقیم با هم ارتباط میتونن برقرار کنن و حتی قابلیت چت و فرستادن صدا و ایموجی هم هست . طراحان میتونن توی سایت ما عضو بشن و رزومه و نمونه کاراشونو بفرستن که در صورت تایید جزء طراحای دیزاینو میشن و میتونن سفارش بگیرن .
مشتری های عزیز قدیمی و جدید دیزاینو هم از این به بعد میتونن از طریق سایت ثبت سفارش کنن و هر طراحی که نمونه کارهاش مورد پسندشون بود انتخاب کنن و سفارششون رو به اون بدن و بعد از اتمام طراحی فایل خود را دریافت کنن .
خب اول میرید داخل سایت : www.designoo.ir که صفحه زیر باز میشه . گزینه ورود به پورتال رو انتخاب میکنید .
 
خب ورود به پورتال رو که میزنید صفحه ی زیر باز میشه که کاربرها ( کسی که سفارش طراحی دارد )  ورود به پورتال کاربران را انتخاب می کند . و طراحان هم ورود به پورتال طراحان را انتخاب می کنند و با وارد کردن مشخصات خود ثبت نام می کنند .
 
که از شما مشخصات زیر رو میپرسه
 
بالای صفحه ثبت سفارش رو که انتخاب کنید هم تعرفه ها میاد و هم میتونید سفارشتونو ثبت کنید
 
مثلا طبق شکل زیر طراحی تراکت رو انتخاب میکنیم . همه ی مشخصات رو پر می کنید و توضیح اضافه تری هم اگر هست در قسمت توضیحات وارد می کنید و فایلی هم اگر هست در قسمت پیوست فایل وارد میکنید و گزینه تایید و ادامه را انتخاب میکنید .
 
تایید و ادامه رو که بزنید صفحه ی زیر رو مشاهده می کنید که میتونید نمونه کارهای طراحان رو ببینید و  از بین طراحان هر کدومو که خواستید انتخاب کنید . طراح رو که انتخاب کردید گزینه تایید و ادامه رو میزنید .
 
خب حالا پیش فاکتور رو مشاهده می کنید و در صورت درست بودن همه اطلاعات گزینه تایید و ادامه رو میزنید . اگر کد تخفیف هم داشتید در قسمت ارسال کد تخفیف وارد می کنید .
 
 
 
صفحه زیر را می بینید . که از طریق پرداخت آنلاین یا افزایش موجودی کیف پول میتونید پرداخت رو انجام بدید .
 خب گزینه پرداخت رو میزنید .
 
صفحه ی بانک براتون ظاهر میشه که با وارد کردن مشخصات پرداخت رو انجام میدید و بعد طراح تایید میکنه و سفارش شما رو انجام میده و براتون ارسال میکنه .
 
 
 
 
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده